Oireita

Teoria menee että kun odottaa poikaa niin äidin kehossa on enemmän testosteronia ja sen takia rupeaa "parta" kasvamaan. Mulla ei kyllä ollu semmosta vaikka poikalapsen äiti olenkin.

Mulla on tänään vihlonut vasemmalta puolelta alavatsaa. On niinku ovulaatio kipua, lantioki vasemmalta puolelta kipeä.

Muistelen et poikaa odottaessa kasvoi karvat hyvin ja vahvoina, ihan koko keholla.

Oireet vaan vähenee koko ajan. Enää ei palella, ei väsytä. Rinnat ei oo juurikaan kipeät enää. Tosi häiritsevää :sad001

Kastekukka,
Mulla sama homma! Nyt viikot 7+6 ja nää aamupahoinvoinnit pahenee koko ajan ja on varmaan vaan ajan kysymys millon saa lähtee oksentaa.. Ja tää väsymys on ihan kamalaa. Joka yö nukkunu vähintään 10h ja silti ihan töttöröö illalla aikasin ja valmis taas nukkumaan. Mitenköhän onnistuu kun pitäs lähtee nyt 2.1 taas töihin... :D

Itellä ei oo ollu karvoista huomioo, mutta mulla onkin kaikki 3 olleet tyttöjä. Unettomuutta on ärsytykseen asti. Katkonainen uni ja aamuneljältä se lopullinen piristyminen, minkä jälkeen ei saa unta vaikka mitä yrittäis. Ehkä seiskan pintaan saattaa nukahtaa uudelleen ja siinähän jo toiset alkaakin heräämään. Zombina mennään, pahan olon ja heikotuksen kera. Jotkut päivät on parempia, toiset huonompia.
Yks ilta otin päänsärkyyn parasetamolia, ja sen yön nukuin vain yhdellä heräämisellä!

Kuulostaa niin tutulta :( Ihan jäätävän paha olo 24/7 ja asiaa ei varmasti auta katkonainen ja todella kevyt yöuni. Aamulla kun nousee sängystä, niin väsyttää jo valmiiksi :mad:

Kyllä niitä oireita on tullut enemmän ja vähemmän (mm. ILTApahoinvointi) mutta ärsyttävin kaikista: ihan jatkuva röyhtäily!! Eikä muuten ole mitään merkitystä sillä mitä syön tai syönkö mitään, röyhtäilen joka tapauksessa ja usein vielä niin, että nousee oksennus sitten kurkkuun ja illalla oksennan. No, kaiken se kestää ja kaiken se kärsii, mutta tämä tuli yllätyksenä

Mulla sama. Oon vähän jo Rennietä napsinut. Viimeksi tuli ymmärrettävästi loppuraskaudessa, nyt en ymmärrä.

Mulla helpottaa se etova olo, kun saa röyhtäiltyä sen pois. Ja kun röyhyt alkaa kuulostaa tulevan jostain tuonpuoleisesta, tietää että on aika syödä! Mies on ehdotellut pitäiskö sitä Rennietä hommata, mutta on kivaa kun on edes joku konkreettinen oire :grin Alan olla aika ällö ajoittain, mutta onneks se tykkää musta silti :smiley-ashamed008

Mulla oli viime raskaudessa viime vuonna jo alkuraskaudessa tosi kovaa närästystä. Osin se teki myös pahaa oloa. Neuvolassa sanottiin olevan normaalia.

Kyllä niitä oireita on tullut enemmän ja vähemmän (mm. ILTApahoinvointi) mutta ärsyttävin kaikista: ihan jatkuva röyhtäily!! Eikä muuten ole mitään merkitystä sillä mitä syön tai syönkö mitään, röyhtäilen joka tapauksessa ja usein vielä niin, että nousee oksennus sitten kurkkuun ja illalla oksennan. No, kaiken se kestää ja kaiken se kärsii, mutta tämä tuli yllätyksenä

Aivan tuttua tuo röyhtäily. Edellisessä raskaudessa oli ihan kaameeta eikä se näytä olevan yhtään sen helpompaa tässäkään raskaudessa.

Mulla myös iltaisin alkanut nousta huono olo. Hyvin lievää ja pysyy hallinnassa, mutta lasten iltatoimet on entistä nihkeämpi homma hoitaa kun tekis mieli pötköttää vaan.

No toivottavasti tätä ei jatku tälläkään kiekalla pitkään/ylly kovaksi.

Mulla on kans huono olo voimistunut, mitä pidemmälle mennään. Nyt viimeiset pari viikkoa on joka päivä ollut huono olo ja eilen ja tänään erityisesti. Alkaa päivällä ja jatkuu iltaan saakka. Nyt siis mennään 9-viikolla ja esikoisesta oli koko raskauden aikana vaan pari päivää lievää huonoa oloa. Oksentaa ei ole tarvinnut, mutta vaakatasossa pakko olla. Nyt olen ollut lomalla, mutta mitähän tästä tulee, kun tiistaina jatkuu työt... Töissä kun en haluaisi vielä kertoa.

Takaisin