Oireita

Tuhat tykkäystä tolle!! ^ Mun salainen haave on, et tää syntyis ennen sitä käynnistystä. Mut tosissaan raskausviikolla 37+3 on turha edes haaveilla moisesta.

Ei välttämättä! Siskonkin poika lähti iteksiään syntymään 37+6 :) Millon sulla käynnistys?

Ens maantainana eli 19pv :) Ja kyllä siihen asti jaksaa odottaa, ei oo kyse siitä, mut mul on tosi negatiivinen kuva käynnistetystä synnytyksestä. Jos mitään ei alakaan tapahtumaan ja synnytys venyy vuorokausiin.. Ja lääkkeellä aiheutetut supistukset on ymmärtääkseni kivuliaampia eli mun luomusynnytys voidaan unohtaa :grin Mut pääasia et saadaan vauva terveenä maailmaan.

Saan heti ku nousen seisomaan sohvalta tai yöllä sängystä vessaan kömpiessä. Eli jos olisin fiksu ni jumppailisin tässä ahkerammin :grin

Ei oo lälly sulla kauaa, ihana kun tietää sen viimeistään päivän.. Minäki haluan päivän tietoon! :)

Minusta tuntuu että mulla supistelee enemmän mitä vähempi rasitan itseä, muka kun koittaa touhuta koko päivän niin ei tuu mitään.. ei sitte mitään. Ehkä kokeilen huomenna sitä, että makaan vaan sohvalla ja katotaan alkaako supisteleen. Turhauttavaa :p

Saakeli näitä kivuliaita supistuksia! Olisivat tervetulleita säännöllisesti 5minuutin välein. Mutta tällä hetkellä tuntuu, että näiden ainoa tehtävä on pitää mut hereillä vielä aamu kolmelta.

Lälly, ei kuulosta kivalta :/ Kuulostaa kuitenkin hyvältä että yöllä supistaa - mulla ainakin ennakoi esikoisesta synnytystä kun unen läpi heräsi supistuksiin.. 1-2 yötä meni niin sit poika syntyi.
Toivotaan että saat supistuksia nyt kunnolla!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tartti tilata mieheltä suolasirotin ja vettä että uskalsin nousta sängystä. Herätessä huomasin että kun liikuttaa jalkoja meinasi pohkeet lyödä heti kramppiin. Onneksi tuli nukuttua niin pitkään että mieskin alkoi heräillä joten ei tarvinnut kauaa ootella petiin naulittuna.

Mulla alkoi viime synnytys silleen et tuli verta vähäsen. Heti sen jäkeln suppareita 5-10 min välein
melkein kaksi vuorokautta. Toivottavasti nyt seuraava olisi helpompi.
Tänä yönä on supistellut kipeesti (erilailla) muutaman kerran :) eli minäkin toivon
että paikat nyt kehittyis ja synnytys olisi kohta ovella :)
Tänään 37+3 ja ISO tyyppi mahassa luulisin.

Jaha, alapaine taas noussut yli 90 vaikka olen nyt saanut jo nukuttua (eilen kahdet päikkärit!!!). Mutta enää ei onneksi särje päätä tai ole muitakaan oireita eli ehkä tää massa vaan alkaa käydä vähän verenkierron päälle jo.

Menin eilen tyhmeli juoksemaan bussiin n. 60m, hypätessäni pois huomasin et toosa on ihan SAIRAAN KIPEE. Linkutin sitten tosi hitaasti kotiovelle. Ilta ja yö meni todella tuskaisesti, siis tuntuu kun toosa ois murtunu! Et aiemmat leviämiskivut on ollu pientä tän rinnalla. Sanokaa joku et tää kipu helpottaa, siis mua epäilyttää tällä hetkellä et pärjääksmä itekseni jos tää jatkuu :eek:??

No just viimeksi eilen kävelin kotona keittiöstä olohuoneeseen kun ois hevosen selästä laskeutunu alas silleen ihan jalat harallaan ja vaikeesti, ja valitin miehelle että koko alapää on niin kipee. Pahimmalta tuntuu kun on hetken istunu sohvalla tai kun nousee sängystä, ja mulla ei oo vaan se toosa vaan takapuoli ja häntäluukin tosi kipeet, ihanku olis tippunu niiden päälle!

Kyllä muokin varmaan pelottais jos yksin joutus pärjäilemään, tosin joudun mä päivisin mut sentään iltasin on joku täällä. Onneks sulla Huihuihui on enää vähän aikaa jäljellä!

Mä en jaksa enää, oon taas nukkunu viime yönä 3h. Selkään sattuu ja nyt aamuyö 4 asti maha kivikova, kun menkat alkas tai maha räjähtäis.. maha on silti aivan löysällä. Oon 3krt juossu vessassa 2hädällä :D

Tää taas aiheuttaa kismaa täällä, ku mies menee aamu6 ja hän v.... neiti hienohelma ei saa nukkua! Mullahan tässä olikin se helpoin rooli ollu 9kk ja helppo synnytys tulossa jä näin..

mimma sun miehen kantsii sitten nukkua olohuoneessa sohvalla tai toises huoneessa, niin meillä on nyt usein ollu, jos mulla menee yö huonosti ja ravaan vessassa tai pyörin niin mies nukkuu toisessa huoneessa.
Tuntuu täl hetkellä muutenki et nukun paremmin kun oon yksin levittäytyny tonne sänkyyn.

Joo, siis määhän oon ollu sohvakansaa jo pari viikkoa. Mutta meillä on niin pieni asunto, että se herää joka kerta ilmeisesti ku pyörin täällä :D

Takaisin