Nepeta Cataria
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinämammat 2016
Elomammat 2018
Eloäidit 2020
Helmikuiset 2022
Toukokuiset 2024
Mun alaselkäkipu on palannut entistä hurjempana. Jumppa auttoi vain hetkellisesti. Olen puoleksi rampa. Nyt aamusta on hitusen parempi olo, mutta iltaa kohti tuo ärtyy. Paracetamol ei taita kunnolla edes kivulta kärkeä, enkä pääse sohvalta enää helposti ylös. Jätin pois varalta vahvan d-vitamiinin, kun olen kuullut että se voisi joillekkin aiheuttaa aloittaessa kipuja. Mut jos ei tämä selkä mokoma asetu, niin pakko se on lähtä lääkäriin. En vain ymmärrä et mitä voisin lääkäristä saada, kun kipulääkkeitä ei voi kaikkia ottaa ja liikkuminen sattuu. Tällä hetkellä tuntuu että oli harvinaisen typerä idea hankkiutua raskaaksi imettäessä, ja kun kuukautiset eivät ehtineet edes alkamaan, kun kroppa ei ehtinyt täysin palautumaan edellisestä raskaudesta (vaikka typy on jo 1v4kk)..

Vähentänyt oon ja sit lopetan kokonaan. En kertaheitolla lopeta, ja lääkärikin oli sitä mieltä että lopettaa vähitellen, eikä kerralla.
Tuli niin huono-olo että aloin tärisemään ja oli pakko päästä istumaan. Söin appelsiinin niin helpotti onneksi vähän.