Liekö täällä vapaalla puolella ketään kuulolla vai ovatko kaikki siirtyneet jo salaiselle puolelle ?

Itse en ole sinne asti vielä(kään) siirtynyt niin huhuilenpa täällä. Näin ensiodottajana kaikki kun on uutta ja ihmeellistä niin kysyisin kokeneemmilta mahdollisista harjoitussupistuksista. Mun viikot nyt 16+3. Tämä kulunut viikko oli älyttömän stressaava monella tavalla, esim aloitin uudessa, hektisessä työssä ja oli kaikkea muutakin murhetta. Perjantaina aloin tuntea kohdussa aristusta ja pissatessa tuntui vihlovaa kipua ihan alhaalla vatsassa. Kävin äitipolilla varuiksi kun oireet alkoi muistuttaa kohtutulehduksesta ja säikähdin aivan älyttömästi. Kaikki vaikutti kuitenkin olevan kunnossa, ei virtsatietulehdustakaan. Makoillessa tunsin koko tuon perjantain ja vielä lauantainakin kohdun olevan kova, toispuoleisesti. Nytkun olen levännyt koko viikonlopun, kovuutta ei tunnu, eikä kohtu niinkään arista. Ajoittain se "alaspäin vetävä" tunne tuntuu kuitenkin, mielestäni kohdussa?, pissaamisen yhteydessä. Onko kellään muulla ollut sellaista ? Ja onko tämä oireilu harjoitussupistuksia kenties? Ajattelin toki soittaa vielä neuvolaankin, mutta ei äitipolin lääkärikään oikein osannut sanoa, mistä tuntemukset mahtaisi johtua.

Huomaan että jännitys alkaa taas nousta kun ensi viikko tosi työntäyteinen. Tarvitseeko mahd harjoitussupistuksista olla huolissaan, tai mitä nyt nuo olivatkaan? Vai pitääkö tässä jo jäädä sairaslomalle