Oireita

seuraava neuvola on puolentoista viikon päästä, mutta laitoin terkalle just viestin sähköisen asioinnin kautta. rasva ei nyt auta kun toi kipu on lihaksessa, enkä mitään mobilatia uskalla käyttää... kivusta saa taukoa jos pysyn hievahtamatta oikealla kyljellä, ei supistele ja vauva ei liiku. muuten tää on ihan sietämätöntä, liitoskivut ei oo mitään verrattuna tähän.

joku tymäkkä ortopedinen mahavyö vois helpottaa, kun rikkinäisten lihasten ei sitten tarttis kannatella koko pötsin painoa.

Voi ei Hki! Toivottavasti terkka vastaa pian!!! Mä kyl soittaisin tonne äitipolille vielä (itkun tuherrus ei varmaan haittaisi...)! Mulla oli joku kramppi toisella puolella vatsaa pari viikkoa sitten, se oli kauhea kipu mut hellitti onneks levolla ja lämpöpussilla puolessa tunnissa. Tonnehan voi muuten soittaa sinne keskitettyyn neuvolapuh.palveluun, tosin en tiiä miten nopeasti ne sieltäkään takas soittaa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla välillä tuntuu semmonen "sykähdys" tai "nykäys" tuolla kohdunsuulla(??),mistähä se johtuu? :confused:

Mul on kans ollu niitä kramppeja, mut vaan toisella puolella mahaa..... toivottavasti HKi saisit jotain apua!!! ite aina kauhulla ajattelee ku tulee se järkky kramppi et jos nyt pitäin lähtee synnyttää ja ponnistaa niin kuolisin varmaan :confused:

Lyyti, jos se jo koputtelee siel....?!

Onks kellään tullu tälläst viivaa ja kauan menny ku laps on syntyny, jos on tullu?
http://www.vau.fi/Synnytys/Synnyttamassa/Purppuraviiva-takamuksessa-kertoo-synnytyksen-kulusta/
Mä nyt puolivahingos vilkasin neuvolassa vessas käydes peiliin ku olin laittamas housuja takas
jalkaan ja huomasin, et mulla on tollanen viiva ilmestyny :D Hahah!
Tänään siis rv 39+0. Vauva on kuulemma lujasti pää alaspäin ja todella alhaalla. Huomaan
sen kyllä jo istuessa ja kävellessä olossani. Lisäksi joutuu juoksee pissalla koko ajan..

Kylläpä on varsin hanurista ajaa autolla. Rupee heti supistelemaan se ajoasento. Vai pitäsköhän ajella enempi, jos tuo muksuki lähtis syntymään sit nopeammin... :)

Minttu tiijätkö onko sulla jo paikat auennu? Onko yhteyvessä siihen niinkö tuossa tutkimuksessa väitetään?

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Minttu: Mun piti nyt mennä pyllistelemään peilille..:grin Ei mulla ole ainakaan tollasta viivaa. Mä olin 2 viikkoa sit sormelle auki mut kohdunkaulaa oli 1.5cm jäljellä.

Haha, monikohan kävi/käy kattomassa kun on ton lukenu, mä kävin kans äsken :P
Ei mitään. Mulla vko sitte 2cm kaulaa ja sormelle auki.

Mulla oli tuo sama tilanne kuin teillä Huihuihui ja Mimii toissapäivänä. Taidan olla siis pitkän kantoajan naisia... Tuumaakohan vauva, että palvelu pelaa mahassa paremmin kuin ulkopuolella... Mikä on totta, en taida päihittää napanuoraa ruuan tarjoilunopeudessa! Oon koittanut häntä parhaani mukaan kyllä vakuutella, että nyt voi tulla ulos jo :) Mutta ei tämä tilanne pahalta tunnu. Keskenmenoa/ennenaikaisuutta pelkäsin pitkään. Yliaikaisuus ei oo pelottanut yhtään eikä tää sinne asti kestäkään.

Huh, mahavyö ja lepo tuntuvat vähän auttavan mun vatsalihaksiin. Pystyn jo istumaan, kun lihasten ei tartte kannatella koko mahan painoa. Oon aina toipunut revähdyksistä nopeasti, joten toivotaan että siihen vuo luottaa tässäkin tapauksessa... Ja ettei vauva sittenkään innostu syntymään tänä viikonloppuna, vaan vasta sitten kun oon tolpillani.

pakkohan se oli käydä peilin ees pyllistää :grin vaikka tällä ruholla se oli aika haastavaa, mut ihan ku olis tollai viiva siel ollu o_O

Näillä viikoilla voikin Lyyti jo iloita limatulpasta! Mää iloitsin sillon rv 36! Kaikki sano että ihan viikon sisään synnytät, niin tässä sitä mennään 39+3 :grin

^^ :D eli ei kannata paljo iloita!! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Oli muuten tuskainen 2h sirkuksessa. Eihän siinä muuten, muttako oli huonot penkit ja nauraminen sattui toosaan ihan sikana. Mutta muuten kyl tykkäsin. Tosin nyt vähän supistelee :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Valitettavasti en tiiä kohdunsuun tilannetta. Se on viimeksi reilu 3 viikkoa sitten katsottu ultralla ja sillon kiinni ja lanavaa 4,5cm jäljellä.

Maha sekaisin, kun seinäkello.. huono olo. Eks kaikki oireet liity raskauteen?

Takaisin