Oireita

Kiitos kuvasta liii-saa, nyt ymmärrän mitä tarkoitit roikkumisella. Ja kuvahan on oikein terapeuttinen, musta toi ei näytä läheskään siltä mörkönavalta, jonka mä jo ehdin itselleni kuvitella ihan vaan omaa uudenlaista napaa katsoessani! Taidan hankkia myös napakorun myöhemmin, sehän näyttää kivalta :).

Makeannälkää vieläkin havaittavissa ja sitten on tämä himskatin hajujen perässä juokseminen. Aamulla alkaa oikein himo päästä ulos haisteleen kaikkee ja ah, autojen ja mopojen pakokaasut ne vasta kutaa tekeekin! :D Ihan älytöntä mut minkäs teet :) Onneksi sentään rajoittuu vain siihen haistelemiseen, ettei vielä ainakaan oo tullu mieleen alkaa autoja nuolemaan tjsp :P

Mulla on niin vähän tapahtunu ulkoisia muutoksia kropassa raskauden aikana, että nyt on alkanu oikeen kyttäämään millon näkyis eka arpi tai tapahtuuko navalle jotain. Loppuvaiheessahan noi voi vielä tulla, mahaanki voi tulla hirvee kasa vielä arpia vaikka nyt ei oo yhtään, se on jotenki mun ykkös kauhistuksen aihe, en halua mitään "tiikeriraitoja "
mahaa täyteen :(

Mut kyllä tää raskaus on pistäny mun fyysisen kunnon niin paskaksi että mielummin sitä olis jopa ottanu painon nousut, turvotukset ja muut jos vaan olis pystyny olemaan aktiivinen ja elää suht normaalia elämää.

Mulla on ollu tänää repivää vatsakipuilua :confused: Nyt tosiaan taas täällä sairaalassa ja täällä nyt jänskätään onko istukassa vikaa :confused: Epäilee istukan irtoomista ja jouduin jäämään tarkkailuun yöksi. Vauvan käyrä oli huonoo ja vauvaa kuunneltiin reilu tunnin verran :sad001 Totes ultrassa et istukan irtoominen tai repeeminen ei vältisti heti näy ja vuotoakaan ei välttämättä esiinny heti tai se voi vuotaa kohdun seinämän väliin o_O Tällä hetkellä ei näkynyt kohdun sisäistä hapen puutetta, mut ei ole turvallista mennä kotiinkaan :sad001 Alkaa tää sairaala olla enemmän koti :sad001

Jaksamista Cranberry! Onneksi olet siellä osaavissa käsissä,mutta varmasti pelottaa pikkuisen takia kun ei pysty ite tekeen mitään auttaakseen!

Kyllä tuo lääkäri epäili et se voi olla tolle vauvalle luontastakin et se käyrä on vähän jäykähköä, mut ku aikasemmin ei ole ollu noin huonoa o_O Viimeksi kun tulin sairaalaan niin käyrä oli hyvä, mut kotiin lähtö päivänä oli niitä ongelmia ja näköjään ne nyt jatkuu :confused: Inhottavaa kun mitään varmaa ei oo ja ei voi tietää mistä nyt mikäkin johtuu kun ultrassa näytti kaikki viel olevan hyvin:confused:

Mua vähän jänskättää, kun tää meidän bebe viihtyy poikittain masussa. Tänään alkoi rv 34 ja vähän mietityttää, jos ne joutuu väkisin kääntämään. Se kuulemma sattuu aika paljon. Onko kellään jouduttu kääntämään väkisin?

Mä säikähdin melkosesti ku kävin kaupassa ja iski sellanen tunne et nyt hulahti jotain housuun ja kunnolla. Olin ihan et jos nyt taas tulee verta tässä määrin ni voi morjes. Se oliki onneks valkovuotoa... Mut mitä mä tällä halusin sanoa ni älkää peljästykö, jos tollasta tapahtuu, näköjään sitä voi tulla enemmänkin.

Cranberrylle tsemppiä kovasti! Onneksi olet(te) sairaalassa hyvissä käsissä!

Hannastiina, ootko katsonut spinningbabies-nettisivuja? Kuulemma paljon vinkkejä mitä ite voi kokeilla vauvan kääntämiseksi :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tsemppiä cranberrylle!

Liii-saa, mä en huomaa tossa navassa mitää pahaa ainakaa! Ei se ny niin roiku. Mun navassa on rumat arvet, ilman yhtäkään synnytystä. Teini tyttönä kannattaa itte tehdä niitä napakoruja ;) että voi sitä napansa "pilata" turhemmallaki!

Voiku joku mies lukis näitä. Naiset.. ja napa on tärkeä! :-D

Hihii näkisittepä mun navan :rolleyes: Niin mullakin tosiaan napakoru ja laitettu viel pariin otteeseen et alla ruma arpi :grin Ekan synnytyksen jälkee palautu kyl mut oikeestaan toi korun kohta on ihan ohut ihokerros vaa :p Ja nyt näyttää et on repeemäisillää ku tuo arpi on tossa ja sit viel toi nahan pala mikä on ihan pinkeenä ton masun kans :grin

Hitto tätä kaksaria :/ Tunnen itseni ihan hirveän ällölöllöksi, miltäköhän näytän kun makaan sohvalla? :D Ihme että miehellä seisoo enää :D
Eikä siinä, en sano että pyöreä on rumaa - mutta jos toi mies ois yhtään pinnallisempi saattaisi vaatia naisen palautusta jonnekin "ei tää ollut tällainen kun mie tän hankin" :D
Olin ala-asteella hieman pyöreämpi kunnes hujahdin pituutta ja aloin harrastamaan liikuntaa.. Joten tiedän kyllä tän fiiliksen menneisyydestäkin.
Mies sanoo, ettei se ajattele musta mitään pahaa.
En minäkään siitä ajattelisi jos lihoisi, olisi yhtä rakastettava ja pantava silti <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Miten ihmeessä pääsen tästä ummetuksesta kun mikään ei tunnu auttavan?! :( Tuntuu että oon kokeillu jo kaikkea... On tosi inhottavaa kun jo aamulla on sellanen olo kun ois täyteen puhallettu ilmapallo valmiina poksahtamaan :(

Laxoberon on kuulemma tehokas apu ummetukseen. Mulla on niitä itselläkin muutama siltä varalta, että muu ei auta. Yritin lueskella netistä saako sitä raskaana syödä, mut en oo vielä löytänyt siihen luotettavaa vastausta..

Takaisin