Oireita

Mulla ei auta römpsään tyynykään enään, pitää vaan koittaa haarat pitää kiinni kääntyessä niin ei satu niin paljo.. Mutta en tosiaan pysty tyynyä pitään koko aikaa haarojen välissä, jotenki ei tunnu hyvälle.. Nyt kun istuu työhuoneessa koneella tuolilla, niin painaa hulluna alapäätä kunnon jomotus :D Kyllä tää läppäri pitäs ottaa tuonne sänkyyn.

Milleri, voi kun oliskin! Mä niin toivoisin että tiistainen äitipolikäynti sais aikaan jo oikeesti jotain!

Sitten kun alkaa todella tapahtuun, niin miettii että nytkö tää jo syntyy.. eikö saisi vielä muuan viikon armonaikaa :p itsellä ainakin todellisuus välissä iskenyt päin naamaa, että pian sitä ähistään synnärillä vaikka vastahan minä kaksi viivaa sain testiin, eli toisaalta pelottaakin.

Mä en kyllä osaa kuvitella että tollanen ajatus edes kävis mielessä. Musta tää odotusaika on tuntunu ikuisuudelta ja oon odottanu sitä synnytystä jo liian pitkään!

Flunssan pukkas! Hyvä se on sairastaa ennen synnytystä, eipä tää varmaan realistisesti ajateltuna synny ennen rv 38 :)
Mieskin pääsee tekemään tällä viikolla 2. Päivän palkan yhtenä päivänä, joten voin jopa olla onnellinen että tää masussa vielä pe!
Ja ke on vihdoin rv 37!!!! <3
Olen niin onnellinen että vauva on vihdoin täysiaikainen kun paniikissa on lukenut niitä rv 35 - 36 syntyneillä ilmaantuvia ongelmia.. <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Oli muuten yöllä tosi vaikea pissata täyttä rakkoa tyhjäksi, painaa vauva jotenkin sinne :/

Täällä ei muita oireita kuin alaselän kipuilu,kivuttomia suppareita useesti päivässä ja välillä mahassa menkkamaista kipuilua. Ja kun yöllä yrittää kääntyä tai nousta ylös,niin tuntuu kuin joku yrittäis vasemmasta nivusesta läpi.

f*cking suonikohjut, todellakin! hymykuopan sanoja lainatakseni..
aamulla 2 v sylissä osoitti pohjetta kauhuissaan- mitä sullon tossa?? ja oli pakko vilkaista:eek::eek::eek:- en vilkuile kyllä enää! voi ihmistä surettaa kauniiden säärien menetys välillä:sad001..

Joo, ja ne pahenee raskaus raskaudelta..
Yritin v. 2010 pojan jälkeen päästä leikkaukseen kun olivat silloin tosi kipeät, mutta totesivat haitan olevan kosmeettinen, niin oisin joutunut yksityiselle..
Nyt sitten kun tää jalka on räjähtämässä ja oli tulppaepäily jne, niin vasta nyt pääsin leikkausjonoon, jonot vaihtelevat puolesta vuodesta - vuoteen. Nimim. Eilen pelästyin taas että tulpan oireet palasivat! Onneksi lepo auttoi, mutten kyllä aio enää kyykätä, koska ilmeisesti se pahin kohju ärsyyntyi niistä!!

Oivoi massussa edelleen paine alaspäin.. Ja etureisissäkin ikävää hermokipua.. Onkoha kohdun kaulaakaa enää ees sitä 1,5cm.... :grin Nyt joshankala kävellä. Menkkamaist kipuaki yöl bongattu.

Ei mulla ole mitään synnytykseen viittaavaa oiretta, mutta ikäväkseni huomasin yhteyden iltanärästyksen ja iltapäiväkahvin välillä :( täytynee siis luopua kahvista...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kämmenselät kutisee niin että voisin ne verille raapia! Aletaanpa soitella neuvolaan josko saatais labraan aika ja pois suljettua se hepatoosi. :(

eilen rupes hirveesti kutisee sormien välit ja kämmenselät plus jalkapohjat, ennen ei oo... todennäköisimmin vaan iho kuivaa ku ei tässä vaiheessa (37+4) voi myöhäisherätä hepatoosi?

Seksimeijeri täällä hei. Mies sanoo ettei sitä häiritse, jos multa seksin aikana vähän läikkyy, mutta mulla itselläni on suhteutumisvaikeuksia. Pitääkö tästä eteenpäin käyttää rintsikoita ja suojuksia, vai kytketäänkö mut suoraan johonkin lypsykoneeseen?

Kiitti Aretha, meni se ketju boikottiin ton mielikuvan takia :p

Mä oon niin flunssainen ja väsynyt ja niin helvetin kiukkunen!! Toi nuorempi koira saa mut nyt niin raivon valtaan et kohta mä heivaan sen ovesta pihalle, menköön minne menee. Isottelee miehelle ja varastaa vauvan tavaroita ja ja... Mä en oo muuta tänä aamuna ehtiny ku karjua sille...

Takaisin