Oireita

Jännää, tsemppiä pikkulintuselle ja ansuselle! Mäkin nyt inspiroiduin petaamaan patjan suojaksi suojalakanan, jos vaikka vedet joskus menis.

Ohhoh, täälläkin tänään ekat edes joltain tuntuvat supistukset :) ne tosin laantu jo, mut kiva et jotain tapahtuu. La kun meni jo. Tsemppiä vetensä menettäneille, teillä varmaan alkaa kohta tapahtua todella :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

heh ihana <3 miun cockeripoijjat saa jäädä kotiin, äiti hakee ne illalla täältä kun niil on avain. Eihän sitä tiiä vaik kuule toimis ku viet hoitoo. Mie taas eilen illalla huutoitkua puhelimee, en jaksa enää oottaa ja nyt riitti just. Kuulikohan joku isompi taho? Nyt lähinnän se naurattaa, liekö koht taas toisinpäin? :

Kai tääki on oire mutta missä ruokahalu!?:confused: eilinenki meni aika vähillä eväillä..ja tänä aamuna puurosta uppos vaan kolme lusikallista..hmh.

Tsemppiä vetensä laskeneille! Tuoreesta kokemuksesta voin sanoa et viimeistään huomenna teillä on vauvat sylissä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

lyyti: mullaki on ruokahalu kadonnut. Voisin elää pelkällä jogurtilla ja jäätelöllä. Mut pakko yrittää syödä jotain muutakin.
Totaalisen vetämätön olo muutenkin. Voisin vaan nukkua...

Ihana pörrökoira mimmmalla!! Mulla on tänäaamuna toistamisen migreeni, mut tuo otus piristi :)

Silti säääääärkeeeee. Mullakin on ollut verenpaine kohollla yläpaine on jtn 140-135 ja ala 95-92. Neuvolas kyl sanottiiin, että loppuraskaudesta voi kohota. Katotaa nyt pitääks mun viel soittaa sinne tänää, kun noi päänsärytki on palannut. Niin ja samaan aikaan on tullut ienongelmat takas. Jouluna oli ihan samat ongelmat, et jospa on kyse vaan jostain hormoonimuutoksesta....

tsempit synnytyksiin ansunen ja pikkulintunen :)

mä heräsin yöllä 3 aikaan veskiin ja sit sen jälkeen kauhee pyöriminen (vaikkakin hidastetusti tietenkin..) sängyssä ku tuli niin kamalan paha olo, jotenki oksetti ja yökötti ja ällötti... :/ mikähä lie vaiva tämäkin? koko eilisen ja toissapäivänä kans oli paha olo... ja lepäilly oon vaa nää pari päivää..

Tsemppiä synnytyksiin! Kiva kun taas tapahtuu, pääsee jännittämään mukana kun ei kotona tapahdu mitään. :)

Mulla on hirvee ruokahalu! Ja makeannälkä. Nyt on vissiin joku voimien keräys menossa, ja epätoivonen viimehetken massankeräys kropalta ku ei niitä kiloja oo paljoo tullu, katotaa monta saan tällä syömisellä kasaan parin vikan vkon aikana... :D

No nyt hei! Nyt tuntuu menkkakipuilua jo aamusta ku aiemmin kaikki on tuntunu illalla. Whoohoo!

Mä en nyt muista, mut miten sulla pioni meni ekan synnytyksen kanssa, jos saa udella?

Synty 2 viikoa etuajassa. Ihan samalla tavalla, ei ollut supistuksia ennen kuin synnytys alkoi. Heti tiesin, et ny tää taisi alkaa... Säännölliset kovat supistukset 10 min. välein ja siitä 1h päästä lapsivedet lorahti.

Maanantaina mulla tuli aamuyön säännölliseen 10 min välein harjotussupistuksia ja olin ihan ihmeissäni, edes jotain merkkiä! Mut pah, ei se ollu mikään alkamis merkki... Harjoittelua vaan!
Toivon nyt vaan, et tää lähtis syntyy kun on jo 3800-3900g painava...

Takaisin