Omin käsin vauvalle

Eikö jokainen ennemmin omaksi iloksee tee näitä, ei niinkää siks et säästäis rahaa kuin jos ostaa kaupasta vaatetta. Teette semmosia ku itse parhaaks näätte, eihän ne tule teidän äideille tai muille kauhistelijoille :)


Mun kummitäti oli alkanut neuloon mulle takkia aikanaa. Oli ollut hidasta (ei käsityö ihmisiä) ja jättänyt kesken, kun olin kerennyt syntyä ja kasvaakin ulos mitasta. Hän oli melko valmiiks saanut ja säästänyt. Kun tulin eka kertaa raskaaks hän kaivoi tän varastosta ja teki loppuun, että minun lapseni sit saikin tämän mulle miltei 30v.sit aloitetun neuletakin :love7 hyvin säilytetty niin ei ollut aika tehnyt tuhoa yhtään.
 
45cfe802e17b5ba791786c6920547cdc


Toukkapussi käytössä♡
 
Kotivalo, onpa ihanat! Mä oon tosi kateellinen teille osaaville!
 
Vielä tumput pienelle ja sain tehtyä yhdet sukat vielä sinne synnärille jätettäväksi :happy:. Eihän noin pienissä kovin kauan mene valmistuessa! 2018-10-19 08.39.22.jpg
 
Vielä ehdin tekemään lisää sukkia synnärille jätettäväksi. Aikaa näyttäisi olevan ihan viime metreille. Nämä ovat pientä kokoa niille ihan pienille Vaaveille, terän pituus vain 8 cm. 2018-10-24 11.57.33.jpg
 
Takaisin
Top