Oireita

Kiitos, täytyy lisätä vaan annostusta! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulla ei mansikka tehoa kuin kasvojen turvotukseen :/ Samoin kuin muutkin luonnolliset nesteenpoistajat vetävät kai multa vaan sen pintanesteen veke, ei vaikuta painoon ellen liiku 1 h - 1,5 h, eli tiukassa tää on näin raskauden aikana! :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mutta esim. lautasellinen puolukoita tekee freesin olon heti, etten kyllä niitä syö pelkästään vaan sen nesteenpoiston takia :)
Mua vaan tökkii se haju, yöks kun puolukka haisee pahalta! Maistuu hyvältä!
Greippi tuoksuu hyvältä ja maistuu pahalta, mun mielestä!
Lapsena kysyin äidiltä että "onko tää myrkkyä???" kun ekaa kertaa maistoin verigreippiä :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tasapaino on kadonnut. Eilen kyykin meidän arkkumallisen pöydän sisältä tavaraa niin kyykkiessä meinasin koko ajan lentää nurin. Kävelen päin ovenkarmeja ja sängystäkin olen jo meinannut pudota.

Etupaino vaikuttaa asiaan mutta nyt kun on noi poskiontelot tuntunut tukkoisilta ja päätä särkee niin kömpelyys vaan pahenee. Ihan kuin kävelisi paperipussi päässä.

tätä päänsärkyä... ei nuo kivut tuolla alapäässäkään oo niin pahoja (lääkäri taputteli pikkusen päälakea melkein tänään o_O )

pikkunen voisi olla liikuttelematta päätään tuolla alhaalla-vihloo hyvinki kipeästi välillä, harjotussupparit ei kyllä helpota oloa yhtään... :confused:

Käytättekö tukisukkia? Mulla on Klexane-lääkitys verenohennukseen käytössä ja olen aika neuroottinen mahdollisten veritulppien suhteen. Plus ainakin toivon, et ne ehkäisevät suonikohjuja ja jalkojen turvotusta.

Mulla siis reisimalliset 1.tason lääkinnälliset sukat. En pidä joka päivä, mut työpäivinä kylläkin. Alkaa vaan olla niin hankala saada niitä jalkaan: ähisen ja puhisen aamuisin sängyssä kun yritän kiskoa niitä, pallomaha ei taivu kummoisesti ja sormet on aamuisin niin kipeät ja turvonneet, et on työn takana saada napakkaa otetta sukista. Onko kohtalotovereita? Mukavaa päivää kaikille, paksuista sormista huolimatta. :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Oon valittanu ennenki mut nää unet! Ennoo ikinä ennen nähny näin paljo unia ku mitä tän raskauden aikana! viime yön unessa pähkäilin mitä on kapris eikä kukaan vastannu mulle vaikka kuinka kaikiltä kyselin! Oire se on tämäkin...:rolleyes:

Mä oon nähny nyt aika vähän unia mutta edellisviikolla oli monena yönä kamalia painajaisia. Yhdessä mätkin kaksi miestä saksilla hengiltä kun ne yritti hyökätä mun kimppuun. Onneksi nyt on ollut rauhallisempaa unirintamalla.

Tätä närästyksen määrää. Viime yönä heräsinkin siihen enkä tokikaan löytänyt Rennieitä mistään. Ei muuta kuin jääkylmää vettä päälle ja toinen tyyny pään alle. On vaan aika hankala nukkua kyljellään mukavasti 45 asteen kulmassa.

Eiks ton närästyksen pitäis ainakin vähetä loppua kohti kun mennään? Ja samalla toivon et kun Tonttu valahtaa alaspäin niin hengityksenkin pitäis helpottua. Kiva kun Tonttu painaa keuhkoja ja sit nenäkin on ihan tukkeessa. Haukon henkeä niin kuin kala kuivalla maalla!

Kaipa se helpottaa kunhan vauva laskeutuu. Mulla ei oo kyllä minkäänlaisesta laskeutumisesta tietookaan vielä. Toisaalta viikkojakin on vasta 36 että ehtiihän se vielä.

Vois joo laskeutua jo. Haluaisin syödä ja hengittää kunnolla. Ja tän saamarin poltteen pois nielustani! Missä ne Renniet on?!

pitkästä aikaa ehdin tänne lueskelemaan teidän kuulumisia :) kovasti jo siis odotellaan pikkuisia syntyviksi <3

tyhmänä ensikertalaisena kyselisin että millaisia supistuksia teillä on? voiko ne olla sellaisia täysin kivuttomia ja tois puoleisia? mulla monesti iltaisin koko maha on tuossa oikealla puolella sellaisena isona kovana pallona, ei satu eikä oikeastaan tunnu miltään, ja vauva ei sillä aikaa liiku mielestäni, mutta kun se loppuu ja maha laskeutuu takas normiasemiinsa niin tulee potkuja... onko se sitä että vauva vaan venyttelee ja tunkee esim peppua tuohon missä se kova pallo on, vai voiko olla supistuksia?

mulla kun ei taida supistuksia (kivuliaita ainakaan) olla vielä tullu... joskus kävellessä rivakammin kyllä pistää mahaan (ja taas oik. puolelle) , oon ajatellu että se ois supistamista.. mut en mä enää ole varma hitto mistää :D

Kaikki tuntuu oottavan että vauva laskeutuu mut voin sanoa et ei tää niin ihanaa ole tääkään kun vauva on tuolla jossain tosi alhaalla, liikkeet sattuu alapäähän ihan hlvetisti ja sit se on jotenki tuon suolen "tukkeena" siellä usein. Niin ja paineen tunne alapäässä ja liitoskivut ym ym.... et en tiiä, kumman ottasin mielummin, ehkä jopa sen närästyksen ja muun ahdistuksen ylempänä! :)

Renniet löytyi, aaaah. Vielä kun sais happea. Musta tuntuu, että synnytyksessäkin otan mielummin lisähappea kuin ilokaasua, sen verran tukalaa on tämä ventilointi.

Takaisin