Omat tekeleet babylle

Mun äiti haluaa maalata tulokkaalle kastemaljan :Heartred milloinkohan saan aloitettua itse tekemään sitä riippukeinua? Voi voi mun ja käsitöiden kanssa! :)
 
bd1e8ccc7e25fdd85c919b744bb7c391




Tuttinauhat molemmille. :)
 
Ja vielä unilelut... kun ei tiiä kumpi tulee ni on pitäny tehdä molempien väriset. :)

Ihanat kyllä nuo unilelut :) Mulla kans tarkotus tehä sellanen. Nyt aloin tekeen sellasta norsulelu-nauhaa vaunuihin.
 
Pitäs vissiin pikku hiljaa lähtä kangaskaupoille, kovasti oon suunnitellu tekeväni unipesän, reunapehmusteen pinniksee ja vaunuverhon. Ja virkata jonkun näkösen vaunulelun :D
Nää on aika isoja tavotteita ihmiselle, joka on ollu puukässässä rättikässän sijaan koulussa eikä osaa ees virkata Mutta ehkä mie selviän!
 
Ihania juttuja ootte jo värkkäilleet! :) Ja voi @mart-su nuo virkkailut :Heartred Mäkin aion virkata mobilen mutta en oo koskaan virkannu tommosia enkä käsitä miten pääsisin edes vauhtiin :hilarious: Osaako joku vinkata jotain hyviä ohjeita pienten eläinhahmojen virkkailuun? Puikot pysyy paremmin kädessä ja oonkin vähän töppösiä, villahousuja ja neuletakkeja tässä pitkin talvea ahertanut. Laitan kuvaa kunhan saan niistä viimein ja vihdoin langat pääteltyä - kaikki tahtoo jäädä tuohon "melkein valmis" -tilaan :shy:
 
Tosi kivoja Shain! :)

Ite oon maailman aikaansaamattomin ihminen mitä tulee itse väkertämiseen. Suunnitelmia ois mutta kun ei vaan saa tehtyä. Äiti on villasukkia sun muita tytölle kumminki kutonu. :Heartred
 
Eikun nyt vasta huomasin, että eihän ne olekaan molemmat pupuja :D olen kiinnostunut! :)
 
Takaisin
Top