Oireita

Olipa yö! Puolestayöstä jonnekin kahden, puoli kolmen kieppeille supisteli välillä enemmän, välillä vähemmän. Torkahtelin ja heräilin käymään vessassa. Vatsa on aivan sekaisin. Supistusten väleissä poika potkii tosi kovaa, mikä on tietysti iloinen asia, että kaveri pysyy virkeänä.

Nyt aamulla ei ole tullut supistuksia. Olo on vähän höntti, kun uni oli niin pätkittäistä. Mieliala on hyvä, sellainen "mikä meillä tässä on ollessa", ja voisin lähteä laitokselle vaikka jo tänään. Vaikka varsinaiset synnytyssupistukset ovat varmaan luokkaa x 10 näihin kotona tuleviin, niin oon tosi tyytyväinen itseeni, kuinka reippaasti oon ottanut kivut tähän mennessä vastaan.

Täällä ei muuta kivuliasta ole vielä muuta kuin selän ja alamahan polttelu,mutta niiden aikana ei mun mielestä supistele. Määki haluan jo niitä OIKEITA supistuksia!! :smiley-angry017

Mulla on vähän semmonen oksettava olo muttei kuitenkaan okseta. Vähän ristiriitasta, mutta mitäs pienistä. :)

Mäkin jo melkein haluisin tietää millasia ne oikeet tai edes sinne päin olevan supparit on. Maha joskus vielä kovettuu mutta sekin on vähentynyt, tai en sitten vaan huomaa.

Mut mun kroppa kaiketi valmistautuu elefanttivauvan syntymään kun tuntuu että lantio levähtää niin että kohta ei jalat ota enää toisiinsa kiinni. Lonkat kipuilee öisin eikä yksi tyynyt polvien välissä auta mitään, kolme voisi olla jo lähempänä totuutta. Kävely alkaa olla hanhiemon vaappumista ja alaselkä jumittaa sen takia.

Kauanko muuten menee siinä että lantio palautuu synnytyksen jälkeen? Mä en kestä jos tää jatkuu pitkäänkin. Tosin onneksi sitten ainakin saa nukkua jo selällään.

Ja kun eilen voivottelin liikaa nukkumista niin nythän en sitten saanut nukuttua yöllä juuri ollenkaan. Ei vaan ollut sellaista asentoa missä joku paikka ei kolottaisi vaikka väsytti.

Mulla lantio palautui vasta vuoden jälkeen synnytyksestä, sen verran levisi esikoisesta :/ Ei menneet farkut kiinni vaikka olin jo melkein lähtöpainossani!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mutta tiedän äitejä, jotka vetää vanhat farkut jalkaan 2 päivää synnytyksen jälkeen jne :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Oikeat supparit sattuu. Harkkasupparit vetää vaan vatsan pinkeäksi, mutta mulla oikeat tuntuu ihan selvänä kipuna. Kovimmillaan kipu on ollut sellainen vanne takareisistä pakaroiden ja alaselän yli vatsaan.

Äh, vaikee nukkua ku selällään ei pysty ja luonnollisesti mahallaankin on hieman haastavaa ni nyt sitten kyljetkin sattuu ku niiden päällä makaa...
Mullaki on outoa huonovointisuutta, maha sekasin ja vatsa vähän sattuu. Mä olin just flunssassa joten ei kiitos mitään mahatautia tähän kohtaan! Vessassa tuli ravattua yölläkin ja mahassa kiersi mutta ei tullu helpotusta oloon.
Pitänee nyt koittaa syödä jotain...

Mulla kanssa aamusta vatsa löysällä, mitä se ei koskaan ole. Eiliset supistelut lakkas puoleenyöhön. Mutta, nyt rupee näyttää siltä, että kyllä tässä varmaan suhteellisen pian lähdetään synnärille :rolleyes::)

Jos toi vatsan yhtäkkinen löysyys ennakois synnytystä niin sitten meillä onki täällä kohta joukkopako synnärille, sen verran monella maha sekasin ;)

Mulla on ollut vatsa kans nyt jonkun aikaa löysällä. Ei se silti kovin usein suostu toimimaan. Ja istunnoilla joutuu jumppaamaan kun muuten ei tunnu siltä että homma tulis valmiiksi.

Heeei mua supisteli eilen ensimmäisen kerran automatkalla about 20min ja yöllä!!!! Sekä nukkumaan mennessä en saanu unta, kun joku painoi kokoajan itteensä alaspäin, mun ekoja kunnon oireita, jos näillä sais heti edistystä aikaa? :D tai sit ne kestää kesäkuulle... :/

Mulle tulee tästä ketjusta aina niin hyvä mieli, kun tuolla ekalla sivulla on menossa syyskuun alku ja kaikilla tyyliin rv 5 tms., ja oireet on jotain nännien arkuutta ja lisääntynyttä janoa, joita kuulostellaan hermostuneina... On tässä ehtinyt meininki vähän muuttua.

Mahaa kiristää taas inhasti, ihan niinkö korsetti kiristettäs iha liian tiukalle!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Mul on nyt 3,5h supistellu, aluks 10min välein, sit 5min ja nyt taas 10min ja pitenee väli kokoajan? Välillä TOSI kipeitä välillä just ja just tuntuu. Menis nyt vaikka vedet tai jotain :D

Nyt supistelee mullakin. Ja aika kipeesti. Tosin laantuu varmaan ihan kohta. Maha on ihan kova ja toosaa vihloo. Ja selässäki tuntuu.

Takaisin