Oireita

Mulla ei oo vielä hirveen vahva suhde tähän tulokkaaseen. Ei oo kyllä missään raskaudessa ollu tai ei oo uskaltanu sen antaa tulla.

Ei nyt suoraan liity tähän, mutta yks yö näin unta, että mun piti päättää kenet lapsistani uhraan jollekkin millelie hirviölle. Muistan unessa järkeilleeni, että annan tuon nuorimmaisen, koska meidän yhteinen taival on kestäny lyhyimmän aikaa. Vanhemmat lapset olis tällä mun logiikalla kärsineet enemmän. Mitähän väliä silläkin olis ollu jos se mörkö sen lapsen söi o_O Aivan hirveä uni ja heräsinkin omaan itkuuni, myös mies heräs siihen.

Tänään kävin kavereiden kanssa kahvilla ja kiertelin keskustassa kauniissa ilmassa tovin, kävelyä ja sit kaupan kautta kotiin. Eli hurja suoritus, nyt supistaa niinku ajattelin. Aina ku on vähänkään enempää liikkellä niin tietää et ilta,yö ja aamu menee maha pinkeenä... huoh. Huomenna sit varmaan rauhallisemmin taas. muutaman kerran kans vihlassut tonne alas, paikat taitaa levitä käsiin pikkuhiljaa :grin

Ja lyyti, muakin painaa monesti päivässä tonne tissin alle ku bebe työntää itteensä (jalkoja ja peppuaan) sinne minkä pystyyn. Tosi mukavaao_O

Njäääh..mietin sitäki mut miten ihmeessä se tonne pääsee ja tyyppi tuntus olevan paljo alempana!?iha niinkö kylkiluut ois vaihtanu paikkaa!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Ne on niin vekkuleita siel mahassa et kyl ne keinot keksii miten kiusata äitiä mahdollisimman monipuolisesti :wink

Tökkis sit piru vie välillä toistaki tissiä!!mitä "läjempään" painun sen ärsyttävämmältä se tuntuu!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Kamala uni!!! Olen joskus nähnyt samantyylisiä, mutta aina yritän puhua tai huutaa tilanteen pois :/ Yäk.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Hassua lukea näitä juttuja läppäri sylissä ja samalla tässä välissä oleva maha pomppii vasemmalle ja oikeelle :) Huh, oon kohta lukenu näitä juttuja 1,5 tuntia.. Taidan mennä sänkyyn, potemaan toidennäkösesti lonkkasärkyä ja pimppakipua. Sängyn viereen täksi yöksi varaan jotain syötävää, korvatulpat ja Panadolia. Aion nukkua riittävästi tänä yönä :greet025

Näköjään joka toinen yö nukuin kuin tukki ja joka toinen yö menee levottomasti. Nyt tuli yöllä maha kipeäksi ja jostain yöllä ei vaan osaa rauhoittua vaan alkaa kelata kaikenlaista. Ihan normimahanpuruja varmaan oli mutta kun en tuntenut just sillä hetkellä potkuja niin kävin napsimassa omenan ja seurailin liikkeitä. Ompun sokerimäärä riittikin sitten pitämään myös mut hereillä vaikka mahakipu helpotti. Ja tehokas jumppatunti mahassakin käynnistyi :)

Heräsin yöllä ihan hirvittävään tuskaan ja iskin _vahingossa_ karateiskun mieheni nenänvarteen. Maha oli ihan kovettunut ja kohtu supistuksissa, mut kipu ei ollut supistustyyppinen, vaan kuin sisäelimet ois ollu ihan väärin. Kävin pissillä ja mahassa kierti kauheesti ja sattui. Sit se meni ohi ja kävin nukkumaan.

Mulla ei yölliset pissareissut oo vielä vaivanneet, eikä vauvakaan herätä liikkeillään. Mut toinen kerta on kun herään tollaseen ihmekipuun, joka ei oo pelkkä supistus. Mun sisäelimet ei vissiin löydä paikkaansa..

Koittakaapa käydä keskellä yötä ummetuskakalla. Siinä sitä ihminen ihmettelee, että mikähän tolkku tässäkin on.

Mä oon huomannut et nyt ihan viime päivin on alkanut tuntuu, jos istuu pitkään, et joku painais lantiota. Menee yleensä onneks ohi ku makoilee, mutta eipä tää kivaa ole.

Bonuksena ummetukselle kropan ainoa kipupiste on häpyliitoksessa. Suomeksi sanottuna pimppi on kipeä. Taas. Oo tässä nyt sitten normaalisti.

Kellään muulla liitoskipuja? Mulla alavatsa niin kipeä et vaikea kävellä, helpottuu paikalla ollessa
Niin siksi luulisin et on liitoskipuja. Tai kasvukipuja .
Nyt ei tosiaan ees kauppaan meinaa päästä lyhyelle reissulle, Vkl paheni. Kiva jos on tätä loppuun asti !

Bonuksena vielä maha menny aivan sekasin, kiva istuu pöntöllä ku alavatsa muutenki kipee!

Mulla on ainakin samanlaista kipua Mimii.. Plus et ku pikkunen liikkuu ni välil tuntuu et joku iskis puukon alapäähän. :confused:

Pillu, ristiselkä ja lonkat "irronnu paikoiltaan". Mahakipuja, ummetusta. Pitäs kai juoda enemmän, varsinki yöllä kuivuu suus koko ajan, pissaa taas ei tirisekään niinku kuvittelis. Tässä viime viikkojen iihanat oireet..o_O

Takaisin