Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikki ruoka kuvottaa, paitsi leipä ja suklaa.:wtf: ja sekös se vasta turvottaa :arghh: ja aamuisin se liman oksentaminen. Ei auta vaikka söis jotain ennenkö nousee sängystä. Yökkiminen alkaa ja vattalaukku pittää yökkiä nurin sen neljä kertaa vaikkei mitään ole oksennettavaa. Ei auta vaikka söis illalla kuinka hyvin :facepalm:
8+3

Mulla maha aivan sekaisin, ummetuksen ja jonkun muun möyryn välimuoto, vessassa saanut ravata kivaan tahtiin ja karmea turvotus ja ilmavaivat. Oli yksi työpaikan tilaisuus 2pv ja oli hankaluuksia olla muiden seurassa. (Holiton Freixnetin skumppa oli mahtava tuote, meni myös valkoviinistä, kun vaihtoi lasin erilaiseksi, ja ei liian makee!) Tissikipu senkun yltyy, nälkä koko ajan ja ei oikeastaan muuta mainittavaa nyt. 5+5 ja vielä pitäisi viikko selvitä ilman etomisia/oksuja, mulla on siinä yksi ylimääräinen työvuoro tiistai-iltana normityön lisäksi, tuuraan kaveria, ja en tosiaan kehtais perua, kun jo lupasin... Eli sormet ristissä, ettei paha olo iske, ja jos iskisikin, että ajoittuisi vain aamuihin.

Kärsimättömyys myös vie järjen, kun pitäis sinne ensi viikon perjantaille venata ultraa. En millään malttaisi. Ei saa mitään tehtyä tässä lamautuneessa olotilassa, kun vaan odottaa, että aika kuluisi. Naurettavaa.

Kaikki sanoo että raskausaika kuluu todella äkkiä, ja musta nää viimeset 2 viikkoa on madellut, siis mennyt tajuttoman hitaasti! Ja nyt vasta 6+0.....
Vielä toiset 6 viikkoa pitäs henkeä pidätellä...:arghh:

Täällä myös havaittavissa järjettömän hajuisia kaasuvuotoja. Mistä tälläset ilmavaivat on peräisin!?

Täällä myös havaittavissa järjettömän hajuisia kaasuvuotoja. Mistä tälläset ilmavaivat on peräisin!?
Ei voi tietää, kun mäkään en esim. ruokavaliota ole muuttanut mitenkään nyt. Vihanneksia, pähkinöitä ym. Mut siis oikeesti... Karmeaa. Onneksi asun yksin, niin ei tarvii kenenkään muun täällä kärsiä, ja töissäkin oms huone... Asiakastapaamiset kyllä hiukan hirvittää. :P

"Ilmavaivoja esiintyy lähes jokaisella odottavalla äidillä. Ilmavaivat johtuvat keltarauhashormonista, jota välittyy kehoon normaalia enemmän raskausaikana. Hormoni hidastaa vatsan toimintaa, jolloin kaasua kertyy vatsaan yhä enemmän. Kaikkein eniten ilmavaivoja esiintyy raskauden ensimmäisellä kolmanneksella" :)
Mulla on ilmavaivoja ollut ovulaatiosta asti:hilarious:

Mulla alko vasta onneks tänään 9+1, haha ja yksin naureskelinn jo täällä et onneks alkaa yövuorot niin on yksin kaasuttelemassa ei tartte pidättää töissäkään :D

Siis tää on ollut ihan hirveä päivä, oon niin väsyksissä ja mulla alkaa aina siinä klo 9-10 pintaan aivan järkky huonovointisuus joka jatkuu sitten ainakin sinne iltapäivään. Mikään ei meinaa maistua, ei edes kahvi jota rrrrakastan! Banaani, näkkäri, rahka/jugu ja raejuusto menee :D Ja vesi ja mehu...

Oon myös kotona kuin p**seelle ammuttu karhu...

6+6

Mulla on kans hermot tosi kireellä. :mad: Ja oon ollut tän viikon ihan tosi väsynyt. Työpäivät on ihan tuskaa ja illat tekis vaan mieli maata sohvalla, mut ei se oikein 1veen kanssa oo mahdollista. Kaikki treenitkin on ihan pakkopullaa ja lihakset menee tosi nopeesti ihan hapoille. 9+3

Tämä väsymys on ihan järkyttävää. Koko päivän haukottelen ja kouluhommista ei tule mitään. Sitten tulen kotiin ja voisi mennä suoraan nukkumaan. Tänään oli pakko nukkua päikkärit iltapäivästä, kun meinasi taju lähteä.

Mulla on ollu tänää vapaata, ja huomena on myös, ja otin/otan päikkärit samaan aikaan ko tyttöki nukkuu. Ei vaan jaksa valvoo millään. Perjantaina pitää töihin ja heti töiden jälkeen lähen keski-pohjanmaalle, ja pelkään et nukahan rattiin! :o matkaa on kuitenki 140km ni väsy voi tulla aika monesti

Miul on raskaus miun hermoille sellanen et saan kiin superpitkän pinnan ja valtavan rauhallisuuden. Normaalisti kiihdyn nollasta sataan nanosekunnissa ja tavarat lentelee, mut raskaus tekee ihmeitä. Ja jos joku ihminen sanoo jotain poikkipuolista, niin lataan sukkelasti takaisin jotain ja hyvinkin vailla suodatusta. Mutta en riitaisaan sävyyn vaan sellasella "sorry honey, you are soooooo wrong" ja saatan sanoa lempeällä äänellä hyvinkin ilkeästi. Näin oli viime raskaudessa.

Tänään ei ole enää etonut, mutta yöllä viiden aikaan piti nousta syömään ekaa kertaa tässä raskaudessa.
Nännit on kipeet, vatsaa ummettaa ja kaasuttaa ja turvottaa ja röyhtäyttää ja närästää ja sellane täysi olo koko ajan mut silti nälkä vähän väliä. 8+0

Etoo edelleen ja välillä aika kovinkin. Kertaakaan en oo kuitenkaan pönttöä halaillut. Klementiinit ja vihreä Jaffa auttaa. Nälkä ois koko ajan. Ilmavaivat ja ummetusta kans :grin Väsyttää ihan tolkuttomasti. Huippaus on onneksi jäänyt pois. Kerran yössä pitää vessassa ravata.

Me ei olla edes varhaisultrassa käyty, mut onhan näitä oireita, et kaipa siellä jotain tapahtuu... :rolleyes:

9+1

Ja siis nää ilmavaivat!! Jotain ihan älytöntä! :D nälkäkin on jatkuvasti, pitäs syyä kokoajan jotain!

Kaikilla hirveät ilmavaivat. Oispa mahtavaa tavata teidät tässä vaiheessa - ei ainakaan missään pienessä huoneessa, ja jos näin nyt kävisi, että suljettuun tilaan joutuisimme, niin ei missään nimessä ilman kaasunaamareita. :grin:wideyed:

Ainiin, ja vatsalihakset paukkuu taas. Jossain vaiheessa plussan jälkeen oli pari päivää, mut katosi. Nyt tullut takas, ja venytellä ei pysty yhtään, ottaa kipiää.

Ja tää jano ja vessareissaus on ihan käsittämätön, juomiselle ei loppua näy :)

Takaisin