Muutkin kuolaa?!? Mie oon nyt 2 yönä sanonut miehelle että "hävettää tää kuolaaminen" sillä kuolaan sen päälle :D
Välillä mieskin siis ihan kuolassa!! That's so sexyyyyyy!!!
Juu täällä mä oon! Mies satutti jalkansa eilen töissä niin oon hoidellu senkin puolesta asioita koko päivän ja tosiaan värjänny hiuksetkin tässä palstailun lomassa :)
Koko päivän on taas supistanu mutta nyt näissä supistuksissa ei oo kyllä yhtään voimaa. Ne vaan kestää ja kestää mutta ei tunnu tarpeeks...
Hei pahoinvoivat! Tuleeks teille Vau:n uutiskirje? Siinä sanotaan et vko 36(eli siis 37.) kohtu on korkeimmillaan, joka voi aiheuttaa ongelmia vatsassa. Mulla ainaki tällä viikolla ollu pahoinvointia ja oon oksunnu herkästi jotain närästyslientä. Voisi selittyä tuolla siis huonovointisuus...
Voimat kadoksissa. Käytiin kävelleen kaupassa, alle 2 km suuntaan, ja puuskutin kuin veturi. Sen päälle saunoessa meinasin pyörtyä kun tuntu ettei happi vaan riitä.
Väsyttäis kans koko ajan. Nukun yöt suht hyvin mutta sen päälle maistuu parit päikkärit, joita en oo aikoihin harrastanu. Ihan kiva että vaihteeks saa nukuttua mut joku raja sais siinäkin olla.
Ja sit ihan törkee hiilarihimo. Murot ja jäde himottaa yli kaiken mut katselin kuolaten jo kuivia makaroonejakin kaapissa.
Pahoinvointii on ollu mullakii jo monta viikkoo, ja sit just tuota et kurkkuun asti nousee jotain ja närästää, polttelee... Ihan kaikkee mahollista siis
Kauhee väsymys on päällä täälläkin, ei jaksa innostaa oikein mikään vieläkään. Dementiaakin pukkaa. Vein roskapussin postilaatikoille
Ja oon ihan varma että tänään onnistuin vähintään murtamaan vauvalta jalan tai jotain, kun kumartuessa alaspäin tuntu niinku jotain olis puristunu läjään- toivon kovasti että se oli joku osa miusta itestäni eikä viaton reppana tuolla kyydissä.
Voi perhana! Supistaa ihan sarjatulella nyt... Joutuu ihan puhaltelemaan välillä kun tuntuu niin mukavalta... Loppuis jo niin pääsisi nukkumaan, ei nää tästä kuitenkaan synnärille vielä vie...
Täällä tuli oikein ponteva puolisen tuntia kestänyt supistussarja, joka laimeni kuumassa suihkussa harjoitussupistuksiksi. Itse olin että nääh tämä täältä vielä tule, mies jo vähän täpisteli. Ei nyt vielä jouda, kun on hommia kesken!
Aamulla neuvolaan. Mun piti kysyä siellä vaikka sun mitä, mutta enhän mä siiviläpää enää mitään muista.