Oireita

Täällä kanssa unettomuus vaivaa, tulee valvottua n. 2-5 välillä ja aamulla onkin kellon soidessa ihan poikki. Toivottavasti tasottuu pian, kun ei näin kyllä jaksa arkea ja työkiirettä pyörittää muutaman tunnin unilla. Voimia kaikille :)

Olen ihmeissäni kun oireita ei toistaiseksi ole. Aiemmissa raskauksissa oireilu alkoi jo ennen plussaa, nyt ei juur mitään. Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin! <3 ehtiihän ne oireet vielä tulla.

Mullakin tää huonounisuus jatkuu, illalla saa vielä yllättävän hyvin nukahdettua, mutta ekan vessakäynnin jälkeen 3-5 välillä voi kestää useampi tunti saada unta. Inhottavasti sykkeet nousee, kun univelkaa alkaa kertyä ja helpommin stressaantuu. Mäkin oon jättänyt melatoniinit yms unenhelpottajat pois. Toivon vaan, että väsymys kasvais ja unta riittäis aamuun asti...

Mistähän tää aamuyön unettomuus johtuu? Sitä on niin monella.. Itse oon kärsinyt siitä pari viikkoa.

Käsittääkseni korkeat estrogeenitasot voi aiheuttaa uniongelmia. Mie kärsin huonoista unista myös vähän ennen ovista..

Täällä taistellaan pahaa oloa vastaan. Eilen töissä jouduin keskittymään ettei tarvitse kesken päivän käydä oksentamassa, kauheasti etoo ja ällöttää.
Vaikuttaa kovasti samanlaiselta kun keskimmäisen kohdalla, eli rv6 alkaa etova ja huono olo. Silloin se jatkui viikoille 15 asti, jonka jälkeen olot vaihtui supistuksiin :D onneksi molempien raskauksien kohdalla ei ole tarvinnut oksentaa kuin muutaman hassun kerran, toivottavasti sama tässäkin..

Tissit kipeinä vieläkin, väsyttää tavallista enemmän, alavatsassa hassu paineentyyppinen tunne ja pari kertaa repäisykipuja tullut.

Paras asento ällöön oloon varsinkin iltaisin on sikiöasento sängyssä :)

Mulla myös täällä uniongelmia. Keskimäärin puolet öistä on tosi tosi huonoja ja nukun ensimmäiset 3-4 tuntia hyvin, mutta sen jälkeen tulee valvottua 2-4 tuntia. Sitten nukahdan juuri kun pitäisi jo nousta ylös ja oon ihan väsynyt... :/

Vedin just pussillisen satsumia. Oon melko varma että tää himo noihin johtuu raskaudesta :D

Jokohan ne oireet alkais nostaa kohta päätä...
Tänään on palellu kovasti, ja heti jos vähän touhuaa niin tulee hiki. Ja alavatsaa juilii.

Yhen ovisliuskan pissin pois kuleksimasta mielenkiinnosta, tuli laihahkosta pissasta vahvempi testiviiva kuin kontrolliviiva (eilen ei ollut vahvempi). Nousis nyt ne hormonimäärät, ärsyttävää kyttäilyä tää alku. :sour:

Tekee mieli kaikkea raikasta! lämmin ja suolanen ruoka ei maistuis yhtään. Ei kyllä onneks vielä oksetakaan että pakolla pystyny syömään muutakin ku satsumia :)
Mua nyt huolestuttaa kun plussa ei vahvistu eikä oo oikeen mitään selkeitä oireita. Pelkään joka wc käynnillä että paperiin tuleekin verta :(

Täälläkin alkaa vähän oireita ilmaantuu mitä ihmettelin aiemmin ettei juuri mitään tunnu. Tänään avasin jääkaapin ja joku haju iski nenään -> oksentamaan.
Hajuaisti selkeästi parempi. Mies polttaa tupakkaa ja haisee nykyisin ihan kauhealle :)
Yöt mennyt valvoskellessa.

Hei eikös se sitrushedelmähimo merkinnyt tyttövauvaa??näin mulle sanottiin viime raskaudessa ja tyttö tuli![emoji2]
Mulla teki edellisessä raskaudessa mieli vaan hampurilaisia ja perunamuusia ja tyttö oli :D

Takaisin