Kävin työterveydessä näyttämässä hanuria. Sanotaanko että siinä kohtaa tuli jo hivenen epäilevä olo kun lääkäri heti pakaroiden väliin kurkattuaan huudahti OHO.
Lekuri koitti tyhjentää pukamat, mutta ei saanut hyytymiä ulos. Yritys kyllä sattui niin saatanasti. ja rei'ille sörkitty pukama särki entistä lujemmin ja alkoi vuotaa. Lääkäri oli kyllä hyvin myötätuntoinen ja lohdutteli mua vuolaasti kun ei enempää pystynyt auttamaan. Sanoi jopa että ehkä synnytys voidaan käynnistää jo parin viikon päästä että pääsen kivuista. No, en ehkä aio pyytää käynnistystä pukaman takia.
Sain repseptillä lisää puudutetta, Emla-voidetta, joka maksoi melkein 40 € (!!!!!!). Mä oon nyt ostanut tähän vaivaan jo tuubin kortisonivoidetta, kortisoni+puudutevoidetta ja nyt vielä ton pelkän puudutteen. Voin kertoa että toi 60 € investointi rasvoihin ei oo auttanu pätkän vertaa.
Hain sitten vielä kyrsiintyneenä tuubin ihan mentolivoidetta. Tiätteks mitä - se auttoi kipuun saman tien! Saa nähdä meneekö teho ohi samantien mutta nyt vielä nautin ihanan viileästä tuntemuksesta ja kivuttomuudesta.