Oletko sinäkin tilastojen mukainen äiti?

move88

Tietävä tietäjä
Helmimammat 2018
Heinäkuiset 2022
7/10.

Ei ole kahta lasta, en synnyttänyt heinäkuussa enkä ole sairaanhoitaja.

Muokattu viimeksi:

Chandelier

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Huhtimammat 2018
6/10

Kuinka monelle muulle tuottaa vaikeuksia muistaa omaa ikää? Nykyään riittää tieto että olen täyttänyt 35 mutta en ole vielä 40. :hilarious::hilarious:

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
5/10 En siis taida olla hirveän keskimääräinen. :D Tai ainakin tähän astisten vastausten perusteella keskimääräistä vähemmän keskimääräinen.

Minullakin on välillä vaikeuksia muistaa ikäni. Sen muistan että olen vielä alle 30-vuotias, mutta sitä saa välillä miettiä, minkä verran alle sen.

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitkä kohdat teillä muuten täyttyi tai ei täyttynyt? Itselläni on vasta yksi lapsi (ensi vuonna saan sitten ainakin yhden pisteen lisää), hän ei ole syntynyt heinäkuussa eikä alateitse. (Alatiesynnytyksestä toivon saavani ensi vuonna toisen pisteen, mustahan voi tulla hyvällä tuurilla jo aika keskimääräinen. :D) Sairaalassa vietin synnytyksen jälkeen laskutavasta riippuen 4-5 päivää. Enkä ole sairaanhoitaja.

Lya M.

Piirimestaruustason postaaja
6/10
En ole sairaanhoitaja, en ole synnyttänyt heinäkuussa, ei ole poikaa ja esikoisen kanssa päästiin pienipainoisuuden takia kotiin vasta viidentenä päivänä.

Oletin, että tässä kyselyssä käsiteltiin ensisynnytystä?

Jahtu

Piirimestaruustason postaaja
Syysmammat 2017
Joulukuiset 2021
4/10, joten helpompi luetella mitkä kohdat natsas. Eli synnytin alateitse sairaalassa, otin äitiyspakkauksen ja olen naimisissa

Chum

Puuhakas puhuja
Helmiäidit 2020
Joulukuiset 2021
8/10
En synnyttänyt heinäkuussa, vaan kesäkuun lopussa :wink, enkä ole naimisissa.

Heitsu1996

Kunnioitettu kommentaattori
Kesäkuun äidit 2019
7/10 en ole synnyttänyt heinäkuussa, vietetty sairaala aika ei ollut 2-3päivää ja en ole saoraanhoitaja vaan lähihoitaja.