Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ALKUPERÄINEN: hani
undulaatti:
ookei.. oonki ihmetellyt pari päivää kun kaipaan hirveesti meidän prätkien tuoksua.. ne on kesäisin tuolla meidän alakerrassa "tallissa" mutta talvet säilytyksessä eri paikassa. oon käynyt parina päivänä tuolla"tallissa" nuuhkuttelemassa ja ihmettelemässä ja penkomassa kaikkee rassausvehkeitä ja öljyrättii yms.. [:D][:D] ja ne tuoksuu kyllä niin hyvälle.. multaan mulla ei oo vielä kiksejä.. [;)] eli siis tää kumma mieliteko siis voi johtua kun mullakin noi hemot sata. ja rautakuuri menossa. [:)]
jäävettä voisin juoda vaikka kuika paljon ja appelsiinimehua. nyt on tullut myös ne mehujäätelöt mutta vielä oon malttanut olla ostamatta niitä varastoon.... saa nähä milloin ukkeli saa lähtee keskellä yötä niitä ostamaan.. [:)]
ALKUPERÄINEN: undulaatti
ALKUPERÄINEN: hani
undulaatti:
ookei.. oonki ihmetellyt pari päivää kun kaipaan hirveesti meidän prätkien tuoksua.. ne on kesäisin tuolla meidän alakerrassa "tallissa" mutta talvet säilytyksessä eri paikassa. oon käynyt parina päivänä tuolla"tallissa" nuuhkuttelemassa ja ihmettelemässä ja penkomassa kaikkee rassausvehkeitä ja öljyrättii yms.. [:D][:D] ja ne tuoksuu kyllä niin hyvälle.. multaan mulla ei oo vielä kiksejä.. [;)] eli siis tää kumma mieliteko siis voi johtua kun mullakin noi hemot sata. ja rautakuuri menossa. [:)]
jäävettä voisin juoda vaikka kuika paljon ja appelsiinimehua. nyt on tullut myös ne mehujäätelöt mutta vielä oon malttanut olla ostamatta niitä varastoon.... saa nähä milloin ukkeli saa lähtee keskellä yötä niitä ostamaan.. [:)]
Joo, voi hyvinkin johtua siitä sullakin! Mä olen (tai no olin, tänään eka mammalomapäivä :D) autoliikkeessä varaosamyynnissä töissä ja sielläkin pääsi välillä nuuhkuttelemaan autojen tuoksua, kun siellä oli myös korjaamot samassa [:D] Toki oon muutenkin sellainen, että pidän autojen tuoksusta, juurikin noista rassausvehkeistä, öljystä, bensasta, kuten ilmeisesti säkin?! [;)] Mutta ikinä ei ole ollut näin vahvaa tunnetta ja halua päästä haistelemaan niitä... [:D]
ALKUPERÄINEN: katusutariina
googlettakaas pica-oireyhtymä [8|]