Oireita

Mun maha on ollut sekaisin jo sen pariviikkoa ja tyhjentyminen alkaa supistuksilla... Yöllä tai päivällä...
Ei ole mun synnytystä käynnistänyt.

Oon kyllä toisaalta tyytyväinen, et suolen pitäis olla puhdas kun synnytys oikeasti alkaa!

Me aletaan olla miehen kans niin kärttysiä tähän odottamiseen, että illat menee anteeksi pyydellessä ja toisiamme tsempatessa. :Heartred

Eilen meinasin räjähtää mun rakkaalle siskolle. Puunasin itseni hänen mielikseen "nätiksi" synttärijuhliin. Olisin kyllä mieluummin jäänyt kotiin. Laitoin äitiyssukkahousut jalkaan joissa on huulenkuvia, mustan äitiyshameen ja siihen sopivan paidan. Olin tyytyväinen, et ainakin näytän siedettävältä...
Eteisessä tuli sit eka vitutus... Mitkään kengät ei mahtunu jalkaan... Vaihtoehdot juoksulenkkarit nauhat auki tai semmoset punaset kesäset kangaskengät. Ulkona satoi räntää! Valitsi siistimmät...

Synttäreillä en jaksanu oikein puhuakaan. Röhnötin vaan nojatuolissa ja joka paikkaa särki. Mikään herkku ei maistunut.
Oltiin pari tuntia ja nousin siitä tuolista. Tuli kivulias supistus ja koko maha kovettu piukeaksi. Sisko katsoo mua ja sanoo, EI TOI SUN MAHA NY NIIN LASKEUTUNEELTA NÄYTÄ!
Voi .....! Just ton halusin sillä hetkellä kuulla! :smiley-angry002 Kuinka helvetin alhaalla tuon mahan pitäis roikkua, että se olis sen mielestä alhaalla! Lääkäreiden mielestä se on ollu alhaalla jo 5viikkoa. Ja kun supistaa, niin kai se maha ny kovettuu suppuun...

Kai mun on parempi pysyä kotona neljän seinän sisässä, oon niin pahalla päällä koko ajan! :BangHead

Mulla supistuksia ei aiheuta, kun seksi.... Tyhmää. Tulkoon sitten millon tulee, ois vaan kiva, kun olis jotain ennakoivaa.

Pioni, toi on niiiiin ärsyttävää kun jotkut vaan töksäyttelee mitä haluavat, ja myös nimenomaan: mielipiteen saa sanoa, mutta mun mielestä on olemassa myös hienovarainen tyyli ilmaista asioita.

Mun sisko on kova töksäyttelemään ja kehuu aina itseään kun "kyllä mä aina välillä napautan kavereita ja muitakin, jos ne ei ite jotain tajua ja moni tarvii kyllä kolauksia".
Toivottavasti sun siskos oli vaan ajattelematon :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Liii-saaa, mulla samat fiilikset tytön kanssa :( erittäin paska mutsi-olo monta kuukautta jo. Lähinnä hänen takiaan toivon et syntyisi jo, että pääsisin touhuamaan :) onhan tää olo raskas mut mitää ylitsepääsemätöntä oiretta ei tällä hetkellä oo.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Yöt alkaa olla vaikeita. Käännän kylkeä sen sata kertaa ja joka kerta se on ihan helvetinmoinen operaatio. Sattuu olla kyljellä, kääntyminen sattuu ja kun pääsen toiselle kyljelle sekin sattuu. Menee hetki että tasaantuu ja sitten on hetken hyvä olla. Kunnes päätän hiukan venyttää jalkaa ja tulee kamala suonenveto pohkeeseen! Mieskin säikähti kun tuskissani pyörin kun vetisuonta.

Mutta vielä ei vaan voi synnyttää, huomiselle paljon menoja sovittu ja perjantaille kans. Ne haluaisin vielä hoitaa alta pois.

Tänään on muuten selkä vihoitellut aamusta asti. Tähän mennessä selkää on jomottanut vasta illalla :/

Mullakin alkaa olla huono omatunto siitä, miten poissaoleva oon iltaisin. Puren huulta etten äksyilisi, mutta sitten oon vaan ihan omissa maailmoissani.

Mun sisko tais kyllä tajuta mun ilmeestä, että ny tuli möläytettyä jotain!

Tässä ärsyyntyneessä mielentilassa vaan kaikki kuullostaa omaan korvaan jotenkin vähättelyltä. Ja tulee semmonen kierre, et itse on liian herkkä ja paska ihminen...

Mieskin totesi vappuaattona, et nyt olis vauvalla hyvä ajankohta syntyä kun hänen työt on ok järjestyksessä! Toikin tuntu niin ärsytävältä kommentilta, ihan kuin mua kiinnostais synnytyksen alettua onko miehellä työsähköpostissa luetavaa...
Vaikka eihän se reppana mitään pahaa sillä kommentilla tarkottanu. Yrittää vaan jättää firmansa muiden hoitoon niin et se kävis mahdolisimman kivuttomasti ja vois nauttia isyyslomasta!

Vauva, synny jo ennen kuin musta on tullu hirviö! Sarven tyvet on jo alkanu kasvaa ja suusta pääsee savutupsahduksia!

Ihanaa huomata, etten ole ainoa raivotar!

Oon aloittanut kuulkaa raskauskilojen karistamisen jo: yskittää niin helvetisti, jos vähänkään liikahtaa, että on parempi mennä vessaan yskimään, koska samalla voi vähän yökkiä limaa. Paino putoaa kätevästi, kun ei voi syödä mitään Mynthonia suurempaa.
Niin ettei tästä ainakaan parempi mieli tule! :sick006

Paskat tää mitään synny. Nyt on liikkunut mikä on tietenkin aivan ihana asia <3 kävin kampaajalla ja koko päivänä ehkä 3 supparia. Selkää kyllä särkee ja aamu alkoi vatsan tyhjennyksellä... Kohta pääsen nukkuu kun mies lähtee tytön kans johonkin...

Nuikuin aamupalan jälkeen 2,5h, mistähän moinen? Yöllä oli kyl pää kipee miks vähän tuli valvottuu.

Hikoiluttaaaaa! Luulin jo että se vaiva meni jo ohi mutta nyt on öisin iskenyt ihme hikikohtauksia. Yhtäkkiä alkaa tuntea kun vesi suorastaan tursuaa pitkin selkää vaikkei muuten tunnu kuumalta. Ja nyt se kohtaus iski jo päivälläkin. Paita ihan litska.

Miten noi liikkeet voi sattua välillä niin paljon!! Tonne alapäähän ja takapuoleen! Meinaa jalat mennä alta välillä jos sattuu seisomaan sillon. Hirveet vihlasut tai puukoniskut ja tuntuu että se tulee ulos sieltä, jos ei koko vauva niin joku käsi tai jalka ainakin.

Mä olin miettinyt, että mun äiti ja mies saavat kommentoida synnytyksen ajankohtaa, muilta en kyselyjä ja arvauksia kuuntele... Mut just ne kaksi ihmistä osaavat pitää turpansa tahdikkaasti kiinni. Kaikkia muita kyllä tuntuu uteluttavan.

Vappu oli tuskaa kun törmäsin liian moneen puolituttuun ja saatana kun kukaan ei osaa sanoa mitään muuta kuin "onpa sulla jo iso maha", "millon on laskettu aika" ja "ai sä oot vielä yhtenä kappaleena". En vittu oo mikään sirkuseläin. Voinhan mä sen la:n kertoa JOS kysyjä osaa sivistyneesti ensin puhua vaikka säästä eikä ala heti jankuttamaan mun biologiasta.

Muakin ärsyttää ne "ai sulla on vasta 21.päivä se laskettu aika, no eihän tässä sitten mikään kiire vielä ole". NO EI SULLA SAATANA! Sä et kanna tätä vauvaa matkassa 24/7 ja kärsi tästä kaikesta henkisestä ja fyysisestä vaivasta... :angry4

V*****tus on rantautunut tännekin! Olkoon sekin oire, kuten monella jo ollut. Mies yllättäen saa hermot tiukille, tekee töitä kotoa käsin mut kuitenkin vahtaa telkkaria samalla, ja mä saan hoitaa lapsen, kodin ja kaiken.

Pääsisit säkin jo tuhinamurmeli hommiin!:) Tsemppais itseäkin jos nää vauvat syntyis ajallaan eikä pari vkoa myöhässä :grin

Ylämahaan koskee? Polttaa ja kiristää... Ja välillä koko maha pinkeenä...
Ja selkään sattuu...

Onko nääki nyt supistuksia vai joku muu kiva uus vaiva?

Voiko supistus tuntua vaan toisella puolella mahaa!? Ton oikeen puolen vetää aivan kivikovaks ja kipeeks mut vasen puoli ei tiijä mitään! :confused: ja tänään mua on vähä niinkö kakittanu paljo..kahesti joutunu käymään ja kohta taitaa joutua kolmannen kerran, tää on epänormaalia mulle. Yks kerta päivässä on riittäny oikein hyvin.

Takaisin