Oireita

Mistä tätä painoa tulee? Ja kun se tulee ihan silleen humps, 500-600 grammaa kerralla. Mitä tapahtuu?
Syön pelkkää rahkaa loppuviikon. :mad:

Päätin etten ehkä kuitenkaa soittele mihkää neuvolaan tuon kivun takia ku illalla ku läträsin vartin kuumassa suihkussa se helpotti oloa huomattavasti! Eli katsellaanpa tilannetta taas päivän mittaan ku tässä vähä yritän touhuta..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Oon miettinyt kans tota painon tuloa ja "innolla" ootan huomisen neuvolakäynnin moraalisaarnaa painosta. Jos se täti vaiks kertois mulle et mitä voin enää tehä ku syön kevyesti ja suht vähän, käyn kävelyillä, juon vettä yms.

Onks teil kova turvotus ? Meinaan mulla tuli viime raskaudes monta kiloo pelkästään turvotuksen takia ja kans sillee ettei ees kerinny tajuta mitää ku lähti paino hurjaan nousuun :confused:

Pakko tän on olla nestettä, kun ihan jo närästyksenkään vuoksi ei pysty juuri syömään. Ja jos syön, syön kevyttä kotiruokaa. Parina aamuna on särkenyt käsiä olkapäistä sormiin saakka ja jalatkin tuntuu pökkelöiltä.

Kai se on läärättävä lisää vettä koneistoon, kun ei liitoskivuilta mitään hidasta kävelyä parempaa liikuntaa pysty harrastamaan.

Mul on vaan sen verran et otin varmuudeks sormukset pois. Mut en oo pahemmin huomannu...

Mulla on kans ihan kaamee tää turvotus, päivän aikana sen saa laskuun juomalla aika paljon vettä ja kaikenmaailman ananaksia oon kans rouskutellu, mutta aamulla on ihan kaamee olo! Sormet oikeen sattuu kun on niin pökkelöt. Jalat ei tunnu yhtä pahoilta mutta näyttää ihan järkyttävälle.
En tiiä auttaako liikunta siihen nesteiden liikkeelle lähtemiseen mutta oon ainakin kävelly ja pyöräilly sen minkä jaksan.
Eilen mä sain ekaa kertaa pitkään aikaan kauheet supparit neuvolan jälkeen. Mun kroppa ei tykkää siitä ronkkimisesta muutenkaan ja nyt raskaanaollessa se räpeltäminen tuolla alakerrassa tekee tosi pahaa. Tuli jo käsittelyn aikana huono olo ja koko illan sen jälkeen supisteli ja oli vaikea olla. Nyt tuntuis viimein vähän normaalimmalle ja minimieskin on aloittanut aamujumpan, eilisen illan liikehdinnät oli aika vähissä.

Musta taas tuntuu et mitä enemmän oon jalkojen varas pystys sitä isommat mun pohkeet on :confused: Mua ei aamulla turvota, mut sit illalla oon jäätävä tankki :grin Ja mun närästys yrittää pukkaa takasin o_O

Mä pidän tukisukkia nykyään yötä päivää, mikä helpottaa jalkasärkyjä etenkin öisin. Saisko jostain sellaisen kokovartalotukisukan?

Alaselkäähä mullon menkkamaisesti jomotellu parina päivänä, noh nyt tän päivän on ollu vaivana ku musta tuntuu et lasahtaa toi selkä nyt muuten!hitto et vihlasee ilkeesti, vieläköhä tuota uskaltas käyvä hierottaan?

Noi selkäkipuilut on oikeesti ihan kipeitä, en tykkää! Muutaman miinutin aaltomainen kipu sattuu ja mikään asento ei oikeen oo hyvä, innolla odotan niitä oikeita supistuksia:eek:
Menkkakivut mulla on yleensä ihan rehellisesti vatsan puolella alhaalla niin jotenkin on uuden tuntusia mulle

turvotus tuonu melkei 2kg kahessa viikossa :S vähä on kyllä turvonnu oloki kauttaaltaan... mitäs ruokia sitä piti syyä: mansikoita? ananasta?

Tää päivä ei menny sittenkään ihan helposti, kaameet liitoskivut ja väsyttääkin. Alko taas vertakin vuotamaan mutta se lienee ihan ok, määrä kun ei ole mitenkään hälyttävä. Johtunee eilisestä ronkkimisesta edelleen?
Pikkumies on ollut koko päivän todella vauhdikkaalla tuulella! Yleensä keskipäivä ei oo sitä aikaa jolloin olis hereillä mutta tää on jumppaillut pisin päivää koko ajan. Meniks se sokerihumalaan ku söin karkkia ja katoin leffaa? Ihanaa et on tänään näin aktiivinen, eilen kerkesin jo hiukan huolestua.

Jalkojen turvotus lisääntyy, nyt jo tuollaset aivan matalat sukat, jotka ei yllä edes nilkkaan jättää rannut :( siis ananas ja greippikaupoille huomenna.

Nyt tiedän myös mitä on närästys! Tuntuu kuin koko rintakehä ois viidettä tuntia tulessa, nojaaminen eteenpäin tai pään laittaminen alaspäin aiheuttaa oksennusrefleksin. Tänäyönä ei sit vissii nukuttanutkaan :/

"Tervetuloa" närästyskerhoon... Rennie on ystäväsi. Jääkylmä vesi toimii myös ensiapuna.

Huomenna siis rennie ostoslistalle! Kertakaikkisen ikävä vaiva, ennen olin oikein tyytyväinen, kun en tienny mitä tuo sana närästys piti sisällä!

Närästystä täälläkin. Rennietä kerran kokeilleena ja siitä jonkin sortin allergiakohtauksen saaneena taidankin vaan kärsiä tästä..

Takaisin