Oireita

Siis etkai sä oot sohvalla, eiks sen kuuluis olla siellä ennemmin?? :p

No saattaa tulla koht shokkina miehelle et voi olla vähän vaikeempaa vielä sen nukkumisen kanssa sit kun on se vauva ja sen pitää palata isyyslomalta töihin, se vauva ku saattaa huutaa vaik koko yön niin siinä tulee jo ikävä näitä aikoja kun vaan sun pyörimiset valvotti!

:grin Voi sun miehes saa kyllä aikamoisen koulun käydä, kun vauva syntyy!

Mä vaihdan kans sängystä sohvalle ja aamusta takasin sänkyyn. Oikeastaan parempi, että mä ravaan, eikä mies... Joudun muutenkin tepastelemaan vessassa ja parin tunnin sohvan pehmeys tuntuu lonkissa hyvältä.

Kun meidän tyttö syntyi ja ensimmäisen kotona vietetyn yön jälkeen mieheni heräsi... Sen eka kommentti oli, Ei helvetti, ei tää voi näin jatkua. Ihan hirvee yö, oon ihan loppu!
Parissa viikossa tottui, eikä enää heränny yösyöttöihin... :)

mimmman mies saa todellista shokkihoitoo, kun vauva herää monta kertaa yössä syömään :) Ehkä kantsis hommata korvatulpat, jos ei kerran osaa nukkua pienessä melussa.

Mulla on kans vaikee liikkua, jos on pitkään istunu. Toosaa vihloo ja iskiashermoon ottaa. Välillä wc- pöntöltä on tosi vaikee nousta, ku mahaa ja toosaa vihloo. Joutuu oikein oikasemaan ittensä ennen kuin pystyy vetämään housut jalkaansa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tuntuuko kellään, että ala selkä on ihan jäykkä noustessa? Välil tuntuu, et pitäs vähän aikaa seistä ensin ja liikutella lantioo ennenkun uskaltaa lähtee kävelemään.
Valitan tännekin, että toista viikkoo särkee päätä. Epäilen, että nää painostavat ilmat mulla sitä aiheuttaa. Mitää raskausmyrkytystä en jaksa uskoo, vaik alapaine onkin nyt koko ajan 90 tai vähän yli. Keskiviikkona terkka onneks, toivottavasti kyl viimeinen. Tänään on 38+3.

Mullakin särkee päätä jo toista viikkoa. Mulla on verenpaine ihan hyvä, ainoo oli se et hemppa oli madaltunu(ja katoin netistä et se vois tuottaa päänsärkyä). Olen myös epäilly et voisko syynä olla tää läppärin kanssa huonossa asennossa istuminen..(hmmm, enpä ole koukussa foorumiin, en..)

Huihuihui, mulla ollu kanssa päänsärkyä läpi vuorokauden jonku viikon ajan ja sitäki ennen välillä, eilen mies sitte hieroi useaan otteeseen niska/hartia seutua ja pidin ite muutamaanki otteeseen lämmitettyä vehnätyynyä harteilla ja venyttelin..
viime yö ei särkeny päätä!! eikä vielä tänään ole särkeny, joten suosittelen kokeilemaan : hieronta, lämpötyyny + venyttely :)
nyt kun tässä taas foorumia lueskellu huonossa asennossa ni alkaa sselkä kokoonaisuudessaan jumiutuu taas, joten heitän koneen syrjään ja teen jtn muuta, en halua niitä päänsärkyjä takas!

Mul on parina päivänä särkeny päätä hiukan. Nyt kun kävin suihkussa niin päänsärky onkin aika kova. Täytyy huomenna mainita neuvolassa, jotain ideaa nyt mennä sinnekin ;)

Tais tulla vähän yöllä ja aamulla vähän limatulppaa.. musta se näytti kyllä enemmän sitkeeltä räältä mutta limatulppaa se kai niinku oli olevinaan? Voisko tää meinata jotain jooko!

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Miltä se limatulppa oikeen näyttää? Yhen oon synnyttäny mut ei siitä mitää limatulppia tullu tai en ainakaa nähny ;D
Mulla on nyt monta päivää lisääntyny valkovuoto. Välillä näyttäs et se saattais olla aavistuksen rusehtavaa, mut todella häilyvästi..
Välillä tuntuu et alkarit kastuu, ku sitä vaan tulee.. melkein ois pakko koko ajan pitää pikkuhousunsuojaa tai vaihtaa alkkareit..

Siivoushepuli, piti olla tekemättä mitään ja tässä se nähtiin!!!
Petarin päällinen pesussa, peitot pesussa, imurointi ja lattioidenpesu edessä.. Just siivosin lelut ja muut tieltä! Ensin hetki vielä elokuvaa Tapaus Isaiah - itketty on ;D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun mies on ihan samanlainen, jos ilmotan sille sen ollessa töissä esim supistuksista. Mut hyvä että ovat jatkuvassa valmiustilassa.

Joo meilläki menee vähän överiks huolehtiminen, laitan viestii työpäivänaikana miehelle ihan randomia asiasta, niin se kysyy heti onks kaikki ok? Oisin varmaan maininnut samalla, et oon lähös synnyttää jos jotain tapahtuisi :)

Nyt on taas toi närästyskin pahentunut. Oli tosi paha joskus ehkä viikolla 30, sen jälkeen ollut satunnaista polttelua, mut nyt saa taas vetää gavisgonia janojuomana (yök).

On toi ipana varmaan alempana mut kaiketi sen kokoinen jo että painaa silti mahaa.

Inhottavinta tässä on se kun kaikista pahin happoisku tulee yleensä just silloin kun on saanu itsensä, mahansa ja tukityynynsä aseteltua mukavasti petiin :P

^Sitä varten mulla on Renniet käden ulottuvilla sängystä! :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Ai niin, pitäis käydä ostamassa Rennietä... mä oon niin toivonut, että en tarvitsisi enää uutta pakettia, vaan vauva syntyisi tai närästys muuten vaan loppuisi ennen kuin toi nykyinen tyhjenee. Tais olla turha toivo. Pelkään että kevään pahin närästysvaihe on tehnyt jotain pysyvää damagea mun ruokatorveen, enkä pääse tästä vaivasta ikinä eroon.

Kyl se siitä helpottaa. Mun kaverilla oli tosi paha närästys raskausaikana, ja se on melkeen kokonaan helpottanu synnytyksen jälkeen. Mullahan on kans ollu semmoista ärsyttävää kurkkukipua jo monta kuukautta, niin appiukko arveli sen johtuvan närästyksestä. Toivottavasti sekin häipyy kunhan vauva ulkoistaa itsensä....

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on menny kohta kaks 96tabletin rennie pakettia. Ja ottaen huomioon sen, että närästys alko joskus rv25 eteen päin ni se on aikamoinen määrä. Mietin, et pitääkö synnärillekin pakata liuska, mut tahdon uskoa, että tämä loppuu kuin seinään kunhan vauva saadaan pihalle.

Ihme pakaroissa ja pepussa tuntuvaa kipua hetkittäin, sitte äsken tajusin että ne on kai supistuksia! Vähän erilaisia kun mitä on nyt aiemmin ollu.... Tarkottaakohan tää jotain :eek:

Takaisin