Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huh! Siinä ei paljon nukuta...Mulla alkanut nyt ihan hirveä väsymys, tää on toinen raskaus ja muistan edellisestä saman, saatoin nukkua 9h yöllä ja silti päikkäreitä silloin.nyt sitä vaan puskee läpi kun on 1-v joka edelleen herää 5x yössä ja aamulla herätään viimestään kuudelta
![]()
Aamuyöstä oon myös heräillyt ja jäänyt nyt välillä valvomaan. Sykkeet myös nousee herkästi ja urheilu on normaalia haastavampaa siksi
ja yölläkin leposykkeet korkealla. Niin ja närästää myös herkästi. Viime raskaudessa oli kanssa närästystä ja sen sain kuriin lääkityksellä. Pitää neuvolasta pyytää varuiksi resepti, niin ei tarvitse turhaan kärvistellä sen kanssa.Ihan sama! Väsyttää ja nukahdan hyvin, mutta vähän väliä loppuyöstä heräilen. Ja kun herään, niin en voi enää nukkuaMua on alkanut vaivaamaan nyt öinen heräily. Nukahdan illalla normaalia nopeammin, mutta läpi yön herään katsomaan kelloa tunnin välein ja aamusta klo 5-6 vapaaehtoisesti ylös noustava kun uni ei enpä tuu. Onko kenelläkään samaa?
Muistan aiemmista raskauksista, että näin alusta asti tosi vilkkaita unia. Saa nähdä alkaako se taas.
Mullaki sykkeet on korkeella, kun oisin just juossu... Huh... Toivottavasti vaa reagoi ekaks hormooneihin, eikä ala hengästyttävä olo tästä lähtien. Onko sulla aiemmissa raskauksissa ollu tollasta oiretta?Mulla on tissit kanssa tullut tosi aroiksi ja tuntuu erityisen pahalta, kun lapset könyää päälle ja iskee kyynärpäälläAamuyöstä oon myös heräillyt ja jäänyt nyt välillä valvomaan. Sykkeet myös nousee herkästi ja urheilu on normaalia haastavampaa siksi
ja yölläkin leposykkeet korkealla. Niin ja närästää myös herkästi. Viime raskaudessa oli kanssa närästystä ja sen sain kuriin lääkityksellä. Pitää neuvolasta pyytää varuiksi resepti, niin ei tarvitse turhaan kärvistellä sen kanssa.
@Meliora Onko sulla ollut pahoinvointiin lääkitystä aiemmin tai onko se auttanut?