Sattuuko hymis koko ajan, tietyssä asennossa vai ajoittain? Mulla tässä loppuraskaudessa vauva varmaankin laskeutuu alemmas ja tietyssä kohassa mennessää painaa ilkeesti johonkin hermoon ja silloin selkä kipuilee enemmän. Jos sattuu ajoittain eikä asennon muutos auta ni sitten kutsuu pian synnäri
Mulla synnytyssupistukset on tuntuneet vain ja ainoostaan selässä.
Koko ajan sattuu ja asennosta riippumatta. Ei oo samanlainen kipu kun mun aikasempi hermoperänen selkäkipu... Tää on molemmilla puolilla ja vaan alaselässä, mutta ei säteile jalkoihin. En tiiä johtuisko supistuksista. Niitäkin kun on taas koko ajan.
Mul on ollu tänään kans tajuton selkäsärky. Tulee aina ku ajaa pariki metrii autolla. Todella ironista koska kävelläkään en pysty ja pyöräily vähän turhan riskaa peliä. Kai se on linnouduttava kotiin seuraaviksi 5 viikoksi(=lue foorumille).
No se vei mut ja änkes sinne sit mukaan ja en todellakaan ymmärrä miksi. No nyt oon muutenkin ymmälläni sen käytöksestä ! Vollotin autossa ku iski ahistus ni se oli ihan kileis mulle. Mä lähin sit ystävän kans ulos ku päästii kotii. Ja nyt kun tulin takaisin kotosalle niin herra on ollut ihan kummallinen. Alko puhumaan pojan hoidosta. Et kuka sitä hoitaa jos vauva nyt sattus syntyy täs viikon sisällä. Sit se höpötti siitä mitä lääkärit sano. Ja voitte varmaan kuvitella mun ilmeen kun järkytyin niin pahasti et mikä vittu siihen nyt on tullu Ja se kuuli viel juttui mitä se lekuri ei mulle sit sanonu. Et oli miettiny sitä käynnistystä jo nyt kun ei tarvis laittaa ballonkiakaan. Et aika varmaan saan vappu vauvan kun sain ens viikolle uuden ajan ni eiköhän ne en sit viimestää käynnistä Vauvan paino hipoo alakäyrää ja kun se sitä mittaili niin vaikutti kovin epävarmalta
Mul on ollu tänää ihme oksentelua, tai siis vatsasta nousee niin tiukkaa suolalientä, et on ollu pakko käydä okeemassa 3 kertaa et olo parantuu. Liemi polttaa niin paljon et tuntuu miltein kylmältä Toiv. tää ei oo mikään uus oire, vaan vaa joku tän päivän kotkotus..
Tämän siitä taas sai, kun on ollut ahkerana autonkatsastajana ja pullaleipurina ja huonekalukauppiaana: toosa halkee. Häntäluu katkee. Miten voi ihmisen persaus olla näin kipiä?
Mystinen selkäkipu onneks katos kun jakso tarpeeks pitkään olla sellasessa puolikonttausasennossa missä selkä pääsee rentoutuun. Ehkä se vauvakin asettu vähän paremmin taas. Ainakaan olo ei oo enää yhtään niin tukala!
Ärsyttää tää vatsan toiminta.. En mä öitä haluiskaan nukkuu ku on niin kiva istuu kakalla. Kaiken lisäksi masussa ollaan samaa mielt ku siel on kauhee jumppa päällä.