Huihuihui: Hyvä et joku jää tänne mun kanssa keskustelee ku muut synnyttää! Ni voidaan sit tehä treffit Kättäril ku sun laskettu aika on vähän lähempänä.
voi vitsi mä oon taaas ihan ulapalla..... spiraali joko joko?!
mulla kans on kiertäny mahassa, mut nyt ei varpuset oo pahemmin lennelly... sukkapuikkoja on ja menkkakipuja selässä ja alavatsaa juilii...... kunnon supistuksista en nyt oo ihan varma..... hmmm..... pliiis pliiis pliiis, olispa jo...!!!
En mäkään aio synnyttää vielä viikkoon. Ens viikolla on vaavilla lupa vasta tulla. Laskettuun aikaanki on melkein 2 viikkoa vielä. Taatusti menee yliajalle...
Marinaketjussa puhuttin tosta unettomuudesta, niin mainitsen sen täälläkin. Nyt on kaks yötä menny vähillä unilla, pari kolme vessareissuu ja sit valvottaa. Viimeyön viiden aikaan heräsin ja sit ei uni tuukkaan takasin, nälkä iskee ja lopuks tuli pää kipeeks, kun tuli "oikeesti" aamu. Oon poikki
En mäkään oo suunnitellu vielä lähteä. Aiemmin vaivannu toispuoleinen selkäkipu on hävinny, joten ehkä muksu laskeutu ohi sen kohdan eikä paina enää päällään. Vessassa en käyny viime yönä kertaakaan, yleensäkin kyllä vaan kerran eli nukuin illasta aamuun. Silti ei oo hirveen virkee ja energinen olo, mutta ehkä tää taas tästä. Uloshan sitä pitäs lasten kans taas lähteä. Ja ehkä sit laitella noi loput vauvajutut kuntoon. Edellisessäkin raskaudessa sain loppuajan nukkua hyvin ja olla miltei oireeton, mutta tätä nyt vois jatkua ainakin viikon ihan mieluusti.
Ei mullakaan kiire ole, olisi vielä asioita hoidettavana ja nukun toistaiseksi hyvin. Jos toiveita voi esittää, pyytäisin kuitenkin lapsirakasta laskeutumaan hieman lähemmäs lähtövalmiutta, koska tarvitsen keuhkoja ja mahalaukkua.
Mie haluun kanssa jo synnyttämään, mutta ei oo kyllä mitään kummosia merkkejä siitä, että ois synnytys lähelläkään. Tai no on miulla nyt viimosena kahtena yönä tullu ekaa kertaa muutamat vähän kipeemmät supistukset ja vähän semmosta menkkamaista jomotusta alaselällä ja -vatsalla, mutta niin lievästi että tuskin niillä mitään vaikutusta on ollut. Huomenna olis neuvola niin toivottavasti ne osais siellä sanoa, että onko vauva ees yhtään laskeutunu tai kiinnittynyt lähtökuoppiin.
10 päivää laskettuun aikaan. Veikkaan kyllä, että menee vähintään pari päivää siitä yli. Kuhan vaan ei tarvis käynnistellä...
Voin lohduttaa etten ole kertaakaan kokenut selkeää supistusta, pelkkiä epämääräisiä kipuja, jotka ei ole olleet mitenkään kovin vahvoja. Tai odotan että ne oikeat supistukset on paljon kovempia. Tänään kuitenkin lääkäri totesi että kohdunkaula on hyvin kypsynyt ja totesi että ilmeisesti ne kivut on kuitenkin tehneet jotain.
Eiköhän niistä kaikista oireista ole jotain edistystä. :)
Neuvolakäynnin jälkeen supistanut 3 kertaa ja tiukasti, massu ei tykkää ku sitä painellaan kauhia pakotus ja paineen tunne persauksessakin ja tuntuu että lantio leviää ja hajuaa lopullisesti.
Sama vika Milleri. Parhaillaan tuntuu ikävää jomotusta selässä ja persauksissa. Äsken sängyssä tuli pari aika napakkaa supistusta, mutta laantuivat kun lähdin liikkeelle. Nyt tuntuu pelkkää jomotusta.
Miksi mun supistukset kestää kerralla reipas 3min!?!?! Liian pitkä aika kun sattuu.. Miksei mulle tuu lyhyitä ja nopeita kirrauksia, vaan supistaa liian kauan. Ai sattuu.
mulla on ruvennu tuntuu supistuksia, mut ei uskalla liikkua piiruukaa ku ne saattaa hävitä..... istun ihan hiljaa hengittämättä, jos ne vaikka tekis jotain tuol alakerrassa.....