Oireita

Tinska, kaikki oireet kuuluu raskauteen. Oli se sitten hiusten harmaantuminen tai kipu siellä tai täällä :p No ei, jos sulla on huimausta, pahoinvointia, turvotusta tai jotain muuta ihmeellistä niin raskausmyrkytyksen yksi oire on tuo ylävatsan kipu? Toki supparitkin voi kai tuntua missä vaan?

Mulla ainakin toi vitutus ennakoi näköjään synnytystä ja pari päivää mies ottanu hermoon ja ollaan tiuskittu toisillemme.

Sent from my GT-I9000 using Vau Foorumi mobile app

Mä otin tänää asenteen tulee kun tulee, en mieti enää oireitani. Tää varmaan kestää huomiseen :D

samalla mietin, että ku ei mieti, niin sit se tulee yllättäen :D naiset..ja raskaus.. hoh hoh !

Spitaali hei! Nyt ei oo kyse enään raskausoireista, nyt puhutaan vaan ja ainoastaan synnytysoireista näillä viikoilla :p

Kyllä ne jonkun sortin supistuksia kaiketi oli, meni ohi kun ei muuta tehny ku makas kyljellään pitemmän aikaa. Loppu sekii mahan kovettelu samalla.

Ärsyttävä määrittelemätön ruokahimo. Hedelmiä, jätskiä tai jogurttia menis mutta mikään mitä kaapista löytyy ei täytä koloa vatsassa. Yritys hyvä kuitenkin :)

Tuhoutunut toosa täällä iltaa! Vaikka mitä teen en saa aikaiseksi kuin kauhian alapää kivun, siinnä se.Tänään oon kuurannut pesuhuoneen ja saunan, KONTTAAMALLA ähisin saunan lauteiden alla ja lattiat jynssäsin..:D Sairasta . Edelleen supistukset saa mahan sekaisin, mutta muuten hyvä olo.

Mulla alkoi viime yönä se vatsan tyhjennys... Jatkunut nyt tänä aamuna ja nyt illalla kun vedet meni... Sitä tulppaa tulee muuten ton veden mukana aikalailla että sitä ei kyllä voi olla huomaamatta mikäli ei irtoa osissa... Sellanen klöntti jo tullut että huh!

Liittyykö sulla spiraali supistusten yhteyteen mahan löysyys? Vai lensikö millon tahansa? Hui jännät paikat siellä! :)

Joo tai siis tulee sellanen olo kuin menis maha yhtäkkiä sekasin, liittyy kipua myös... Ja käyn kyllä pöntöllä nyt vähän väliä kun en tiedä tuleeko lisää tavaraa vai onko vaan supistus... Mut sit on selkeesti "vaan supistuksia" kun pitää jo vähän hengitellä tiheemmin :) Ja sit välillä iskee epäusko, että onks tää oikeesti nyt käynnissä vai oliko se neste sittenkin jotain muuta... :oops:

Tuota just minullakin ollut, tänään eilisestä tilanne rauhoittunu kuitenki.. plaah. Minäki haluan tositoimiin, epäreilua! :D No ehkä odottelen ja menen huomenna kiltisti 38+0 neuvolaan.

Ja mää haluan kokea myös tuon, että vedet lorahtas!!! Se olis niiiiiin selvä merkki... Nyt välissä kyllä pissan pidätyksen kans ongelmia, saa juosta yöllä vessaan jalat ristissä miettien mistä reiästä tulee ja mitä :D

Mäkin toivoin tätä vesien menoa, kun tää on sit toisaalta niin selkee. Pakko mennä aamulla viimeistään. Nää supparit on kyllä vielä tosi epäsäännöllisiä mut välistä tosi kipeitä jo... Pitäis päästä liikkeelle niin jos ne jatkuis säännöllisemmin.. Jospa sit kun se mies tulee töistä....

...ja taas tulee lisää sukkapuikkopistoksia! Ei ees satu pahasti, mut tuntuu et jotain pientä tuolla alkaa tapahtumaan! Oon ihan intona!

Takaisin