Oireita

Kylhän toi närästys kurkkuun käy. Sama happo sulattaa pihvit vatsalaukussa niin ei se ruokatorvea helli sinne noustessaan. Mutta uskoisin että vaiva kyllä helpottuu kun paine mahassa vähenee. Mulla kyllä stressikin tekee refluksia eli varmaan tän kanssa taistellaan vielä myöhemminkin.

Kannattaa ottaa synnärille rennietä! Kyllä se närästys vielä tuntuu siinä synnytyksen tuoksinnassakin joskin ei ole se pahin oire sillä hetkellä mut helpottaapahan edes se... Ja olen kyl joutunut ottaa rennietä muutaman kerran synnytyksen jälkeenkin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tänään on ollu jos jonni näköstä tuntemusta! Maha on ollu kipeä, sitä on kiristäny ja jomotellu. Alaselkää on jomotellu ja alapäässä ollu jonku sortin pakotusta. Oon ollu järkyttävän väsyny ja huono oloki ollu. Huoh! Tapahtus jo jotain!!

Mun pimppikipu siitä eilisestä juoksemisesta on jossain vaiheessa iltaa laimehtunut. Onneks!

Tämän päivän häätöyrityksen jälkeen on ekaa kertaa ollut vähän vahvempia tuntemuksia, vihloo kohdunkaulaa, kuumottaa alavatsaa ja kipua säteilee reisiin. Toivottavasti tää jatkuu!

Millä häädöllä tommosia tuloksia saa aikaan????

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Jomsuli pääsee kohta synnyttämään! Mä kävin reilu kolmen kilsan "lenkillä", ja nyt hoidan särkyjäni kaurapussilla. Supistuksia ei tullut, mut jos viel kokeilis tota mursuilua..

Kaupassakäynnin aikana tuli kunnon sukkapuikkoo, meinasin kassalla mennä ihan kaksinkerroin. Häätöyrityksiä täälläkin, mut vaan lievii suppareita aiheutettu. Alkaa menee usko kotikonsteihin.

Muoks. Ne sukkapuikot tuntu tällä kertaa siltä, kun ois otettu papakoetta, oikeen mukavaa!

Muokattu viimeksi:
Ylhäällä. 4.01! Ei väsytä, taidan syödä suklaata ja yrittää unta sitten uudestaan..
Hirveitä painajaisia näin tosta miehestä taas, ai että. Siihen oli kyllä sekoittunut mun menneisyys ja vanha paikkakunta, niin sekin oli jo tarpeeksi :D

Ja hikoilua, hikoilua. Kokoajan hikoiluttaa tuolla makkarissa, lonkat puutuu.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hereillä! Heräsin 3.57 supistukseen, nyt on about 10 minuutin välein tullu kun oon sängyssä makoillu. Äsken nousin ylös ja pelkään että ne loppuu. Ainii ja housut oli märät, laitoin nyt siteen ja seurailen sitä. Ei haluis liikaa innostuu, mutku ei tämmösiä oo ennen ollukkaan. :o

Onhan näitä suppareita aamun mittaan tullu.. Kohtuu kipeitäkin. Limatulppaa tulee pyyhkiessä ja vissiin lapsivettä lorahtelee. Äsken soitin synnärille ja käskivät neljältä viimeistään sinne tai aikasemmin jos supparit tihenee/kipu kovenee. Oisko tää jo menoa?!?!?! :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mä oon vähän kade teille!!! Mutta tänään on pakko hässiä teki se kipeetä tai ei! Aiheuttiha se viimekski supisteluita, toivon mukaan nyt vielä enempi ja kovempia! ;) säälittäväkö!?en kai....:rolleyes:

jahas... meinataanko täällä taas synnyttää... Mäki haluun!!!! :smiley-angry016

Mä taidan vaan lähtee ton nuorimmaisen kans tutustumaan kouluun... Hui!

Jeejee, jos vaikka tulisi taas uusi vauvarysäys näille päiville! Mä voisin mieluusti liittyä mukaan talkoisiin :rolleyes:

Täällä taitas kaikki olla jo valmiita liittymään niihin talkoisiin... :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Takaisin