Oloja. . .

Jonmakri

Oman äänensä löytänyt
Tänään ekaa kertaa myllerrys päivä. . . Menkkamaisia kipuja jälleen, nukkunut vähän väliä, nälän tunne, etoo välillä, pyörryttää, itken jopa uutisten aikaan. . . Onko muilla vastaavaa? :)

Sent from my GT-I9506 using Vau Foorumi mobile app
 
Kauheasti ei ole oloja, mutta aattelin ottaa nyt vasta neljännet päikit tälle päivän.. Eli väsy väsy ja väsy on..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Älytön väsymys koko aika.. Muuten olo siedettävä. Tissit arat, lievää pahoinvointia. Tosin älytön turvotus..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla samat oireet kuin sannnnalla :)

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla on oireina väsymys, pahoinvointi, huimaus ja turvotus :/ ensimmäinen raskaus oli tosi hankala ja oksensin päivittäin ja mitään en jaksanu tehä.. toivottavasti tästä tulis helpompi kun tarvis kuitenkin jaksaa toi 10kk esikoinenki hoitaa :)
 
VÄSYTTÄÄ! Pahoinvointia ei ole, mutta mitään ei erityisemmin tee mieli. Vatsa on aika turvonnut. Välillä iskee ahdistus keskenmenosta. Neuvolaa en ole uskaltanut vielä varata.

Tässäpä tärkeimmät :D
 
Niin ja huimausta! Sitä mulla on kyllä muutenkin aina välillä, mulla on tosi matala verenpaine..
 
Olo on niinku ois ihan jäätävä krapula! Vielä en oo oksentanu, mut vessassa käyny yökkimässä. Nälkä välillä, mut mitään ei tee mieli. Eilen haettiin kebabia ni sillä ja vadelma/mansikkamehujäällä menny tää päivä.
Lisäksi väsymys ihan hirvee. En tiiä miten sitä huomenna selviää töissä..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täälä tänään 5+6 ja neljäs päivä menossa kun oksennus lentää.. sohvalta pääsee vessaan lähinnä kontaten. kaamea rapula kun olis. torkkuja vähänväliä. taitaa mennä monta viikkoa sohvanpohjalla. tissit tosi arat, nälättää mutta mikään ei oikein mene alas. hedelmät maistuu :) kyllä tästä vielä voitonpuolelle jossaivaiheessa toivottavasti päästään :)
 
Täällä kärsittiin aamupahoinvoinnista rv 4:llä jonkin aikaa, joka tosin nyt on helpottanut. Tissit nyt vaan olleet tosi arat, välillä menkkamaisia kipuja, haukotuttaa ja vaihtelevaa väsymystä. Ja nälkä on koko ajan.. Itselläni uskon tuohon aamupahoinvointiin auttaneen Multivita raskaus ja imetys-monivitamiinitablettien. Söin noita siis jo silloin kun yritettiin raskautta, mutta silloin iltaisin. Nyt rv 5:den alussa vaihdoin tabletin ottoajaksi aamun, heti herättyäni. Uskon vahvasti, että ainakin minulla tuosta on ollut apua, foolihappohan auttaa tunnetusti pahoinvointiin. Suosittelen kokeilemaan !
 
Täällä väsymystä, huimausta, kammottavaa turvotusta ja pissalla pitää käydä kokoajan! Pahoinvointia ei ole vielä ainakaan pahemmin ollu. Huono olo kyllä tulee jos ei tarpeeks usein syö, mutta nälkä on vähän väliä ja ruoka maistuu vallan mainiosti :D Hampaita pestessä meinaa yökki tulla mutta vielä on pysyny sisällä sillonkin!
Ei kyllä kateeksi käy teidän pahoinvoinnit.... Tsemppiä! :Heartred
 
Mulla on oireina väsymys, kuvottava olo ja lähes jatkuva päänsärky, kuumeinen olo, rintojen arkuus ja jo heti hedelmöittymisen jälkeen alko tulla maitoa! :D Ensimmäisen kohdalla oli tässä vaiheessa jo ihan kamala olo, saa nähdä mihin tää kehittyy tästä, vaikuttaa iisimmältä kuitenkin vielä tähän asti.. :)

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä toistaiseksi oireena vain huimaus. Esikoisestakaan mulla ei juuri oireita ollu, ei ainakaan mitään kovin pahoja. Toivottavasti tämä raskaus etenisi suht samalla kaavalla.
 
Oireina välillä pelottavan kovat "menkkakivut", hirveä iltaturvotus, välillä pientä yökötystä, jatkuva aivastelu... edelliset raskaudet ollu kauheita, joten helpompaa en odota tälläkään kertaa :)
 
Oireina on väsymystä ja turvotusta... pari päivää oli niin ettei alavatsaa yhtään "juilinut" ja tulin jo tosi pelokkaaksi kun ei tuntunut enää miltään.
 
Onko muilla ollut oireiden voimakkuudessa vaihtelua? Itselläni tämän hetken ainoina oireina rintojen arkuus ja vatsan kipristely. Tuo rintojen arkuus katosi heti aluksi melkein vuorokaudeksi ja eilenkin muutamaksi tunniksi. Muuten tuo arkuus rinnoissa on kyllä ollut erittäin voimakasta. Esim. suihkussa käyminen tuntuu tosi ikävältä :)

Viimeksi kun minulla oireet vaihtelivat, oli kyseessä kemiallinen raskaus, siksi hieman mietityttää. Tosin tuolloin oireet eivät näin vahvoja olleet missään vaiheessa.

Ihme juttuja!
 
Oireet vaihtelee paljon, välillä lähes oireeton, välillä voimakkaat oireet.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Vasta 5+5, mutta esikoisesta oli samalla tavalla koko eka kolmannes.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Miten teillä muilla, onko ruoka maistunu? Vai onko kaikilla muilla pahoinvointia? Mulla on jatkuvasti hirveä nälkä, oon syöny ihan kamalasti ja lihonu jo kolme kiloa parissa viikossa.. Ei tuo paino haittaa, koska lähtöpaino oli vain 47 kg ja se on mun mielestä ihan liian vähän. Mutta tätä tahtia kohta oon melkonen porsas... :) Aiemmin oon koittanu lihottaa tuloksetta jo jonkin aikaa.. Turvotus on ihan kamala, en voi keneltäkään peitellä raskautta, paitsi takki päällä.. Kylmempiä ilmoja odottelen :| Vai millonkahan lie tuo turvotus helpottaa?! Parempi pysyä nyt kotosalla niin ei kaikille paljastu :D
 
Takaisin
Top