Ollakko vai eikö olla?!

Ihan loistava uutinen! Toivottavasti sydän jyskyttää jo kovin ensi viikolla :)
 
Hyvä uutinen :) tää on just se syy minkä takia mun mielestä on turha heti povata keskenmenoa ... :) sydämen sykintää ensi viikolle!!

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi miten ihanaa M.Magia!:) En kyllä myöskään ymmärrä alkuunkaan ton gynen tuomiota, ihan käsittämätöntä...
 
Ekaa kertaa plussannut onnelinen 34v täällä..ja eikös vko 5+6 alko vuoto..muutenkin koko touhu uutta ja koski niin pirusti että uskon sen olevan tässä..gyne varattu maanantaille..sinänsä lohduttavaa että muutkin saa keskenmenoja ja on ja ei ole..mutta on tää hämmentävää touhua..mä oon jo niin vanhakin että noinkohan se edes tärppää uudestaan.. :/

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Ultraavatko ne sinua gynellä vai minkäläinen käynti on tiedossa? Toivottavasti kurkkivat, että tietää tilanteen. Itselle ei tullut keskenmenoa. 9llä viikolla menossa. Pari viikkoa sitten kävin ultrassa ja sydän sykki. Gyne teki väärän diagnoosin.
Et ole vanha ollenkaan saamaan vielä monta monta vauvaa. Itsellä tuo 34n vuoden virstanpylväs ohitettu monta vuotta sitten. Jos itselle olisi tullut km, niin itse olisin päätellyt, että kaikki minussa toimii vielä hyvin ja raskauden mahdollisuus on siis olemassa. Eli ei pidä missään nimessä hanskoja naulaan laittaa. Tsemppiä ja jaksamista.
 
Kiitti kannustuksesta m.magia :) voihan sen noinkin ajatella..itelle tuli heti mielee että näin vanha ei enää onnistu...en mä tiedä millä tekee gynellä ja mitä..ihan perus ajan varasin -tosin jo ennen tätä kaikkea- takotus oli käydä jossain kun en oo käyny kun papa kokessa joskus 10 vuotta sitte... et mä oon ihan keltanokka näissä jutuissa...kai se sieltä jotain neuvoo..vuoto loppu tänää ja kivut hävinny..mut enhän mä tiedä onko kaikki kunnossa vai ei..tai tietääkö jos sinne kohtuu jääny jotai.. varmaan tosi tyhmiä kysymyksiä nää..mut hei jostain pitää alottaa..milla se menee näin sit vissii..

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top