Oireita, oireita..

Joo, ilmeisesti kroppa on mennyt jonkinmoiseen ketoosiin mullakin, kun olen jo viikkotolkulla oksentanut ruuat. Ja nyt tässä kauheassa flunssassa vielä laihtunut muutaman kilon, kun mikään ei maistu. Tosin mulla toi tulos oli vaan yksi +.

Jaahas, luulin, että tästä päästiin jo, mutta tää päivä kulunut taas oksentaessa :confused: Meni melkein viikko, etten oksentanut ollenkaan, niin ajattelin, että raskauspahoinvointi ois jo selätetty.

Täällä myös ollut vain iltaoksentamista nyt kerta per ilta, tänään sitten etonut aamusta asti ja töissä tuli ulos päivällä jo ekan kerran kun ei enää pystynyt pitämään sisällä... toivottavasti tää päivä olis joku poikkeus ja huomenna olis perus iltaolot vaan.

Väsy ja saamattomuus vaivannu varmaa kolme vk täällä jo. Pyykistä ja sotkusta huomaa kyllä. Ruuan tekoki heikolla hapella ku ei vaa saata. No, miehellä alko just 3vk loma. Jospa sitte alkais itelläki helpottaa sit ku miehen loma loppuu, sillo ois viikkoja joku 12+.

Aneska, Luulenpa että helpotusta on tiedossa! Täällä tänään rv 12+1 ja noin viikon verran on helpottanut. Niin paljon että viimeiset 3 päivää on ollut kuin en olisi raskaana ollenkaan. Energiaa on vaikka muille jakaa eikä mitään muitakaan oireita, etovaa oloa tms. :)

Toivottavasti muillakin alkaisi pian olot olla jo voiton puolella! :)

Onhan tääkin yhden sortin lauantai kun istuu tippa kädessä kotona. Jotenkin harmittaa tää juttu kun lapset meni sovitusti mummulaan yökylään ja meidän piti miehen kans kyl tehdä kahdestaan vähän muuta kun vaan kotona maata mut eihän tälle nyt mitään voi..
Huomenna on kummitytön ristiäiset ja oon sylikummi et huomenna oltava kunnossa :)
Sain sairaalasta pahoinvointilääkkeen joka auttaa tosi hyvin. Lääkäri ei oikein tiennyt määrääkö sitä kotiin vai ei mut määräsi kuitenkin pienen määrän kun se auttoi niin hyvin. Hyvän hintanen lääke oli kun 10 kpl maksoi 24€ :o

Heti kun mulla alkoi flunssa vähän helpottamaan, alkoi taas oksentaminen. Alan ihan tosissaan kyllästymään tähän yrjöshowhun. Ei ole mitään ruoka-ainetta, mikä ei ylös tulisi. Tähän asti ollut varma nakki eli raikas hedelmäsmoothie tuli äsken pönttöön. Viimeinenkin toivo siis menetetty. Aargh!

Juu ei ois kannattanu juhlia..
Viikko tässä menikin ettei raskaudesta tietoakaan ja tänään hirveä väsykooma + etova olo pahenevissa määrin iltaa kohden. :depressed:

Ooo, Aika paljon täällä negatiivisia, vaikka suurin osa on plussaa. Wau!! Mä luulin et ei kai nyt kovin moni. Onko teille puhuttu siitä pistoksesta jonka saa (riippuen raskauksien määrästä) raskauden aikana sekä synnytyksen jälkeen. :)

^mä sain nuo pistokset esikoisesta tosiaan sen takia kun hän on rh+. Ja mulle ainakin sillon nlassa sanottiin ettei noita pistoksia tarttis jos lapsikin on rh-, lapsen rh selviää siinä rv24>> tehdyssä labroissa.

Pistoksen saa jos lapsi on + ja ite -
Mä sain esikoisesta sen kun on +
mutta keskimmäinen ja kuopus on A- niinkun minäkin nii mitää pistosta ei oo tarvittu :)

Joo mäki sain sen anti-d pistoksen raskauden aikana, koska lapsi rh+ ja pistos myös raskauden jälkeen :happy:

Takaisin