Niin tai pöytää, joka ei olis täynnä kaikkea koko ajan... koskahan sais ittekin kankaan esiin, että sais tehtyä haalarin pienelle kotiutumisvaatteeksi ?!
Oireena pakkomielle makeaan. Uskon et korvaan tosiaan syksyn kun en syönyt mitään makeaa tai sit tää on jotain energian tankkaamista. Toivottavasti tää loppuu pian. Yök!
Jatkuva jano! Mä olen juonut tänään jo yli 3 litraa vettä ja aina vaan janottaa lisää! Kohta mun verenikin ohenee ihan liruksi, miten voikin olla näin hullu jano koko ajan...
Mulla on kans koko ajan jano. Yleensä joudun taistelemaan että saan ison lasin vettä juotua, mutta nykyään menee ihan huomaamatta monta isoa lasillista vettä peräkkäin! Välillä tulee oikeen tosi huono olo kun on niin kova jano
Mulla on karmea jano aina öisin, sit yöllä onki kiva herätä suu ihan rutikuivana juomaan ja seuraavaka herätä pissalle, ja sama toistuu monta kertaa yössä, siihen ku lisää lonkkakivun takia heräämiset ja liitoskivut ym, niin on se koko yö aina tosi katkonainen, n.2h välein herää.
Hui, mä aloin tänää tuottamaan maidon sijaan cheddar-juustoa! Pelästyin et nyt on meijerit jo mätääntyny ku oon salaa puristellu, mut se onkin ilmeisesti ternimaitoa
Janoa täälläkin! Ja tänään kun en ole muistanut juoda, maha ei toimi...
Viime yönä molempia pohkeita myös kramppasi vuorotellen. Kyllä se sitten on kivuliasta! Mietin vaan miten niitä synnytyspolttoja sitten kestääkään kun pohjekrampit jo meinas olla sietokyvyn rajoilla
Mä oon tainnu juoda tänään ainakin 4 litraa luulis että turvotus rupeis helpottaan ja ois helpompi nukkuakin kun ei supistele niin paljoo kun yleensä. Harmi vaan että koko ajan on ravattava vessassa!
Mietin kuinka ihanalta tuntuu vihdoin tuntea oikein vahvat liikkeet masussa <3 Kyllä on jätkässä voimaa! Olin niin huolestunut jossakin vaiheessa..
Ps. Eilinen 40 min kävelylenkki vähensi yöllisiä liitoskipuja???? Pystyn kääntämään kylkeä???? Hitto, tää alkaa sit vaikka väkisin kävelemään päivisin kohtuullisia lenkkejä
Mulle iski nyt napapaniikki! Napa on jo pidempään ollut sellainen tasainen osa mahaa, mutta nyt se taitaa pullahtaa ulos . En edes itse sitä enää mahan takaa näe kunnolla, enkä pääse arvioimaan sen ällöttävyyttä! Mitä mä teen? Meneehän se takaisin itsellään??? Pikainen googlailu paljasti kyllä, ettei se aina palaudu normaaliksi.
Mulla on navassa sellanen "lippa". Eli yläosasta se töröttää mutta alaosasta ei. Tyttö sanoo että se näyttää ihan tuulimyllyltä :) Kaipa siinä on jokin sellanen kuvio sitten.. Mulla palautui ekasta ihan normaaliksi ja nyt tokassa se pullahti vasta myöhemmin.
BTW: Heräsin tänään omaan kuorsaukseeni Nukuin jostain syystä selälläni (toinen jalka koukussa) ja havahduin kun kuului kauhea korahdus ja ihmettelin et kuka hemmetti täällä kuorsaa?!?!?! -Olen yksin kotona
Mihinköhän se perustuu et raskaana alkaa toi kuorsaaminen? Kaveri kans puhu et teki sitä raskausaikana, mut se loppu sit synnytyksen jälkeen. Pitää pyytää miestä tarkkailemaan tilannetta, ei oo ainakaan vielä asiasta huomautellut..
Mun napa ei palautunut entiselleen ja napakorukin meni pilalle kun napa jäi "roikkumaan" eikä mitkään lihakset sitä napaa vetäneet sisään vaikka palauduin 62 kg painoon :/
Kuva ihan alkuraskaudesta, paino 65 kg..
Alkuvuonna 2013 painoin 62 kg..
Ja napa - se on ollut tuollainen esikoisen syntymästä asti..
Ja koru ei vaikuta, napa roikkuu ilman mitään korua..