Pysy vaan lujana AnnaManna. Ite hain viime raskaudessa saikkua useampaan kertaan just pahoinvoinnin takia. Kukaan lääkäri ei äpissy mitään, eikä kukaan halunnu edes varmistaa oonko raskaana... Itseäni vaan huvitti, että kaikki sairauslomatodistukset oli kirjottanu eri lääkäri. Jos olisin työnantajana niitä tutkinu ni olis voinu vähän epäillyttää. Onneksi on fiksu työnantaja, eikä tämmösistä joudu vääntämään.
En oo tota Rennietä kokeillu, mutta tohon röyhtäyttämiseen on apua löytyny kuplajuomista, siis alkoholittomista

Limukoneella oon kuplattanu vettä ja heittäny esim. vähän mehua joukkoon (pelkkä vesi ei oikein mene) ni röksyt nousee paremmin pois ja olo helpottuu. Ja siis pieniä määriä kerrallaan, puoli lasia ensin ja hetken päästä toinen puolikas. Itellä tota polttelua tuntuu mahassa ja lähinnä suolistossa (?). Närästyksen tuntemuksista en tiiä ku ei oo koskaan semmosta vaivaa ollu, mutta eikös se polttelu pitäis olla tuossa ylempänä.
Mua itkettää mm. lastenlaulut. Hevisauruksen Viimeinen mammutti on kaikista pahin :) Mainoksia katellessa saattaa tarvita lähteä oksentamaan. Edellisessä raskaudessa se hiivatin rypsiporsas-mainos oli aivan varma yrjö ja nyt vaikuttaa olevan joku pizza-mozzarella-mainos
Mimi otan osaa oloihisi. Muistan kuvailleeni raskauspahoinvointia miehelle, että ihan ku olis hirveä krapula MUTTA oksentaminen ei helpota oloa, eikä mikään muukaan. Kamala olo vaan jatkuu ja jatkuu koko päivän, vaikka mitä tekis. Toivottavasti kuulut kuitenkin heihin, joilla se jossakin vaiheessa helpottaa. Ite olin ihan ymmälläni kun sitten yksi kaunis päivä huomasin, että ei enää oksetakkaan. Epäilin kuvitelleeni koko jutun