Oireita

Tsemppii minttu!!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Joo kivut kesti noin 2h ja sem jälkeen ballonk lähti pois noin klo14 ja luulin, että lapsivesi meni. Soitin synnärille ja käytiin siellä. Lapsivesi testi oli negatiivinen. En siis tiedä mitä musta valui. Jotain vaaleanpunaista ja sen verran tuli et housut meni vaihtoon. Ja nyt sitten taas kotona! Mun pää hajoo tästä edes takas juoksemisesta.
Mulle laitettiin akupunktio nastat varpaisiin ja nilkkoihin sekä korvaan. En kyllä usko, että sellaiset mitään auttaa,mut päätin antaa laittaa ku kerran mahdollisuus tarjottiin.
Huomenna aamulla pitää TAAS mennä takaisin sairaalassa käymää. Ja taas katsomaan mitä tekevät. Mä en kestä jos mä joudun taas takas kotiin! ;( Miks mun kroppa ei osaa synnyttää saatana! :sad001
 
Koita jaksaa minttu! Kävi miten kävi niin ei sulla enää oo pitkään jäljellä siihen että saat vauvan syliin :)
 
Tsemppiä minttu :) ehkä vauvalla pn niin hyvät oltavat, ettei halua ulos! Kohta hän on kuitenkin ulkona :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mulla näköjään jäi toi peppu/häntäluu kipeäksi vaikka toivoin et heti häviäisi raskauden jälkeen :sad001
Siis että en vieläkää pysty istumaan pitkään varsinkaan kovalla alustalla. Kai se on jonkun hormonien syytä ja on tavallaan sama kun liitoskivut että ei nekään vältämättä heti katoa.
Ois vaan ihana jo istua kunnolla!
 
Mulla vieläkin alaselkä väsyy jos pidempään liikkuu. Kaipa nuo luut ja lihakset ja läskit vielä hakee paikkojaan. Vatsalihasten välissä ei enää ole kuin sentin rako et kai sitä uskaltais jo kohta alkaa treenaamaan niitäkin :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kuinka te ootte mittaillu tota rakoa vatsalihasten välissä? Musta tuntuu, että ne liikkuu jotenkin hervottomasti kun vähän jännittää ja rako on erikokoinen eri asennoissa... :sad001 Synnytyksestä on kuitenkin jo niin paljon aikaa, et luulis lihasten asettuneen!
 
Mun vatsalihakset ei ainakaan tottele vielä kunnolla jos koittaa vaikka nousta suoraan ylös makuulta ja ne tuntuu maitohappoisilta vaikken ole niitä rasittanut.

Häpyliitos? mulla vaivaa pahiten. Se ei ennen synnytystä tuntunut ollenkaan tai sitten tuntemukset hävisi muun tukaluuden alle mutta nyt joka kävelylenkin jälkeen tuntuu kuin toosa halkeis. Ja jos koittaa lantionpohjaa treenata niin se tuntuu kanssa tuossa kohdassa ikävälle.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Cedju mulle neuvottiin että jos selinmakuulla vatsalihaksia jännittäessä rako tuntuu yhdellä sormella kokeiltaessa ahtaalta niin vatsoja voi ruveta treenaamaan. Mulla vatsalihakset on nyt palautunu paikoilleen!
 
Mulla ei ole juuri muita oireita, kuin ihan olematon ryhti! Tuntuu kuin mitää tukea ei ois vatsa- eikä selkälihaksista! Luulin et syvät vatsat ois ollu paremmassakin kunnossa :sad001 ja vatsalihakset ei todellakaan ole vielä palautuneet (synnytyksestä alle 3 vk) enkä odotakaan kovin pikaista edistystä, sillä ekan jälkeen ei ees vuodessa palautuneet kunnolla (ja sitten olinkin jo uudestaan raskaana).


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mä jäin tänään osastolle. Mulle laitettii cytotecia. Yks annos on tänää annettu. Enempää ei voitu antaa koska supistuksia tullut sen verran, että ei voida ottaa riskiä et ne kovenis lääkkeen kans liikaa.
Nyt oon yrittäny nukkuu mutta ei pysty ku koskee. Sain hetki sitten kipulääkkeit suun kautta, jospa ne auttaisi ni sais unta..
 
Minttu, tsemiiii!!!!!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
tsemppiä minttu!!! tääl me ootellaan sua ja vedetään taas popparii kisakatsomossa....!!!!!!
 
Hahhah!! Mullapa on semmonen "oire" että ku mulle tulee niinkö kylmiä väreitä nii voi hitsit et alkaa pistelee ja kivistää nännejä! Eilen ku luin sen kamalan uutisen oulun vauva surmista nii mulla alko iha kipeesti kivistää nännejä!! Oonko outo lintu?? :D
 
Takaisin
Top