Oireita

Tuhinamurmeli, wuhuu! Tuliks yhtään verta?
Mulla alkoi synnytys niin, että lähti ehkä 0,5 cm limatulpasta verivanan kera ja siitä alkoi 5-10 min välein tulevat supparit, joita katselin 8 h kunnes lähdin sairaalaan, en kuitenkaan ollut sairaalassa vielä auki yhtään..
Ja vasta kun kätilö römpläsi kunnolla kohdunsuuta tuli se iso limatulppamöntti kokonaisena ja vasta siitä aloin avautua hitaasti sen 18 h! Yllätyin kuinka kiinteä "medusamaisen" läpinäkyvä (kuvailu ? :D ) se limatulppa on ja meinasin pelästyä kun se tuli mun käsiin, että jos se teiltä kokonaisena lähtee niin ette voi olla huomaamatta että "limatulppa" läks ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla on päivittäin tullut "limatulppaa", eli melki joka vessareissu tulee sormenpäänkokoisia limakönttejä. Tätä jatkunu pari viikkoa. Väri vaihtelee kirkkaasta keltaiseen ja vaaleanpunertavaan. Synnytyksen käynnistyttyä liman määrä on ollut satakertaista tähän verrattuna.

Hiivaa tämä ei ole.

Limatulppa on uusiutuva luonnonvara.

Mullakin turvotus lähtenyt käyntiin. Pitää varmaan sormukset laittaa ketjuun.

Olo on tosi tukala. Ei tiedän miten päin olisi yöllä tai päivällä. Yli kuusi viikkoa vielä laskettuun aikaan. Toisaalta hyvä kun olisi siivoushommia, MUTTA kun ahdistaa henkeä (nenäkin vielä tukossa) niin jää hommat kesken... Se on vaan kestettävä ja etsittävä asentoja missä on hyvä olla ja/tai paiskittava niitä hommia niin aika kuluisi

Milleri, niinpä. Ei oikeen viiti polille soitella tai mennä jos supistuksia tulee miten sattuu, eikä esim tarkasti vartin välein tms. Vaikka mullakin ne on välillä kipeitä ja just menkkamaisia.
Aina ne on itestään sit helpottaneet kumminki jossain vaiheessa.

Mimii: Noin minäkin ajattelin, neuvolassakin kysyttiin tuleeko säännöllisesti. Mutta tosiaan kun ei silloin ollut tullut päivittäin eikä siis säännöllisesti. Nytkin tulee miten sattuu ja tämän kans pärjää :) Että en näissä kivuissa olis kuitenkaan polille soittamassa. Vaan odotan hetkeä kun pää kainalossa pitää liikkua.

En tiedä tuliko tää nyt myötätunnosta, mutta mua on pistellyt jo 5 min kohdunsuulle..
Eilen harrastettiin vähän seksiä ja ihan villistikin, yleensä seuraavana päivänä tästä on tullut "limainen klöntti", 2-3 cm kokoinen.. Mutta itse totesin sen olevan joko limatulpan pala tai sitten tätä todennäköisemmin kovettunutta spermaa..
Mulla on tullut tota rv 25 aina seksin jälkeen!
Eilen ei tullut mutta nyt kun se kohdunsuunkipu tuli niin multa tulee tuolta sellaista venyvää, läpinäkyvää limaa? Ja juilii vaan ja juilii.. :/ Monta viikkoa valkovuoto on ollut maitomaista, ei läpinäkyvää..
Josko siellä joku kypsyy...

Milleri: Mulla tuli tisseistä ensin väritöntä nestettä, sit toisesta alko tulee tippa valkoista ja nyt muutaman viikon jälkeen keltaisia tippoja (jotka näyttää oikeesti joltain cheddarilta :eek:). Luin et se keltainen on jotain takamaitoa, missä on enemmän rasvaa ja se on parasta vauvelille. Ihmeellistä et oma keho toimii ja niinku pitääki :)

Yks uus oire taas, ruokahaluttomuus palasi voimakkaana.. Ei tee mieli mitään, väkisin jouduin tänään kaupungilla syömään ja nytkin mietin että kohta 4 h edellisestä syömiskerrasta eli kohta pitää syödä.
Ja väsymys! Kunnon väsymysaaltoja tulee ja menee.. Mun on pakko levätä seuraavalla viikolla ja unohtaa ehkä se miehen pihan kuokkiminen, koska mun keho huutaa lepoa nyt..
Eilen nukahdin sohvalle pystyasentoon ja seksin jälkeen nukuin 2 h..

Mullakin on tulla tippa ja kaks kellertävää ja vaaleaa nestettä rinnoista. Se on ilmeisesti sitä ternimaitoa (jota meinaan koko ajan sanoa tyrnimaidoksi)

Huihuihui: Justiinsa väritöntä tuli mullakin, eli cheddaria odotellessa :grin Kyllä sitä melko meijeriksi taipuu itse kukanenkin. Minä vaan eilen itkua tihrustin, että nytkö se alkaa - apua!

Mulla on tähän asti ollut rasvattoman maidon hana ja ternimaitohana erikseen, mutta tänään vasenkin tissi oppi tekemään ternimaitoa. Suihkussa tulee aina pari tippaa. Ja jos ei tuu, puristelen ne ulos, kun tuntuu että se on niin paksua kamaa että tukkii muuten tiehyet...

Mullakin alkuun tuli ihan kirkasta nestettä rinnoista, mut nyt se on jo enemmän kellertävää eikä läpinäkyvää. Sitä tulee useimmiten mulla yöllä ja sit suihkussa kans. Välillä tuntuu et noi rinnat on niin tukossa siit maidosta et oikee sattuu ja kun vähän puristaa pois, niin kipuki on poissa sit..

Ummetus on jo vanha, mut vittu et nykyää koskee!! Eile pelkäsin, et lapsko sielt on tulossa! Piti iha kurkata pönttöökin.. Esimakua vissiin synnytykselle.. :oops: Tuntu, kun aikuisen ihmisen päätä ois pusken perseestä..
Tänään kävin Pegorionia ostamassa, nii rupeen pussin päivässä juomaan. Toivottavasti pehmittäis ja toimis vähä useemmi toi maha.

Mulla tuli semmonen kellertävä, venyvä limaklöntti mut se nyt luultavasti oli vaan valkovuotoa eikä mikää limatulppa, hope so!?:confused:
Toinen mitä tuossa tuumasin et uskaltaakoha sitä enää olleskaa harrastaa seksiä!? En älynny lääkäriltäkään kysyä mut eikkait se oo mikää este vaikka paikat jo vähän auki onki!?

Takaisin