Oireita ja sukupuolilupauksia, pystyikö arvaamaan? :)

moony

Asioista perillä oleva
Elomammat 2016
Elokuiset 2022
Heips!
Ajattelin tehdä erikseen keskustelun nyt kun rakenneultria alkaa olla monilla ja sukupuolia saadaan selville :)

eli oliko tai onko näitä kuuluisia oireita, mitkä sanotaan viittaavan jompaan kumpaan sukupuoleen ja pitikö ne paikkaansa, kumpi sieltä sanottiin tulevan? :)

olis hauskaa nähdä pitääkö nämä "väittämät" ollenkaan paikkaansa. :) vaikka varmasti tämäkin sellainen mikä joillain pitää ja joillain ei.
 
Mun on vähän vaikea kommentoida, kun sovin itseni kanssa, etten kerro ultran sukupuoliarviota kellekään, koska mieskään ei halua tietää. Ja se koskee myös teitä, rakkaat "kollegat". Mutta sen verran voin sanoa, että oireet viittaavat eri sukupuoleen kuin mitä sairaalan täti lupaili ultrassa. :)
 
Makea vai hapan: tyttö
Sykkeen mukaan: tyttö
Raskauden hehku: tyttö
Maha: tyttö
Linea Negra: tyttö (ei ole ollenkaan)
Pahoinvointi: poika
Naaman kukkiminen: tyttö
Vau.fi testi:poika

Tyttöä meille luvattiin :) Näillä näkymin pitää aikalailla paikkaansa. Tosin mulla ei ole ollut mitenkään erityisemmin tyttö- tai poikaoloa :)
 
Meille ois mahan muodon, linea negran ja pahoinvoinnin puuttumisen perusteella poika tulossa, myös vahva poikaolo oli ennen nt-ultraa, mutta tulossa onkin molemmat :wink.
 
Pahoinvointi: Poika
Tyttö- vai poikaolo: Tyttö
Syömisen lisääntyminen, rasvaiset ruoat: Poika (ja tyttö, makeanhimoja myös..)
Äidin ja isän ikä: Tyttö
Stressitaso: Poika
Linea negra: Tyttö
Vatsan muoto, leveyssunnassa: Poika
Vatsan muoto, ylhällä vai alhalla: Tyttö
Vauvan syke: Tyttö
Kätilön arvio rakenneultrassa: TYTTÖ!
:hilarious:
 
Mä en kyllä osasta noista osaa edes tulkita, mitä tarkoittaa ja kumpaan vaihtoehdot viittaa. Esim hapan vs makea, raskauden hehku (no sitä ei kyllä ole...), naaman kukkiminen, stressitaso tai vanhempien iät...
 
Näissä merkeissä on vielä mielipide-erot :P joidenkin mielestä pahoinvoinnin runsaus tietää poikaa esim. Minä taas uskon että tyttöä koska tyttö se varastaa äidin kauneuden ja pahoinvoiva äiti on yleensä jokseenkin riutunut :P Joten raskauden hehku sitten kai viittaisi poikaan :P
Lisäksi olen kuullut että jos maha on edessä ja raskaus ei näy takaapäin, tarkoittaisi poikaa. Tyttömaha (muka) leviää sivuille enemmän :P
Ja ai niin, tyttöä odottaessa himoisi sitä makeaa, poikaa odottaessa suolaista (ja hapantako?) :P
 
Mulla viittas poikaan mahan malli, linea negra sekä sykkeet. Ja mä olin myös jostain syystä lähes varma pojasta, ehkä just näiden "merkkien" takia. Pahoinvointi oli myös melko vähäistä kun vertaa et jotkut oksenteli päivittäin monta viikkoo.. Itse ehkä max 5krt. Mutta ultrassa näkyikin varma tyttö :) ♡

Ainoastaan finnit viittas tyttöön. :D
 
Edellisten raskauksien mukaan ajattelin että toinen kaksosista tyttö. Oksentaminen sen verta pitkään kesti. Ru molemmat poikia!
 
- Haalea linea negra, nousee yli navan
- Pahoinvointi oli lievää
- Aluksi ei tehny makeaa mieli, mutta sittemmin oikeen urakalla rasvasen ja suolasen lisäksi
- Mahan muoto ehkä enemmän tyttö
- Naama ei oo kukkinut, mutta fyysisiä vaivoja ollut
- Syke poikaa
- Kiinalainen syntymäkalenteri povasi tyttöä
- Vau:n testi poikaa
- Oma fiilis: Rv 10-14 poika, Rv 16 -> tyttö koko ajan vahvistuen

Ja tyttöhän siellä selkeästi näkyi :) :Heartred
 
-Ei linea negraa: tyttö
-pahoinvointia rv7-15
-hapan: poika
-syke alle 150: poika
-suolaa tekee mieli, mutta suklaa menee myös
-mahan muoto poika
-naama kukkinut vähän
-kiinalainen syntymäkalenteri: poika
-vaun testi: poika
-oma fiilis, ehkä poika

Ja päivitän lopputuleman sit ru:n jälkeen :p
 
Jaahas täytyy korjata aiempia höpinöitä. Pahoinvointi ja oma fiilis sukupuolesta viittaavat väärään, kaikki muut oireet oikeaan. Vanhempien iän merkitys on vielä epäselvä... :)
 
Ei pahaa pahoinvointia: poika
Kiinalainen syntymäkalenteri: tyttö (jos pitää lisätä vuosi ikään niin poika)
Makea vai hapan: alussa hapan =poika, nyt makea =tyttö...
Sydämensyke: tyttö
Äidin ikä: pariton+parillinen = poika
Ihon kukkiminen: ei kuki = poika
Sormustesti: ei tehty
Vatsan muoto: en osaa tulkita
Lineanegra: ei näy ollenkaan
Närästää: poika
Oma tuntemus: tyttö
Kovin on poikavoittoset arviot, alustavasti ultrassakin luvattiin poikaa mutta kätilö ei ollut ihan varma
 
Aika lailla samaan tapaan meni täällä ku Sallahaalla. Oli ihan poikaolo ensimmäisen kolmanneksen ja ylikin, sykkeetkin kun olivat "poikasykkeitä", niin aloin olla aika varma pojasta. Vaikka eihän ne mulla oo aikasemminkaan pitäny paikkansa. Tytöllä ollu poikasykkeet ja pojalla tyttösykkeet. Toisella pojalla tais olla ihan poikasykkeet. :D Kuitenkin tossa jossain välissä, en niin tarkkaan muista millon alko fiilikset vaihtua tyttöfiilikseksi. Ehkäpä syistä että tällä kertaa olot ollu ehkä hieman huonompia ku pojista. Tosin hyvinhyvin vähästä ollu pahoinvointi moniin muihin verrattuna. Ja toiseks, olen tyttöjen raskauksissa ollu väsyneempi. Tällä kertaa aivan jäätävän väsyny alkuraskauden. Jotenki olen myös ollu raihnasempi ku pojista (en muista, miten tytön aikaan oli...). Olen ihan naatti heti, ku saan jotain vähänkin enemmän aikaseksi. Viime raskaudessa jaksoin vaikka mitä keskiraskaudessa, touhusin ja esim. leivoin jatkuvasti. Nyt ei jaksa...
Mahan muoto ollu muistaakseni joka raskaudessa samanlainen, ehkäpä enemmän poikavatta..
Alkuun teki kauheesti suolasta mieli, jossain vaiheessa alkoi myös makeat maistua suolasen lisäksi. Siis silleen normaaliin tapaan, ei mitenkään erityisesti..
Niin ja mainitsinko jo, että toisiaan TYTTÖ on tulossa :Heartred
 
Meillä kiinalainen raskauskalenteri povasi POIKA
Pahoinvointi TYTTÖ
Makeanhimo TYTTÖ
Vatsan leviäminen sivuille TYTTÖ
Korkeat vauvan sykkeet TYTTÖ

POIKA on tulossa :P

Itse henkilökohtaisesti arvelin poikaa koska edellistä poikaa odottaessani saunominen ja lämpimällä suihkuttelu kasvoille muuttui tukalaksi kun otsaan ja silmienväliin tuli särky ja paine. Nyt sama tunne. Tyttöä odottaessa tätä ei tullut.

Itselläni ei ollu oloja eikä toiveita kummastakaan. Mies arveli poikaa. Varovasti tunnusti toivoneensakin :Heartred
 
Kultu oho, en oo kuullutkaan tosta otsanpaineesta :eek: itsellä ollut nyt samaa, esikosta en kyllä muista (tyttö)
 
Ohoh, nyt lisää kokemuksia tosta otsasärystä/paineesta :D itsellä vielä 2 vko ooteltavaa ultraan :D
 
Takaisin
Top