Oletko sinäkin tilastojen mukainen äiti?

7/10.

Ei ole kahta lasta, en synnyttänyt heinäkuussa enkä ole sairaanhoitaja.
 
Muokattu viimeksi:
6/10


Kuinka monelle muulle tuottaa vaikeuksia muistaa omaa ikää? Nykyään riittää tieto että olen täyttänyt 35 mutta en ole vielä 40. :hilarious::hilarious:
 
5/10 En siis taida olla hirveän keskimääräinen. :D Tai ainakin tähän astisten vastausten perusteella keskimääräistä vähemmän keskimääräinen.

Minullakin on välillä vaikeuksia muistaa ikäni. Sen muistan että olen vielä alle 30-vuotias, mutta sitä saa välillä miettiä, minkä verran alle sen.
 
Mitkä kohdat teillä muuten täyttyi tai ei täyttynyt? Itselläni on vasta yksi lapsi (ensi vuonna saan sitten ainakin yhden pisteen lisää), hän ei ole syntynyt heinäkuussa eikä alateitse. (Alatiesynnytyksestä toivon saavani ensi vuonna toisen pisteen, mustahan voi tulla hyvällä tuurilla jo aika keskimääräinen. :D) Sairaalassa vietin synnytyksen jälkeen laskutavasta riippuen 4-5 päivää. Enkä ole sairaanhoitaja.
 
6/10
En ole sairaanhoitaja, en ole synnyttänyt heinäkuussa, ei ole poikaa ja esikoisen kanssa päästiin pienipainoisuuden takia kotiin vasta viidentenä päivänä.

Oletin, että tässä kyselyssä käsiteltiin ensisynnytystä?
 
4/10, joten helpompi luetella mitkä kohdat natsas. Eli synnytin alateitse sairaalassa, otin äitiyspakkauksen ja olen naimisissa
 
8/10
En synnyttänyt heinäkuussa, vaan kesäkuun lopussa :wink, enkä ole naimisissa.
 
7/10 en ole synnyttänyt heinäkuussa, vietetty sairaala aika ei ollut 2-3päivää ja en ole saoraanhoitaja vaan lähihoitaja.
 
Takaisin
Top