Oireita

Ja sit ei kuitenkaan mee yli maksukaton että siit ois jo hyötyäkin, tyhmää! Mulla apteekin kanssa sama, menee yli 100€/kk lääkkeisiin raskauden ja lapsivuodenajan, ja ei mee maksukaton yli koska kalenterivuoden takia tietty pätkäs mukavasti vuodenvaihteessa nollaan takas. :mad:
On noi lapset hankalia jo ennen syntymään, päätäis cranberrylips jo et tullako vai ei, kiusaa tollein äitiä vain!

Miten se maksukatto muute kertyy? Pitääks ne olla peräkkäisiä hoitopäiviä vai? Ja pitääks niist ite kysellä, et miten? Et tuskin ne ite antaa pienempää laskuu jos ei ite tajuu pitää huolta?

Totesin et varmaan olisin päässy halvemmalla jos pakko makaisin sairaalassa. Maksoin just 200 eurolla laskuja pois ja nyt mulla on 90 eurolla viel laskuja pöydällä ja sit viel tulee nää uudet käynnit et jumankekka tulee kalliiks ravata ! Säästin esikoisesta kaikki laskut ja nyt aattelin tehä saman, mut totesin justii et tää on menny esikoisen ohi jo reippaasti :grin Sit viel synnytys ja nää loppu käynnit ni varmaa paukkuu tonnin rajoja ku rupee laskee kaikki yhtee :grin Mä sanoin jo 4 käyntii sitten et toivon mukaan ens kerral ku tuun ni lähen nyytti kainalos.. Hmm montakohan vielä ? :p

Oho, 679e hoitomaksukatto.. Eihä toi tuu erkilläkää täyteen et hyötys loppuajasta rahallisesti..

pikkunen painaa alas, vihloo välillä nivusista ja tuntuu ku pallo olis tuossa välissä, varsinki supistusten jälkeen jää pakottava tunne mahaan ja alas... nyt on ollu kyllä pari "normaalia" päivää eli ilman supisteluja... närästyski meinaa palata takasi...

Mä jo hetken katoin mahaani et nytkö se alko laskea alaspäin mutta ketun marjat... tais olla ihan oman mielikuvituksen tuotetta.
Jotain outoa kyllä ku taas on koko ajan pissahätä ja sit tulee kerralla se lusikallinen! Hiemanko turhauttavaa ravaamista.

Toi maksukatto on koko vuodesta ei tarvii olla peräkkäiset päivät. Onhan se korkea kun tänä vuonna taas nousi, mut sit taas kun esim oma mummo oli pitkään vuodeosastolla niin olis lasku ollu melkonen jos tota maksukattoa ei olisi.
Mut polikäynnit on liian kalliita, kun mäki ylläyin että pelkopolista tuli saman verran maksua, jotenki olin kai luullu et jos neuvolasta lähetetään niin sit ei olis... en tiiä miten mä sen niin luulin :)

Mulla tyssäs nyt aineenvaihdunta ihan kokonaan viime yön kääntelyn jälkeen!
Janottaa, pissaa ei tule mutta hikeä pukkaa niin ettei mitään kun pyörää polkee :/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Joo mieki jotenki kuvittelin, et jos lähetteel pääsee jonnekki ni ei tulis laskua, mut ketut!

Mulla painetaa massus alaspäi nii, et miul on kovin tukala olo..

Nätisti sanon, kaksi päivää ollut kakattava olo.... Ja nyt mun ajatukset. Perseessä semmonen olo ku todella iso paska painais, eikä se paskantaminen edes auttanut! Anteeksi! :smiley-ashamed005

Selkäkipua/kramppia nyt näin illan tullen.. Pitää vähän hieroa kädellä kun tuntuu epämukavalta..
Pysähdyttäviä harjoitussuppareita tulee levossa se 2-4 kpl / päivä (muuten lieviä tulee muutamia melkein huomaamatta), muuten tulee kaikki liikkuessa ja liikkuessa kaikki lievempiä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ja nyt tulee epäsäännöllisesti ihan napakoita supistuksia, vähän kivuliaita.
Näin sitä mennään pikkuhiljaa kohti viimeistä ponnistusta. Ihanaa kun tää kroppa valmistelee! :)

Tulis edes suppareita mut kauhee päänsärky!!! Ei taida toi panadol auttaa taas yhtään... Ihan turha lääke... Taidan käydä huomenna stixaamassa pissan ja mittaamassa paineet jos ei tää päänsärky lopu!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Supistaa, supistaa, supistaa.. supistukset alkaa lisääntyyn päivä päivältä sekä myös koveneen.Tänään oikeasti jo sattui kun supisti jonku minuutin, joka onneksi sitten "laukesi". Alkoi jo hirvittään miltä tuntuu kun OIKEASTI supistaa ja KUNNOLLA.

Kylläpä se täälläkin on alkanut supistella aika ahnaasti pitkin päivää. Välillä kipeämpiä ja välillä ihan vaan kiristää. On alkanut tuntumaan että synnytys on vielä kaukana. Jotenkin on niin rauhallisen oloinen masukki että ei taida kiire hällä olla :)
Mutta josko jotain tapahtuis etiäpäin pikku hiljaa :)

Tulee totisempaa tästä touhusta kun alkaa kipujakin tulemaan, että ei enään vain nautita pallosta vaan herätään todellisuuteen että tämä täytyy uloskin saada jossakin vaiheessa.. Mutta päivä kerralla mentävä ja odotettava mitä tapahtuu.

Oireisiin lisättäköön järetön paineentunne alapäässä, painaan oikein makiasti alapään luihin.. saa välissä vaappua kuin ankka ja yöllä kyljeltä toiselle kääntyminen tuntuu repivän römpsän tohjoksi :grin anteeksi suora ilmaukseni, mutta mitäpä kaunistelemaan.

Mulla on auttanut tuohon römpsä repee -tunteeseen tyynyn pitäminen reisien välissä.
Ja supistuksista "nautitaan" täälläkin. Tai en mä tiedä, mitä jäbä duunaa, mutta välillä vihloo oikein tosissaan alavatsalla jossain häpykummun takana. Kai se kaivaa päälleen paikkaa?

Niin ja sit jos ei kakata, niin vähintään pierettää. Hirveen hehkee olo, kun pitää arvailla, että kumpihan sieltä tulee...

Mulla ei oo mitään muuta vaivaa kun toi päänsärky ja ne f*cking suonikohjut :o

Tää on niin outoa kun on jostain rv18 asti supistanu vähän väliä ja ollu kaiken maailman vaivoja ja nyt kun niitä oireita pitäis olla niin kaikki on kadonnu!

Takaisin