Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ei oo ollut vielä yhtään pahoinvointia, lähinnä väsymystä. Pitäisi kai olla kiitollinen mutta pahoinvointi toisi varmuuden kun onhan tätä nyt tosi vaikeaa uskoa. Milloin teillä on alkanut pahoinvointi? Joko jo tässä raskaudessa tai aikaisemmissa? Itse odotan esikoista niin kaikki on uutta. :rolleyes: :rolleyes:

Yritän lohduttautua sillä, et tänä aamuna oli ihan hilkkua vailla etten laatannut.. huomenna otan vitamiinit vasta illemmalla niin kuin tähän asti, et oisko se voinut olla niistä...

Tänään en ottanu vitamiineja heti aamusta ja ainakin ollut paljon parempi olo. Varmaan pyrin syömään ne tästä lähin myöhemmin päivällä/illalla.

Nannarii mulla ei esikoisesta ollut kuin ihan satunnaista yökötystä ja ei alkanut kovinkaan aikaisin. Nyt ei myöskään ole alkanut oikeen mitkään oireet vielä. Menkkajomotuksia oli viime vkolla ja vähän repäisykipuja ollut. Nyt on 5+5. Eiköhän niitä oireita viel ehi tulemaan :D

Mä joka aamu herätessä mietin että onko huono olo..... onko huono olo.....:laughing002
Huomenna jo 6+0. Hassua miten aika menee kun just plussasin :rolleyes:

Nannarii, mulla oli esikoisesta ainoastaan ajoitellen pientä etovaa oloa ja sitäkin lähinnä bussissa matkustaessa. Nyt tästä tokasta alkoi etomaan ihan kunnolla viime perjantaina ja tänään siis 7+1. Huh, kun on saanut puhallella tänään töissäkin. Ja kaikki makea ällöttää edelleen. Pitäis kohta mennä syömään välipalaakin ja ällöttää jo sekin, kun se ei oo mitään suolasta. :D En oo moneen päivään pystynyt syömään hedelmiä ja niitä vedän yleensä kaksin käsin. Nyt ei vaan pysty.

Mulla todettiin ekan raskauden aikana todella paha pahoinvointi.. vaati useita kertoja sairaalahoitoa. Alkoi silloin viikoilla 6+3.

Tässä toisessa on välillä huonoa oloa ja äklötystä. Jatkuvasti kun mutustaa jotain pientä ja juo paljon nesteitä niin on pysynyt olo suht siedettävänä

Ovulaatio huomioon ottaen tänään olisi 3+5 (kuukautisista laskettuna 4+5). Eilen alkoi vuoto uudelleen. Sitä oli tässä aikaisemmin, mutta sitten se loppui. Nyt tämä on suurempaa, sidettä täytyy pitää, mutta ei verrattavissa kuitenkaan menkkoihin. Kipuja ei ole. Oikeasti menkkojen olisi pitänyt alkaa öö 8.11.. Huomenna ostamaan uusi raskaustesti, kun eilen tuli haamuplussa. Eilen ja tänään on ollut hieman oksettava olo mutta ei ole tarvinnut posliinia halata.

Etovaa oloa ajoittain iltaisin. Muutaman päivän nyt kestänyt. Huippaus on toistaiseksi pysynyt poissa, mutta jäätävä palelu on edelleen.

6+3

Tänään ollut oikein kova pahoinvointi ja yökkäily. Yhh

Osanotto :wtf: Paljonko sulla on viikkoja/päiviä?

Itselläni on tänään jokseenkin häiritsevä olo, kun en tunne vatsassa oikeastaan mitään nippailua. Sitä on tuntunut ihan alusta saakka joka päivä enemmän tai vähemmän - joskus vain pari pientä nippaisua, joskus enemmän pitkin päivää. Mutta tänään ei oikein mitään. Tietysti tässä nyt sitten heti miettii, etenkin kun on ihan ensimmäinen raskaus, että onko asukki siellä vielä.. :oops:

5+6

Mulla ei oo ollut vielä yhtään pahoinvointia, lähinnä väsymystä. Pitäisi kai olla kiitollinen mutta pahoinvointi toisi varmuuden kun onhan tätä nyt tosi vaikeaa uskoa. Milloin teillä on alkanut pahoinvointi? Joko jo tässä raskaudessa tai aikaisemmissa? Itse odotan esikoista niin kaikki on uutta. :rolleyes: :rolleyes:

Miul ei ollu esikoisesta ollenkaa pahoinvointia. Oireita ei muutenkaan ollut ennen ekaa neuvolaa, väsymyskin kesti vain pari viikkoa. Ja kahvi alkoi maistua pahalta joskus rv 7-8 :D
Itse uskoin raskauteen tekemällä testin joka toinen päivä kuukauden ajan :D :D

Tänään tuli itselle taas epäusko kun ei paineentunnetta lukuunottamatta oo muita oireita. Piti tehdä uusi testi. Mut hei, vasta toinen. Ja viikko oli väliä ekaata testistä :D

Osanotto :wtf: Paljonko sulla on viikkoja/päiviä?

Mulla vasta 4+2
Aiemmin pientä etovaa oloa ollut mikä nopeesti mennyt ohi.
Tänään alkoi aamupäivällä siitä kun mies iltavuoroon lähtiessä kävi pitsan itelle nappaamassa. Odotin autossa ja kun tuli ja laittoi takapenkille sen oli yökkä valmis. Tuntui ihan hirveetä se haju. Mies kiikutti sen sitten takakonttiin matkustamaan ja ajettiin ikkunat auki että haju lähtisi. Ei auttanut. Koko loppupäivä hirmu pahoinvointi ja vähänväliä yökkää.

Nyt kun muistelin tätä se haju tuli nenään ja taas tuli refleksiyökkä.

Muokattu viimeksi:
Pitäiskö itekki ostaa pari halpistestiä lisää ja tehä muutama :D Oon tehny kaks kun ekaan tuli haaleampi viiva.

Takaisin