Mulla jatkuvasti pissahätä ja nälkä välillä myös huimausta ja krapulaista/heikkoa oloa. Vatsalla ja nivusissa myös erinäisiä tuntemuksia ja repäisykipuja.
Muistaakseni sunnuntaina aamulla eli dpo 10 ensiksi huomasin, että housut puristaa vatsalta, alavatsa tuntui turpealta ja jotain epämääräisiä kipuiluja siellä myös. Tiistailta rinnoissa ollut lievää aristusta, vähitellen vähän voimistunut. Pissalla saa juosta tavallista tiheämpään. Ja alavatsalla tuntuu vaihdellen erilaisia kipuiluja, jomotteluita ja muuten vaan outoa tunnetta. Niin ja välillä ehkä ollut joitakin mielitekoja myös
Mulla on välillä useemmin pissahätä ja yöllä/aamulla herään pissahätään. Painon tunne mahassa. Repäisykipuja oli eilen kun yritin kääntyillä sängyssä. Rinnat tuntu aroilta ihan aavistuksen (yleensä ne on kipeet, nii kumma ettei nyt). Rinnasta herui vähän maitoa puristaessa. Huimausta on ollu muutaman kerran kyykystä noustessa
Mulla maha ollut tosi turvonnut nyt jo viikon ja jotain jomotusta tuntuu välillä alavatsalla. Nenä aivan tukossa mutta se varmaan johtuu vaan flunssasta ja siitepölystä!