Onko muita yli 40v raskaana olevia?

Hei

Kiva että olet perustanut tällaisen ryhmän. Tulen täyttämään 40 ennen kuin tämä syntyy. L.A on 4.4. Tämä on minun kolmas, ja nyt on ollut paljon raskaampaa kuin edelliset yhteensä. Mutta jotenkin tuntuu että nyt alkaa ihan pahin väsymys ja etova olo jo helpottaa. Miten sinulla on raskaus sujunut?

Mä en nyt ihan täytä kriteerejä kun täytän 40 pari kuukautta la:n jälkeen mut kurkistin kuitenkin tännekin. Odotan kolmatta, synnytykset 2000 ja 2001, eli tovi vierähtänyt siitäkin.
Pahoinvoinnin puolesta selvisin helpommalla mut selkäkivut alko jo viikon 15 paikkeilla, tukivyö jo käytössä (nyt rv 17+6). Teen lastenhoitajan työtä ja joudun siis nostelemaan lapsia paljon ja hiukan huolettaa jo miten pitkään pystyn olemaan töissä.

Olen 40v ja la 12.5. Tämä kaveri on neljäs (02, 03, 10). Väsymys on melkoinen, jos vaan mahdollista niin kahdet päikkärit menevät kevyesti eikä tee silti ongelmaa mennä nukkumaan iltasella. Kuvottava olo on selvästi vähentynyt ihan alkuun mennessä.

Täytin juuri 41v ja odotan kolmatta lasta, nyt menossa 6+4. Meillä on jo isot lapset ennestään, 15v ja 12v joten todellinen iltatähti tästä kesävauvasta tulee, mikäli kaikki hyvin menee. Varhaisultrassa kaikki näytti olevan hyvin. Yllätyin kuinka helppoa raskaaksi tuleminen oli, olin varautunut odottelemaan tovin.

Hei, samaistun porukkaan. Neljäs lapseni syntyy kun olen täyttänyt 39v. :D Ihanaa! aiemmat lapsukaiset vm -01, -03, -12.

40 tuli vuosia täyteen muutama viikko sitten ja kolmannen lapsen la on 11.11.14 eli ihan kohta. Esikoinen syntynyt -99 ja juniori -13. Juniorin piti olla iltatähti, mutta meille tuleekin näemmä tähdistö :grin

Takaisin