Omin käsin vauvalle

Keskustelun 'Lokakuiset 2018' aloitti JenniK, 17 touko 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Kyfik Peruskäyttäjä Lokamammat 2018

Eikö jokainen ennemmin omaksi iloksee tee näitä, ei niinkää siks et säästäis rahaa kuin jos ostaa kaupasta vaatetta. Teette semmosia ku itse parhaaks näätte, eihän ne tule teidän äideille tai muille kauhistelijoille :)

Mun kummitäti oli alkanut neuloon mulle takkia aikanaa. Oli ollut hidasta (ei käsityö ihmisiä) ja jättänyt kesken, kun olin kerennyt syntyä ja kasvaakin ulos mitasta. Hän oli melko valmiiks saanut ja säästänyt. Kun tulin eka kertaa raskaaks hän kaivoi tän varastosta ja teki loppuun, että minun lapseni sit saikin tämän mulle miltei 30v.sit aloitetun neuletakin :love7 hyvin säilytetty niin ei ollut aika tehnyt tuhoa yhtään.
    • Tykkää Tykkää x 3
  2. Lila-Aurora Ihastunut foorumiin Tammikuunmammat 2015

Toukkapussi käytössä♡
    • Tykkää Tykkää x 6
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  3. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Eloäidit 2020 Lokamammat 2018

Lila-Aurora, en kestä kuin söpö!
  4. Kyfik Peruskäyttäjä Lokamammat 2018

Niin pieni kun ois villasukkaan kääritty :rolleyes:
  5. kotivalo Ihastunut foorumiin Lokamammat 2018

2018-10-11 17.55.18.jpg
    Sain kun sainkin tehtyä Vaaville edes nämä yhdet villasukat niinkuin tein esikoisellekin. Jos tässä tekisi vielä tumput. Ja ois kiva jättää laitokselle yhdet villasukat...eiköhän tässä vielä ehdi :rolleyes:.
    • Tykkää Tykkää x 4
    Last edited: 11 loka 2018
  6. Rouva V. Naimisissa foorumin kanssa Eloäidit 2020 Lokamammat 2018

Kotivalo, onpa ihanat! Mä oon tosi kateellinen teille osaaville!
  7. kotivalo Ihastunut foorumiin Lokamammat 2018

Kiitos vain :)
  8. kotivalo Ihastunut foorumiin Lokamammat 2018

Vielä tumput pienelle ja sain tehtyä yhdet sukat vielä sinne synnärille jätettäväksi :happy:. Eihän noin pienissä kovin kauan mene valmistuessa! 2018-10-19 08.39.22.jpg
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. kotivalo Ihastunut foorumiin Lokamammat 2018

Vielä ehdin tekemään lisää sukkia synnärille jätettäväksi. Aikaa näyttäisi olevan ihan viime metreille. Nämä ovat pientä kokoa niille ihan pienille Vaaveille, terän pituus vain 8 cm. 2018-10-24 11.57.33.jpg
    • Tykkää Tykkää x 3

Jaa tämä sivu