Heippa!
Tutuilta kuulostaa teidän oireet :) Mä olen kärsinyt aivan jatkuvasta pahoinvoinnista, oksennellut 2-4 kertaa päivässä, pahoinvointi tulee voimakkaina aaltoina ja koko ajan on paha, kuvottava olo. Aamuisin ja iltaisin on pahin. Oon ollut aika epätoivoinen tän kanssa, yrittänyt syödä tasaisesti, mikä saattaa kymmeneksi minuutiksi helpottaakin tai sitten ei. Mitään vähänkään makeata en voi tosin aatellakaan. Koko viikonloppu meni sohvan pohjalla, nyt eilen ja tänään yrittänyt sinnitellä töissä.
Valoa tuntuu olevan tunnelin päässä, tai sitten kuvittelen. Olen kokeillut B6-vitamiinia isoina annoksina, inkivääristä tehtyä teetä, kummastakaan ei ainakaan vielä apua. Eilisiltana hain sitten Sea band -pahoinvointirannekkeet. Illalla normaaliin tapaan oksensin kyllä rannekkeet käsissä, mutta yö meni helpommin (heräilin kyllä pahaan oloon, mutta olo ei ollut ihan NIIN paha). Tänään en ole oksentanut vielä kertaakaan! Tuntuu, että rannekkeet leikkaisi pahasta olosta sen kaikkein pahimman terän pois. Toivottavasti nää auttaisi pitkäkestoisemmin. Onko teillä muilla kokemusta rannekkeista?
Muita oireitakin on toki ollut, hajuaisti on supertarkka, rinnat kipeet ja turvonneet, väsymys ja tosiaan on vähän sellainen zombie-olo, mutta liekö tän pahoinvoinnin myötä.
Tänään varhaisultra muutaman tunnin päästä. Jännittää kamalasti, mutta toisaalta en voi uskoa etteikö siellä pikkuista olisi, kun on näin järkyttävät oireet [:)]
Terkuin,
Leena