Oireita

Mullakin on ummetus vaihtunut tällä viikolla hyvinkin ripeään suolen toimintaan. En valita, toistaiseksi ainakin on parempi näin.

Supistuksia mulla tulee harvoin, lähinnä seksistä ja joskus liikunnasta, enkä oikein osaa hahmottaa supistuksen loppua... Kipu vaan hitaasti hiipuu pois.

Stella, kuulostaa kyllä ihan erilaiselta kuin mun närästys, mutta on se varmaan mahdollista. Mun ylävatsakipu johtuu kai siitä, että kohtu (ja sen asukas) taivuttelevat alinta kylkiluuta, mutta ei sun kuvailema kipu siltäkään vaikuta.

Miulla on ummetus hävinny kokonaan, kun otan joka aamu Pegorionia. Harmittaa, kun en ennen kokeillut, ko ei ViSiblinit ja Levolacit autto vaan kerran kaks ja sit jumahti kunnol juntturaan taas. Laxot autto kans, mut kamala sitä mahan vääntelyä miten koski..

Mulla on kans ollut maha löysällä pari viikkoa. Ja karmeet ilmavaivat pari päivää, mur...

selkä ja jalat jalkapohjiin asti kipeät, ihankun sillon joskus kun on ollu hiihtämässä tai juossut.
Ei jaksas liikkua senttiäkään ja lisäks supistaakin taas vaihteeks ihan todella usein.
Mitä mä luin jostain vaun jutusta että tässä vaiheessa tulis keskimäärin n.5 harjoitussupistusta päivässä.
HAH! Oliski viisi.

Käytiin äsken koiran kans lenkillä ja sen jälkeen vielä puistossa tytön kans yhteensä lähes pari tuntia... Nyt olen aivan loppu! Alapää tulessa ja jokainen askel painaa ja polttaa... Muutamasti supisti reissulla ja meno alkaa olee aika vaappuvaa... Yöh

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Seisominen aiheuttaa selkäsärkyä, niin että ihan pitää heijailla itseään!
Tänään miehen vanhempien pihalla ulkoiltiin ja se tunti tuntui ikuisuudelta kun selkää jomotti ja painoi..
Äsken kun imuroin ja luuttusin lattiat, niin huh! Siis jouduin tuon tuosta nojailemaan mopin varteen kun särki..
Onneksi spinnailu ei aiheuta edelleenkään mitään!
Ainiin, ja tänään kun nukahtelin auton kyydissä, niin samalla painoi ihan hirveästi tonne 2. paikkaan!
Varmasti laskeutunut lisää, koska mulla ei tota painetta vielä ole ollut..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tervetuloa kolmas flunssa raskausaikana! Ei mikään ihan voittajafiilis. Jotenki tän turvotuksen seurana tukkosuus saa mut tuntemaan itseni rantahiekkaan vajonneeksi mursuksi.
Tää flunssa on ainoo syy miks oon edes hiukan iloinen ettei vauva osoita syntymisen merkkejä. Tässä tukkokunnossa vois olla aika heikko voima ponnistella...

Mua vaan itkettää ja ahdistaa nää supistukset ja paineen tunne persauksissa. Yhtäkkiä tuntuu todelliselta, että synnytys lähestyy enkä mä voi vaikuttaa asiaan suuntaan tai toiseen. Entä jos mä en olekaan yhtään valmis?

Mua kans nyt niiiin vituttaa kun joka paikkaa särkee. Mies tuli töistä kotiin ja avaa telkun. No, sallittakoon se hänelle 12h työpäivän jälkeen. Mut perkules kun tuo koira oli käytettävä. Nyt sen toisen lenkittämisen, kämpän siivoamisen ja lapsen kanssa koko päivän leikkimisen jälkeen mun selkä on NIIIIIIIN tulessa et huh!!! Otin jo aiemmin panadolia mut eipä auta YHTÄÄN! Hitto vie! Kävelin tuolla metsässäkin äsken kuin Martti Ahtisaari!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla kans tota paineen tunnetta persauksissa, usein just supistusten aikana, mikähän seki on.... Inhottavaa.

No mulla on myös maha valahtanut viime päivinä alaspäin, joten kaipa lapsi siellä siirtyy lähtökuoppiin ja sen pää jo painaa alapuolelleen jääviä osasia. Ummetuskin vaihtui ripuloinniksi, mikä kai usein liittyy näihin lähtövalmisteluihin? Tuntuu että kaikki etenee yhtäkkiä kauheaa vauhtia, vaikka täysiaikaisuuteenkin on vielä pari viikkoa.

Omg, mullakin on persepainetta. Johtuuko se lapsen päästä?

Oispa kiva kun vois tehdä jotain. Kädet ei oo yhtään aamuista paremmat.

Pikagooglailu sanoo että näillä viikoilla perspaine on hyvä merkki, lapsi siellä pyörittelee päätään löytääkseen oikean asennon ja se viesti menee hermojen kautta kakkoseen.

Mun vauva ei kyllä oo vissiin tulossa ulos ollenkaan. Ei se oo laskeutunu eikä oo painetta tai ripulia tai mitään. Mä jatkan odottelua varmaan vielä kesäkuussakin jos ei tota mukulaa leikata pihalle tuolta mahasta...

Mulla tuo maha kans tyhjentää taas itteään ja noita kummallisia paineen tunteita on ollu :confused: Voisko olla jo merkki siitä et syntys ? :grin Mä oisin ihan valmis jo ! :p

Joillekin se on merkki siitä että syntyy pian, joillain tota kuulemma jatkuu viikkokausia. Mulla tapahtui tänään joku selkeä muutos, lapsi humahti alaspäin ja on supistellut paljon... tajusin etten oo yhtään valmistautunut henkisesti synnyttämään.

Raskauden eka kunnon tissikutina, vois vaan raapia noi verille - arpia tullut jo muutama!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Jäätävä ummetus ja kipiät pukamat. Oispa edes se ripaska.. Luumua menee kiitettävästi, lähikaupan kassakin varmaan antaa sympatiat mulle kun näkee ostokset :confused:

Takaisin