Oireita

Tsemppiä suskille!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tsemiä suskille täältäkin! Jännää! Ihan hyvät viikot teillä kuitenkin jo menossa, eikö vain?

Ärsyttäviä nää housujen kastumiset ja sittenku ei huomaa, kun käyt pöntöllä et ai housut märät.. Nyt on testi menossa, side housuissa ja wc-paperi päällä.. Nyt katottaan, et pitääks lähtee naapuris käymään tarkistuttamassa. Tuli ainaki kunnon monot äsken, et masus ollaan ilmeisesti ainaki ok.

Hitto sais nää väärät "vedet" loppua ja tulla ne oikeet sitkun ne tulee ja kunnolla ettei oo epäilystäkää. Hämääviä nää huomaamattomat tihkumiset..

Last edited by a moderator:
Tsemppiä suskille! ♡ hyvät viikothan sulla oli muistaakseni kasassa:) voi että, jännittää! !

Ps. Jos mut nähään täällä vielä yöaikaan, käskekää mennä nukkumaan. Nää jutut alkaa tulee mun uniin liikaa. . Viimeyönä meni unessa lapsivedet.. :-D

Tsemiä Suski, hyvin oot taistellut! Kaikkea hyvää synnytykseen jos vauva päättää tulla maailmaan! Merkit kyllä vaikuttais nyt siltä.

Nojoo, side-wc-papru testi sanos näytille, mut teen vielä toisen ja tehään ruoka ja sit mennään jos viel tiputtelee..

Oonkin jo pakannut onneks kassit ja listan jääkaappiin tehny viimehetken pakkailuja varten jos en ite enää kykene ni on miehel sit opas.. Vauvamasua vähä kipuiluttaa no ei se auta, kun soitella ja vissiin käyä jos ei tästä rauhotu.. Jos söis eka..

Miten se testin teko menikään? Oli aiemmin puhetta mut oon jo unohtanu.

Kiitos kaikille.. Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena, mut toisaalta toivon et alkas kunnolla vaa tapahtuun. Väsyttäny tää koko touhu jo niin paljo, et millää jaksa enää kuutta viikkoo..nythän siis tasan 34 viikkoo..vauvan painoarvio 2300-2400g. Supistelu vaan jo rauhottu..

Mannaryyni onko sulla paikat jo auennu vai?ja öööö, mikä testi!?

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Tsemppiä Suskille!

Mulla on valkovuoto muuttunut raskauden lopussa vetiseksi, lisäksi esikoisesta loppuviikkoina mun virtsaputki päästeli itsestään tippoja, jotka kastelivat yllättävän paljon..
Mutta kannattaahan se tsekata ettei oo lapsivettä..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Muokattu viimeksi:
Mulla supparit vähentyneet kipeistä tavallisiin harkkareihin.
Aamulla poljin pyörää 30 min, sitten tehtiin miehen tytön kanssa lenkki 30 min ja oltiin puistossa 30 min!
- Ei mitään muuta kuin mahan peruskovettumista, eipä tässä siis tarvi yhden kivuliaan päivän takia enää pelätä :D Ja siitäkin jo 3 päivää kohta..
Illalla vielä vähän rauhallista spinniä ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Hui ku jännää taas! Tsempit Mannalle ja Suskille! :)
Joku muukin oli jo unissaan synnytellyt, niin minäkin :D Ja ai että oli helppo, kivuton ja nopee synnytys :P Enteilee tulevaa hah? :P

Lisää vaivoja :( menkkamaista kipua alaselässä ollut tänään..mutta ei supistele, ihan olo kuin menkat alkais ja vois ottaa särkylääkettä. En oo rasittanu tänään ittiä, ihan vaan ollu ja löhönny, niin mistä nämä kivut sain?!?

Käyty polilla, lapsvettä se ei oo. Kohdun suulla tapahtunu jotain, 3cm ja paikat pehmeet, mut kiinni viel. Aika kivuliaita suppareit oli, mut kestivät yhteensä yli puolisen tuntia.. Rauhottu sit pelkkään mahan kovotteluun.

Ja se kuka kehu, et mies lääkärit helläkätisimpiä tekee alatutkimuksen, NOT. Eka mies lääkäri oli tänään ja apua mite paikat kipeet, kun runno! Se joutu viel toistamiseen tekee lapsvesitestin, kun putki oli vanhentunu viime kesänä.. Nice... Ja nyt koskee sen takia.

Jotenki pää ihan jumissa, en meinaa saada sanoja suusta ja muisti ei pelaa.. Ja jotainha sitä varmaa jäi mainitsematta nyt.

Milleri jotku tuntee supistukset alaselkäkipuina jotku taas reisissä ja jotku iha masussa.

Ainii pojalla oli painoa nyt 2600g oli painoa nyt.. :)

Edit: Mitennii ei toimi pää? Kts edellinen lause! ..... :oops:

Last edited by a moderator:
Takaisin