Oireita

Viime yönä heräsin klo 5 kovaan vatsakipuun, joka lopulta selvis onneks vaan ilmavaivoiks. Mutta, en meinannu millään saada sitä ilmaa pois, missään keksimässäni asennossa. Onks jollain jotain vinkkejä miten vois toimia jatkossa jos näin käy? Olo oli siis erittäin kivulias, ja yöunethan siinä karis siltä yöltä.

ei kai sen pitäs vahingoittaa mitään, siis jos harrastaa seksiä vaikka on jo vähän auki (kypsyttää vaan ehkä kohdunsuuta?) en oo ainakaan ite antanu sen häiritä seksiä vaikka viimeks äitipolilla totes että on sormelle auki... takana hieno tunti supisteluja :S au

Mulla myös ajottunu lähiaikoina iltoiin/öihin sellaset vatsakivut minkä syyksi on sit paljastunu ilmavaivat ja/tai vessahätä. Mut sattuu ihan törkeen paljon, ei tosiaan ennen raskautta tai alkuraskaudessakaan ollu tollasta, kai ne suolet on niin mytyssä siellä että siks sattuu.
Mä vaan esim. menen "peppu" pystyyn siinä sängyllä kontilleen, kyynärpäät alhaalla, tai sitten välillä auttaa kun vaihtaa pariin kertaan kyljeltä toiselle. Tai sit kun kävelee hetken tai käy veskissä... Joskus ei tietty auta mikään.

No mie en tii miten nuo paikat on auki, mut kömpelöä seksiä harrastetaan kyl vaik viikkojaki alkaa olla melkosen paljon

Siis mulla kun oli se tilanne et mun piti olla ne 2 viikkoa levossa ja ei saanu niitä supistuksia tulla. Ni siitä kysyin lääkäriltä sit et mites seksi ja sano on ok jos ei tule supistuksia kun mulla oli pelkona se, että käynnistyy. Mut nyt kun oon jo viikoil 35 ei tarvii enää varoa supistuksia :) Eihän normaali tilantees tarvii seksiä välttää tai niitä supistuksia, mut ku mul oli se ennen aikasen synnytyksen riski. Ja vaikka paikat ois auki niin seksiä saa harrastaa kyllä jos ei tuota riskiä ole :)

Minusta tuntuu että itellä tuo seksi maittaa nyt enemmän kuin esim keskiraskaudessa :o Hormoonit hyrrää ja mamma käy kuumana. Tiedä sitten uhrautuuko mies vain vai saako kuitenkin vielä nautintoa meidän sohellusseksistä :D Koska sellastahan se vähä nyt on... Ja ainahan tuo orgasmin jälkeen supistaa, mutta ei kipeästi, onneksi :)

Mun maha on ollut tänää outo :confused: Sillä on ollut joku kummallinen tyhjennys projekti menossa :confused: Mulla ei oo mitää ummetusta ollut ja mun maha on toiminu ihan hyvin, mut tänään oon juossu vessassa useempaan kertaan asioimassa o_O En oikein ymärrä mikä kumma sillä nyt on :confused:

No lääkärihän käski välttää kaikkee mikä aiheuttaa supistuksia[aika surkeesti oon tuota ohjetta kyllä noudattanu,huono äitikö!?] ja niitä viikkoja vasta 32+1 joten en todellakaan halua että paikat alkas tässä vaiheessa "kypsyy"! Ääsh, emmää tiijä! Pijän ennemmin vaikka jalkani ristissä! :D

Lyyti, Siis mun oli vaikee ottaa rauhallisesti edes sen sairaala reissun jälkee, mut mä tulin niin kipeeks et oli pakko ottaa rauhallisesti. Alkuu ei tuntunu pahalta se tekeminen, mut sit mul tuli öisin nii kovia supistuksia et lepäsin sit päivät ettei vaan syntys. Nyt ku päästiin sen vaaran ohi ni oon taas alkanu tekemään enemmä :) Mut kyl me seksii harrastettiin vaikka piti varoo niitä supisteluja.Vähän rauhallisemmin vaan koitettii ja sil varauksel et jos tulee jotain ni heti loppuu :) Mulle tuli muutamii supistuksii seksin jälkee, mut ei niin kipeitä onneksi. Ja eihän ne paikat sillai kypsy vaan orgasmi tuottaa sitä oksitosiinia mikä luonnollisesti aiheuttaa sitten niitä supistuksia. Eihän niistä muutamista yksittäisitä supistuksista haittaa oo, mut jos tulee paljon ja tiheeseen ni paikat ku on kypsemmät ni sit se saattaa lähtee käyntiin. Mut mullekki lääkäri lohdutteli et toiset naiset on jopa 4cm auki ja lapsi ei synny ennen aikojaan. Et ne kortisonitkin oli varatoimi jos niin sattuis käymään. Kun sitähän ei voi millään ennustaa. Mut kyl sä voit rauhallisin mielin kokeilla ja kyl sä tiedät jos tuut liian kipeeksi siitä :)

^^ joko sää lähet synnyttään!!!??? :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Hei te kanssasisaret! Nyt tarvitsee taas apua ja vinkkejä...
Ilmeisesti on nivusiin tullut nyt liitoskivut aika kipeinä... Tai sitten alapää ei tykännyt eilisestä shoppailureissusta...

Mutta kaupunkiin on tänäänkin mentävä hakemaan uudet silmälasit bussikuljetuksella.
Kävely siis tuottaa tuskaa aivan suunnattomasti alapäässä... Ootteko ottaneet särkylääkettä näihin kipuihin ja oliko minkäänlaista vaikutusta?
Tiedetään, ei olisi pakko liikkua mihinkään ja olla ottamatta särkyyn mitään, mutta kärsivällisyys ei anna periksi maanantaihin asti, kun laseja on odotettu jo kuukausi...

Jessus sentään! Täytyy vetää kahvia napaan, että saa tavarat järjestykseen ja ens viikolla shoppailua vaan et kaiken saa valmiiksi. Näin unta et olin synnyttänyt ja nyt täällä keksustellaan et limatulppa on irronnu ja supisteluja tulee. Kukakohan laittais valmiiksi jo syntyneet toukokuulaiset-ketjun? Ohhoh!

Ei mulla ainakaan särkylääke kauheasti auta tohon alapään kipuun. Vauva painaa niitä luita ja kudoksia ja thats it! Tukivyö auttaa vähän mutta mua ahdistaa jo sekin kun "vetää mahaa" pienempään tilaan eikä vauva tunn olevan silloin kovin tyytyväinen...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla vatsaa kiristää ihan pirusti. Ihme jos ei arpia kohta lähde tulemaan. On tosi ahdistavaa olo ja vatsa vaan kasvaa, vaikkei ilmeisesti enää entiseen malliin. Yöllä alkoi vatsa kipuilla, heräilin parin tunnin välein ku vatsan vasemmalla puolella pisti kovasti. En usko kuitenkaan et mitään ihmeempiä tapahtuu vaikka pahalta tuntui. Herättää vaan siihen kuinka lähellä ollaan

Jessus sentään! Täytyy vetää kahvia napaan, että saa tavarat järjestykseen ja ens viikolla shoppailua vaan et kaiken saa valmiiksi. Näin unta et olin synnyttänyt ja nyt täällä keksustellaan et limatulppa on irronnu ja supisteluja tulee. Kukakohan laittais valmiiksi jo syntyneet toukokuulaiset-ketjun? Ohhoh!

Semmonen on jo hymykuopan toimesta perustettu :) ja ensimmäinen onkin saatu jo listalle :)

Takaisin