Onko pahoinvointirannekkeista apua?

  • Ketjun aloittaja Bjyööööörgh
  • Aloituspäivämäärä
Mulla oli rv.5-11 24h ihan järkyttävää pahoinvointia ja kaikki ruoka ällötti ja tuli useimmiten ylös, pian syömisen jälkeen. Kokeilin pahoinvointi rannekkeita (Apteekista ostin mustat), ensin muutaman päivän tuntui että auttoi, mutta sitten palas pahoinvoinnit, eikä rannekkeista ollut enää apua. Varmasti hyvin yksilöllistä, kannattaa ainakin kokeilla.
 
Minua ei auttanut. Pahoinvointia aamusta iltaan. Käytin reilu viikon ja yritin vakuuttaa itseäni niiden tehosta... pahoinvointi helpottanu vähän ajan ja levon kanssa, mutta edelleen joka päiväistä
 
ostin rannekkeet mustat 20 maksoi . en uskalla olla pitämättä sen pvn jälkeen kun oksensin 5kertaa putkeen :/ . uskon et nämä ovat auttaneet ei etovaa oloa enää , paitsi jos syömisestä liian pitkä väli ja ei o tarvinnut oksentaa :) .
 
Ei mitään iloa ollut. Kokeilin aikas pitkään ja aina toivoin, että olisi ollut vain huonolla kohtaa, mutta ei. Pahoinvointiin auttoi vain aika.
 
Mä oksensin koko raskausajan 3-10 krt/pvä. Rannekkeet oli ranteissa lähes koko ajan, en osaa sanoa auttoko. Hetkeksi jos otti pois (esim. suihku) niin tuntu kyllä pahemmalta, mutta saatto johtua ihan muustakin. Kannattaa kokeilla :)
 
Takaisin
Top