Oireiden kyttäys / jännäily-ketju :)

Täällä on tullu supistuksia viimeyön. Sain kuitenkin jotenkuten nukuttua. Nyt aamulla rupesin kellottaa, jotkut 3min, jotkut 10 min välein. Supistuksen kesto 30-60 min. Ei vielä erityisen kipeitä, tosi epämukavia vain. Vatsakin tyhjeni pöntölle, kahteen kertaan.

Vähän kyllä harmittaa kun viikonloppu tulossa, oisin toivonu sitä lysy-synnytystä, joka ei ilmeisesti viikonloppuna mahdollinen.

No, nyt vain odottelee kovempia supistuksia, järjestää esikoiselle hoitoa, ja mies töistä kotiin pikkuhiljaa :)
 
Oho, Forestfairy sekuntteja oon tarkottanu :D

Nyt on supistukset rauhottunu. Väli pidentyny 12 minuuttiin.. Saa nähdä meneekö koko viikonloppu näissä hommissa :D
 
Täällä selkä ja mahakipua. Viime yönä supisteli 20min välein jo kipakasti..
.niin et selkään ja mahaan kävi...mut vaan 4 kertaa. Sit loppu:wtf:
 
Limatulppaa, sellaista verenviiruista tuli yöllä vähän, mies väittää että tissit ois turvonnut vielä entisestään mutta itse en osaa sanoa siihen mitään :grin

Edelleenkään siis ei yhtään supistuksia eikä mitään muuta synnytykseen viittaavaa.. Odottavan aika on pitkä :confused:
 
la-su yönä vajaa kolmisen tuntia supistuksia jotka kesti aina useamman minuutin. Tosin ne jäi päälle niin, ettei enää osannut sanoa milloin edellinen loppuu.. Kivuliaita olivat ja sitten hiipuivat. Yö meni hyvillä unilla ja tänään päivällä olin elämäni kunnossa ja hommailin normaalisti. Nyt pikkuriikkistä kolotusta mahassa ja selässä, mutta ei voi verrata eiliseen.

Tätä auvoahan voi jatkua vielä monta päivää tai jopa yli viikon. On se kuitenkin jännää näin esikoista odottavalle :)
 
Eilen illalla tuli 4-5 melko tuntuvaa supistusta ja yöllä neljän jälkeen en oo saanu enää nukuttua kun supistuksia tuli kaks tai kolme tunnissa. Nousin ylös ennen seitsemää kun totesin sängyssä makaamisen turhaksi. Kerran piti jo käydä kunnon suolen tyhjennykselläkin ja nyt sit otin parasetamolia ja lämpimät kaurapussit on selällä ja mahalla. Onneks ostin jossain vaiheessa masutuubin, jonka sisään on hyvä laittaa noi pussit niin pysyy. Nyt sit oottelen, että tihentyykö tahti vai lopahtaako nää. Miehen päästin töihin 30min päähän kun ei nyt tän "pahempaa" vielä oo. Aiemmin on tullu harkkasuppareita ja vähän kivuliaampia muutama per päivä. Tänään on kyllä jo 39+6 että sais tuo tyyppi tuolta mahasta jo tullakin!

Lisäys 18.20: Välillä päivän aikana supistuksia tuli tosi vähän eikä ne tuntuneetkaan oikein missään. Nyt ovat voimistuneet mutta tihentymistä odotellaan.. Muutama pelottavankin kivulias on tullut. Jumppapallon päällä istuminen ei auta, pakko saada peppu ylös penkistä kun supistaa.
 
Muokattu viimeksi:
Vieläkin kotona. Supistukset pysyi siinä n.10min väleissä ja nukkumaan mennessä meni pari tuntia supistus/tunti tahdilla. Aamuyöstä nousin taas kellottamaan ja parhaimmillaan väli oli jo 6min. Vessassa on käyty ahkerasti ja jotain ruskeaa vuotoakin jonkin verran tuli. Supistukset käy kovemmiksi niin eiköhän tässä pian saa soitella sairaalaan ja kysellä mitä teen. Mies jäi onneksi tänään kotiin niin ei tarvi murehtia sen ajoissa kotiin kutsumista.
 
Tsemppiä Retsu ! Täälläkin vain odotellaan jotain tapahtuvaksi ja tänään on jo 40+5.
 
Täällä 40+6 ja ei sitten pienintäkään merkkiä synnytyksen lähellä olosta vieläkään, ei ole ollut missään vaiheessa. Aika melkoisen jännä tunne varmaan sitten, jos jotain alkaa joskus tapahtua, edes vaikka yksi napakka kunnon supistuskin vain. Oon jo niin tottunut tähän, ettei mikään muutu ja aina seuraa yön jälkeen pitkä, edellisen kaltainen päivä toistaan. Yliaikaiskontrolli sovittu, että onpahan ainakin joku "parasta ennen" -päiväys tällekin masulle tiedossa. :D
 
Minulla on tänään rv 39+6 ja kävin neuvolassa missä ne totesi että sf mitta on kasvanut 3cm kahdessa viikossa (36cm -> 39cm) :eek: joten huomenna joudun sokerirasitukseen varmuuden vuoksi.. Ja lähete sairaalan on laitettu joten nyt odotan että saisin ajan ultraan missä ne tekee kokoarvion...
 
Takaisin
Top