Oireita ja sukupuolilupauksia, pystyikö arvaamaan? :)

Jonkun kanssa tosta otsatuntemuksesta oli puhetta jo viikkoja sitten, mutta muista kenen :P Hän kyllä arveli odottavansa tyttöä koska esikoinen on poika ja hänellä ei poikaa odottaessa sitä ollut :) tunnistaako joku tästä itsensä?

Yksilöllisiähän nämä :P mulla kun oli pojan kanssa tämä oire niin arvelin että... Ja oikein meni :P liekö sattumaa kuitenkin ehkä mutta kiva näitä on arvailla :)
 
Mut jos ei ookkaan sattumaa ja johtuu esim poikavauvan testosteronista :wink
 
Kultu me juteltiin aiheesta ja olisko ollut myös lucky87 :) mulla ei kyllä lapsia ennestään oo, ekaa odotan ja siks en osannut aluks yhdistää tätä raskausoireeksi :) helpottavaa kyl et pitäis loppua synnytykseen, suihkussakin käyminen on niin vmäistä :D
 
Juu niin olikin sun ja luckyn kanssa :)

Ja viimeksi ainakin mulla loppui jossain vaiheessa, Oliskos ollu sit synnytyksen jälkeen
 
Esikoispoikaa odottaessa olo oli loistava pientä alaselkäkipuilua lukuunottamatta, kolme yllärioksua koko raskauden aikana, ei pahaa oloa, maha kasvoi suoraan eteen. Naaman kukkiminenkin loppui raskauduttua. Varma poika-olo itselle tuli jo rv 13 ->.

Nyt alusta, noin rv 5 lähtien oksentelua ja pahaa oloa, maha levisi sivuille jo ennenkuin itse kohtu alkoi kasvaa, hiukset ehkä aavistuksen huonommassa kunnossa normaaliin verrattuna. Pieni epäilys tytöstä, mutta koska tyttötoiveet olivat korkealla, en oikein uskaltanut uskoa. Tänään ultrassa pikkuinen paljastui tytöksi. :-)

Rv 20+3
 
Mua jotenkin ärsyttää että melkein kaikki "tyttöoireet" on pahempia kuin vastaavat "poikaoireet" :D
 
Mitkä ovat tyttöoireet? Minulla se on namihimo ja tyttömäisien juttujen ihastelu. Ei ole ollut pahoinvointia tms.
 
Alkuraskauden fiilis: Poika ( katosi kun kuulin ekaa kertaa sydänäänet)
Maha: Tyttö
Sormustesti: Tyttö
Kiinalainen kalenteri : Poika
Vaun testi: Poika
Suolaisen himo : Poika
Sykkeet : Tyttö

Tulossa : Tyttö ❤️
 
Takaisin
Top