Oireita

Tässä jatkuvassa kuumottelussa on ilmennyt sellainenkin miinuspuoli että punastun ihan sairaan helpolla. Äsken punastuin jopa yksin kotona sähköpostia lukiessa, saati sitten ihmisten ilmoilla. Kiva siinä sit koittaa sanoa jotain ääneen kun naama helottaa tummanpunaisena ja hiki pukkaa otsalle.

Ai mitkä hormonit?
Katsoin äsken subilta Pieniä ihmeitä... koko jakson sai itkeä. Eikä niinkään surusta.

Mulla alkaa hb:n tippuminen tuntua aika rajusti kropassa. On painava ja väsyny olo, rintakehää ahdistaa ja on vaan kaikin tavoin vaikee olla. Kamala tällanen heikkouden tunne!

Oon niin poikki! Pari työpäivää putkeen ja oon niin kipee. Ny makaan vaan, kun supistuksia tulee koko ajan. Onneks osittain kivuttomia. En uskalla mennä edes suihkuun, ennen kun olo helpottaa. Ja onks teidän pakko höpöttää näin paljon, kun ei näitä ehdi lukemaan! Ootte hauskoja! :Heartred

Olo on tänään ollut kuin höyrymakkaralla. Aamulla aurinko lämmitti ja sitten oonkin hikoillut koko päivän. Tukala ja nahkea olo. Hiuksetkin niskasta koko ajan hiessä.

Mutta fight fire with fire. Otin salin päälle kunnon löylyt ja nyt olo tuntuu melko siedettävältä :)

Mun olo ei vaan helpota! Saamarin hemoglobiini. Mulla tuntuu koko ajan sydän kurkussa ja hikoilen kylmää hikeä. Voiskohan olla et oisin vielä kaiken lisäks tulossa kipeeks?

nyt tuli huono olo pelkästä seisomisesta ja tuntu ettei pysty kotitöitäkää kunnolla tekemään...sitten kun pääsi istumaan nii johan supisteli

Mun sisälle mahtuu ilmeisesti tästä edespäin vain kaksi näistä kolmesta: lapsi, ruoka, pallea. Tosi kiva kun aina syömisen jälkeen tulee helvetin huono olo.

Mua väsyttää taas niin paljon, että melkein joka päivä vaivun jossakin vaiheessa pikku torkuille. Ei se taida hb nousta, vaikka noita rautalisä tuolla kaapissa on... :oops:

Viime yönä heräsin inhottavaan kouristavaan mahakipuun. Maha piti ihan omaa elämäänsä ja kun vessaan selvisin ni hallelujaa. Aivan sekasin oli pötsi. Ihan samantyyppistä ku on ollu synnytysten käynnistyessä. No mitäpä minä tein? Istuin aikani vessassa ja päätin, että perkele tässä vielä mihinkään synnyttämään mennä. Väsyttääkin niin paljon ja painuin takasin sänkyyn :grin

Hei närästyksestä kärsiviät ystäväiseni! Monta rennietä tähän poltteeseen uskaltaa syödä? Onko mitään rajoituksia? Mulla toi 96 tabletin jättipakkaus hupenee hujauksessa.

Neljän suora! Mulla oli ihan sama juttu viime yönä!!!
Tuntui kuin koko maha ois tyhjentynyt ja kuukauden tavarat ois tulleet ulos, just niinku viimeksi kun synnytys käynnistyi, mietin jo että tuleeko seuraavaksi vauva vessanpönttöön :/
Olo helpottui kun suoli oli tyhjä..
Epäilen että vauva on ollut jotenkin suolen tukkeena ja joku mutka pääs vapaaksi :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tuo suolen tyhjääntyminen on huvittava juttu. Mulla viime raskaudessa suoli tyhjäänty monta kertaa loppuvaiheessa ja luulin aina et nyt kohta lähtee tää mamma synnyttämään. Kun synnytys sit käynnistyi eräänä yönä, niin en tosiaan ollut käynyt sillä suolentyhjennyspaskalla vähään aikaan ja synnytyspöydälle tais joku kikkare tulla ennen muksua.

Mulla taas tyhjentyi koko päivän suoli, kävin vessassa vielä ennen kuin lähdin synnärille :S Ja se paine oli kyllä kova, siitäkin ties että lähtö tulloo!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Menkkamaiset kivut edelleen.. Lepoa ja lepoa.. Kumpa menisivät ohi.. Iltapäivälle seurattava.

Mulle on palannu alkuraskaudesta tuttu yönälkä. En nouse kesken yön syömään kun se on musta tyhmä tapa mutta aamulla on sit niin kova nälkä että herään siihen että vatsassa murisee! Tuntuu aina aamulla ettei ois syöny moneen päivään vaikka olis syöny edellisenä päivänä ihan hyvin.

Takaisin