Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään alkoi aamupäivällä siitä kun mies iltavuoroon lähtiessä kävi pitsan itelle nappaamassa. Odotin autossa ja kun tuli ja laittoi takapenkille sen oli yökkä valmis. Tuntui ihan hirveetä se haju. Mies kiikutti sen sitten takakonttiin matkustamaan ja ajettiin ikkunat auki että haju lähtisi. Ei auttanut. Koko loppupäivä hirmu pahoinvointi ja vähänväliä yökkää

Mun alkoi tätä lukiessa tehdä mieli pizzaa :laughing001

Voi olla ettei mua enää hymyilytä sitten jos itsellekin tulee kamala pahoinvointi :porc
Nyt on ollut vielä sellaista siedettävää :rolleyes:

Mä tein testejä torstaista eteenpäin joka päivä (pregcheck) ja sit tänään säästämäni CB:n digin (joka näytti raskaana 2-3). Ehkä sitä voi oireettomana tehdä niitä halpistestejä tosiaan niin mielenrauha säilyy. :D :D

Mutta kiva kuulla että pahoinvoinnin puute on normaalia. :) Toki se olisi kiva jos pysyisi poissa mutta itseni tuntien luulen että iskee jossain vaiheessa kuitenkin. :eek:

Mä tiedän useita hmisiä joilla ei ole lainkaan ollut pahoinvointia raskausaikana, sekä vielä useampia sellaisia, joilla on vain jossain vaiheessa hieman epämiellyttävä olo :) Muun muassa oma äiti on ollut tällainen, jolla on ollut vain hieman epämiellyttävää ja nopeasti ohimenevää oloa raskauksissa. Kunpa olisi "periytynyt" mullekin..... :p

Mulla ei aiemmista raskauksista kyllä oo ollut näin vahvoja oireita vielä tässä vaiheessa, nyt siis rv 4+4.
Mulla olis ollut herätys 5.45 mutta en saanut enää nukuttua viiden jälkeen, sitten aamupäivällä alkaa hirveä väsy ja illalla oon valmis sänkyyn kymmenen aikaan :D
Pahoinvointia on pitkin päivää jos en syö tarpeeksi usein. Mutta kun mikään ei oikein maistu...
Repäisykipuja ja alavatsan vihlontaa myös.

Tein tänään vielä CB:n digin ja se näytti raskaana 2-3 :)

Täällä herättiin aamuun paljon vähemmän huonovointisena, ku 3 edellisenä aamuna. Koitin syödä eilen paljon pieniä annoksia ja se varmaan sit autto.

Onko muilla närästystä? Mulla alkoi jo ennen kun plussasin ja tätä on päivittäin... Esikoisen kohalla alkoi närästää vasta rv 25 tienoilla, tästä näköjään jo hyvin aikaisin... Oon koittanut katsella jos joku tietty ruoka-aine tekis sitä mut ei tunnu siltäkään... :( pahoinvointia myös alkanu oleen enemmän...

Mulla on kans närästystä, iltasin ja etenki öisin. Esikoisesta närästi tosi paljon, mutta paljo myöhemmin!
Mietin kans voiko se jo näin aikasin alkaa o_O

Itelläkin alkanu närästys jo ennen plussaa. Ei ole mitään merkitystä mitä syö tai ei syö. Pahoinvointikin on tänne kunnolla rantautunu. Aamuisin ja päivisin huonoa oloa ja ekan raskauden tyyliin illalla vessassa laattaamassa. Ja voi morjes tätä väsymystä.

Pakko kysyä.... onko muilla odottajilla ollut koskaan ripulia? o_O Koko elämäni aikana en oo kokenut tällaista kuin nyt ja mitään omituista en oo kyllä syönyt......:eek:

Mansikkasuukko, mulla on ollut vatsa sekaisin heti plussan jälkeen ja eilen kyllä oli miltei ripulia. En tosin oo varma mistä johtui. :confused: Luin kyllä jostain että ripuli voi olla ihan normaali raskausoire. Muista juoda hyvin!

Mä tuossa yritin googletella ja löysin vähän sellaista juttua, että joillain tosiaan olisi ripulia raskaudessa, erityisesti alkuraskaudessa. Ihan hurjan kiva oire :wideyed:

Tännään melko oireetonta, tuntuu et pahoinvointi vähenee päivä päivältä ja väsymys väistyy. Toivotaan et tää on vaan sitä et kroppa mukautuu tähän raskauteen :/
6+2

Joo viime kerralla oli eka ripuli ja sit meni ummelle. Nyt on ripulivaihe taas... suurella "innolla" ootan taas ummetusta...not.

Mulla ei oo aiemmissa raskauksissa (2kpl) ollu ollenkaan pahoinvointia, eikä oo nytkään, joten te joilla sitä ei oo: nauttikaa! Oon muuten joskus kuullu, et raskauspahoinvoinnilla ja matkapahoinvoinnilla ois jokin sama perusta, eli jos yleensä kärsii matkapahoinvoinnista niin todennäköisemmin kärsii myös raskauspahoinvoinnista. En sit tiedä onko faktaa vai ei...

Takaisin